Stacjonarne lub Online!

Warsztatowy kurs SEO + Rekomendacje + Narzędzia + Plan pozycjonowania 

Szkolenie SEO dla firm 

 3 warianty do wyboru 

  • Chcesz zbudować / przebudować firmową stronę lub sklep internetowy? 
  • Chcesz pozycjonować stronę / sklep siłami działu marketingu?   
  • Chcesz zrezygnować z agencji SEO lub lepiej kontrolować jej pracę?
  • Chcesz zrezygnować z Google Ads lub zmniejszyć budżet reklamowy?  
  • Chcesz, by Twoja firmowa strona zajęła miejsca w TOP 5 Google? 
  • Chcesz zwiększyć ruch oraz liczbę zapytań ofertowych / transakcji?
  • Chcesz połączyć efektywne pozycjonowanie ze skuteczniejszą sprzedażą?
  • Warsztatowy kurs SEO gwarantuje Uczestnikom praktyczną wiedzę gotową do natychmiastowego wykorzystania.
  • Trener przyjaznym językiem i krok po kroku omówi wszystkie zagadnienia na przykładzie Twojej firmowej strony internetowej i wskaże elementy, które należy poprawić.
  • Podczas szkolenia trener stworzy plan pozycjonowania dopasowany do możliwości, wiedzy i liczby pracowników Twojej firmy.   
  • Nasze szkolenie z pozycjonowania przekłada się na konkretne efekty.

Bez abstrakcyjnych case studiesDopasowany program

Dopasowany program gwarantuje najwyższą efektywność szkolenia bez straty czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne case studies.

Krok po kroku + zrozumiały język100% praktyki

Trener omówi i wyjaśni zasady pozycjonowania w zrozumiały sposób od podstaw aż do szczegółów technicznych.

Szkolenie + optymalizacjaAnaliza firmowej strony

Trener omówi zasady SEO na przykładzie Twojej firmowej strony, wskazując elementy, które należy zoptymalizować.

Pozycjonowanie własnymi siłamiPlan SEO

Podczas szkolenia powstanie plan SEO gotowy do samodzielnej realizacji przez pracowników Twojej firmy. 

Szkolenie z pozycjonowania dla firm 

Który wariant wybierasz?

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym mieście, przejmując obowiązki organizacyjne. 
Wariant nr 1

Gotowy program szkolenia

Przykładowy program szkolenia SEO, podczas którego trener omówi zasady pozycjonowania na przykładzie Twojej firmowej strony. 

Komponujesz szkolenie z wybranych modułów, a każdy z nich obejmuje konkretne zasady, przykłady oraz rekomendacje. 

Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

Trener wykona audyt SEO firmowej strony i przygotuje plan jej optymalizacji. W pakiecie  przeprowadzi szkolenie w oparciu o dedykowany program.  

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

Gotowy program szkolenia 

1-dniowe szkolenie z pozycjonowania stron (7,5h + przerwa) 

 Szkolenie SEO – proponowany program

Część I: Podstawy SEO 

Na początek omówimy podstawy SEO, czyli kwestie związane z wyszukiwarką oraz określimy miejsce Twojej firmy po konkretnych słowach kluczowych.

  • Zachowanie potencjalnych Klientów w wyszukiwarce.
  • Jak oceniać skalę trudności i czas pozycjonowania strony?  
  • Google Ads, a wyniki organiczne. 
  • Wizytówka Google Moja Firma - pakiet wskazówek.
  • Jak zdominować konkurencję - przykłady i autorskie rozwiązania. 
  • Jak sprawdzić miejsce strony w Google po konkretnych słowach kluczowych?

Jak dobierać słowa kluczowe 

W tej części szkolenia omówimy słowa kluczowe, a trener pokaże jak krok po kroku analizować jakość i dobierać frazy SEO w planerze słów kluczowym.

  • Na jakie słowa kluczowe pozycjonować stronę internetową?
  • Rodzaje słów i wyrażeń kluczowych.
  • Parametry jakości słów kluczowych.
  • Jak analizować i dobierać słowa kluczowe w planerze? 
  • Filtorwanie słów kluczowych.

