Szkolenie Marketing Automation - Arena Szkoleń


Szkolenie Marketing Automation

Podstawowy kurs automatyzacji marketingu

Automatyzacja marketingu krok po kroku: potrzeby, możliwości, wdrożenie, obsługa

Wszystko, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć Marketing Automation

Szkolenie Marketing Automation to podstawowy kurs automatyzacji marketingu w wersji krok po kroku. Szkolenie porządkuje wiedzę, odpowiada na konkretne pytania oraz prezentuje maksymalnie praktyczną wiedzę na przykładach z małych i dużych firm.


Podstawowe szkolenie automatyzacji marketingu

Podstawowe szkolenie Marketing Automation Szkolenie zapewni Ci praktyczną wiedzę, którą od ręki wykorzystasz w swojej firmy oraz unikniesz kosztownych błędów związanych z wyborem niewłaściwego systemu, wdrożeniem zbędnych funkcjonalności i kiepską obsługą.

W ciągu 1 dnia szkolenia:

  • dowiesz się czym jest i jak działa automatyzacja marketingu;
  • uporządkujesz i zyskasz sprawdzoną i maksymalnie praktyczną wiedzę;
  • nauczysz się definiować cele i potrzeby swojej firmy w zakresie marketing automation;
  • nauczysz się dobierać rozwiązania na miarę realnych potrzeb swojej firmy;
  • dowiesz się, jak krok po kroku wdrożyć przemyślaną i opłacalną automatyzację.

Co więcej:

  • zyskasz pewność i komfort podczas rozmów