Algorytm Google Hummingbird

W tym panelu trener omówi zasady współpracy z algorytmem Google Hummingbird (Koliber) i przekaże uczestnikom pakiet rekomendacji dot. optymalizacji strony oraz treści na www.

  • Działania algotyrmu Google Hummingbird.
  • Frazy SEO typu Long Tail. 
  • Jak definiować i skąd pozyskiwać dłougoogonowe wyrażenia kluczowe?
  • FAQ WAY SEO Copywriting. 
  • Firmowe przykłady i rekomendacje. 

Współpraca z agencją SEO

Trener przedstawi pakiet przydatnych informacji dot. współpracy z agencją, podpowie jak weryfikować jej skuteczność, dobierać usługi oraz kontrolować efekty pozycjonowania.    

  • Jak oceniać skuteczność agencji SEO?
  • Modele współpracy z agencją SEO. 
  • Na co się nie godzić i na co uważać podejmując współpracę? 
  • Zakazane metody pozycjonowania (Black Hat SEO).
  • Jak kontrolować efekty pracy agencji SEO?
  • Na co zwrócić uwagę zamawiając / odbierając stronę internetową? 
  • Czy nasza firma może pozycjonować stronę własnymi siłami?

Część II: Optymalizacja i pozycjonowanie 

Podstawowa optymalizacja strony pod kątem SEO 

W tej części naszego szkolenia trener omówi ważne zasady optymalizacji strony internetowej (SEO Onsite), wskaże ewentualne uchybienia oraz przekaże wskazówki naprawcze.  

  • Jak zmierzyć prędkość i poziom optymalizacji strony internetowej? 
  • Jak stworzyć (lub przebudować) i skutecznie zoptymalizować strukturę strony, aby uzyskać skuteczne pozycjonowanie, a jednocześnie uniknąć przykrych niespodzianek?   
  • Jak optymalizować zdjęcia / grafikę pod kątem pozycjonowania?
  • Lokalizacja błędów SEO na firmowej stronie + pakiet rekomendacji.

SEO Copywriting 

Trener pokaże jak tworzyć architekturę treści, jak pisać skuteczne teksty SEO oraz w jaki spośób planować kalendarz publikacji na blogu. 

  • Zasady współpracy z algorytmem Google Panda.
  • Optymalizacja tekstów pod kątem SEO - makieta i dobre praktyki.
  • Wewnętrzne linkowanie - konkretne zasady.  
  • Teksty typu Pillar Page - jak je tworzyć? 
  • Jak uniknąć przeoptymalizowania treści i kanibalizacji słów kluczowych?
  • Jak prawidłowo uzupełniać metadane? 
  • Jak planować rozbudowę strony i kalendarz publikacji na blogu?

Podstawy Link Building 

W tej części szkolenia trener pokaże jak pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne.

  • Jak oceniać jakość linków zewnętrznych? 
  • 4 sprawdzone sposoby na pozyskiwanie linków zewnętrznych.

Skuteczność pozycjonowania + plan SEO

Na koniec trener pokaże, jak szybko i łatwo analizować skuteczność pozycjonowania oraz zaproponuje plan SEO. 

  • Jak szybko analizować i mierzyć skuteczność pozycjonowania po konkretnych słowach kluczowych w konkretnym czasie?
  • Ramowy plan pozycjonowania do realizacji w wersji "zrób to sam" lub siłami firmowego działu marketingu.  

Informacje organizacyjne    

Nasz trener omówi wszystkie zagadnienia  na przykładzie Twojej firmowej strony internetowej oraz branżowych przykładów. 

Szkolenie potrwa 1 dzień, tj. co najmniej 7,5 godziny z krótkimi przerwami.

Nasze szkolenie SEO daje najlepsze efekty, gdy odbywa  się w małej grupie (maksymalnie do 8 osób). 

Trener przeprowadzi szkolenie SEO w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 2

Ułóż pogram jak z puzzli

Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż szkolenie SEO z wybranych lekcji.

Wszystkie zagadnienia obejmują konkretne zasady pozycjonowania, branżowe przykłady i praktyczne rekomendacje odnoszące się do firmowej strony internetowej. 

Aby zachować warsztatowy charakter kursu, w szkoleniu może wziąć udział do 8 osób. 

Ok. 30'Wyszukiwarka Google

Rodzaje wyników, wizytówka Google Moja Firma, branżowe trendy, konkurencja i zachowanie użytkowników. 

Ok. 30'Podstawy SEO

Jakie elementy mają wpływ na SEO, od czego zależy miejsce strony w Google i jak długo trwa pozycjonowanie strony?

Ok. 45'Współpraca z agencją SEO

Jak wybrać dobrą agencję SEO oraz model współpracy i rozliczeń. Na co się nie godzić i jak kontrolować efekty pozycjonowania?

Ok. 45'Planer słów kluczowych

Na jakie słowa kluczowe pozycjonować stronę? Jak analizować i dobierać słowa kluczowe za pomocą planera?  

Ok. 30'Długoogonowe wyrażenia kluczowe (frazy Long Tail)

Jak współpracować z algorytmem Google Hummingbird oraz skąd pozyskiwać i jak dobierać długoogonowe frazy SEO?

Ok. 30'Optymalizacja strony pod kątem SEO

Jak sprawdzić szybkość, responsywność i poziom kompresji? Na co zwrócić uwagę przed odbiorem strony od agencji?

Ok. 45'Optymalizacja struktury strony pod kątem SEO

Jak zbudować funkcjonalną strukturę menu strony internetowej i skutecznie zoptymalizować ją pod kątem SEO?

Ok. 1,5hSEO Copywriting i metadane

Jak współpracować z algorytmem Google Panda, jak pisać skuteczne teksty SEO i jak prawidłowo uzupełniać metadane? 

Ok. 45'SEO w lejku sprzedażowym + Pillar Page

Jak wkomponować słowa kluczowe do lejka sprzedażowego, co to jest Pillar Page i jak go wykorzystać do pozycjonowania?

Ok. 1hLinkowanie zewnętrzne (Link Building)

Co to jest i na czym polega Link Building? Jak oceniać wartość linków zewnętrznych, jak i skąd je pozyskiwać? 

Ok. 30'Analizowanie efektów pozycjonowania

Jak szybko sprawdzać efekty pozycjonowania po ogólnych i szczegółowych wyrażeniach kluczowych? 

Ok. 30'Plan skutecznego pozycjonowania

Przygotowanie planu skutecznego pozycjonowania siłami działu marketingu - harmongram konkretnych działań

Informacje organizacyjne    

Chcesz dodać temat SEO lub zaproponować inne zagadnienie dot. pozycjonowania stron internetowych? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 3

Audyt SEO + szkolenie z pozycjonowania 

  • Trener wykona profesjonalny audyt SEO fimowej strony internetowej.
  • Wraz z wnioskami z audytu otrzymasz pakiet rekomendacji SEO.
  • Stworzymy dedykowany program szkolenia z pozycjonowania. 
  • Trener omówi zasady SEO na przykładzie Twojej firmowej strony.
  • W trakcie szkolenia powstanie ramowy plan pozycjonowania witryny. 
  • Na życzenie zapewnimy testy i konsultacje poszkoleniowe.
  • W szkoleniu może uczestniczyć do 8 osób.
  • Szkolenie SEO zrealizujemy w siedzibie Twojej firmy lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

 Dedykowane Szkolenie SEO  

Przekonaj się, że warto

Dlaczego Arena Szkoleń?

  • Czas wykorzystany od A do Z
  • Zbędna teoria – wstęp wzbroniony
  • Warsztatowy charakter szkolenia
  • SEO omówione na przykładzie firmowej strony 
  • Ramowy plan skutecznego pozycjonowania 
  • Trener - doświadczony manager SEO  

Czego nauczą się Uczestnicy?

  • Analiza i dobór optymalnych wyrażeń kluczowych
  • Uniknęcie kosztownej metody prób i błędów  
  • Optymalizacja struktury strony pod kątem SEO
  • Optymalizacja tekstów pod kątem SEO
  • Podstawy Link Building  
  • Umiejętności SEO potwierdzone certyfikatem

Co zyska Twoja firma?

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie SEO
  • Świadome decyzje i lepsza kontrola agencji 
  • Szansa na wyższe pozycje w Google
  • Szansa na pozyskanie nowych Klientów 
  • Ograniczenie kosztów Google Ads
  • Niezależność i kontrola efektów pozycjonowania
0%

Praktycznej wiedzy

Uczestnicy poznają metody pozycjonowania na przykładzie firmowej strony 

0%

Satysfakcja ze szkolenia

Uczestników deklaruje, że po szkoleniu od razu optymalizuje firmową stronę 

+0

Dużych i małych firm

Skorzystało z naszych szkoleń z pozycjonowania stron internetowych 

+0

Przeszkolonych osób

Tylu specjalistów i managerów wzięło udział w naszym szkoleniu SEO

Szkolenia dla gigantów i mikro-marek

Kto bierze udział w naszym szkoleniu SEO?

Nasz trener posiada cenne doświadczenie i udokumentowane sukcesy w pozycjonowaniu stron na bardzo oblegane wyrażenia kluczowe, w tym z branży farmaceutycznej, medycznej, kosmetycznej, odzieżowej, jubilerskiej, deweloperskiej, automotive, czy FMCG. 
Właściciele firm
Managerowie marketingu
Specjaliści marketingu
Copywriterzy
Pracownicy działów komunikacji
Specjlaliści HR i Employer Branding
Pracownicy działów sprzedaży
Pracownicy branży e-commerce

Trener SEO

Filip Nocny

Nasz trener SEO to doświadczony specjalista pozycjonowania stron internetowych oraz Content Manager, który na co dzień realizuje kampanie dla korporacji i MŚP.  Filip to prawdziwy praktyk, którego wyróżnia bogate portfolio oraz udokumentowane sukcesy w pozycjonowaniu stron internetowych na wyrażenia kluczowe o bardzo wysokiej konkurencji. 

Jako trener pozycjonowania, Filip stawia na praktykę oraz przekazuje wiedzę w ten sposób, aby uczestnicy natychmiast po szkoleniu mogli samodzielnie optymalizować firmowe strony internetowe pod kątem SEO. 

Szkolenia SEO prowadzone przez naszego trenera wyróżnia warsztatowy charakter oraz praktyczne podejście. Opinie uczestników podkreślają, że Filip Nocny przekazuje specjalistyczną wiedzę w zrozumiały sposób oraz zapewnia konkretne rekomendacje i praktyczne wskazówki. 

 
Rekomendacje to nasza wizytówka!

Szkolenie SEO – opinie

Szkolenie SEO połączone z konsultacją pozwoliło nam uniknąć wielu błędów, zoptymalizować stronę i skutecznie ją pozycjonować we własnym zakresie. Absolutnie polecam i rekoemduję Filipa Nocnego jako świetnego trenera i specjalistę SEO. 

Monika Borowska-Komenda

Enan

Szkolenie SEO z Filipem znacznie przyspieszyło rozwój naszej firmy i przyczyniło się do osiągnięcia przewagi nad konkurencją w wyszukiwarce Google. Z przekonaniem polecam to szkolenie jako strategiczną i opłacalną inwestycję.

Paweł Nowak

Domator 24

Szkolenie SEO jest niezbędne dla każdej firmy, zwłaszcza przed  albo w trakcie budowy strony. Dzięki Filipowi na starcie  uniknęliśmy wielu błędów, a działania wg wytycznych ze szkolenia pozwoliły nam zająć pozycje w TOP 10 Google.

Katarzyna Pilch

FIT 360

Jakie warianty szkoleń zamkniętych oferujecie?

Oferujemy aż 3 warianty zamkniętych szkoleń SEO: 

  • Gotowy program szkolenia (dopasowujemy przykłady i ćwiczenia)
  • Program z modułów (układasz program samodzielnie) 
  • Audyt + szkolenie 

Ile kosztuje zamknięte szkolenie SEO?

Każde szkolenie SEO ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.

Czy szkolenie SEO może odbyć się w siedzibie mojej firmy?

Tak. Większość naszych szkoleń SEO odbywa się w siedzibie firm, które je zamawiają. 

Czy można zorganizować szkolenie SEO w dowolnym mieście?

Tak. Nasze szkolenia SEO dla firm przeprowadzamy w całej Polsce.

Czy można nagrywać szkolenie?

Niestety nie.

Jak długo trzeba czekać na ofertę?

Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. 

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj o szkolenie SEO dla swojej firmy. 
Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.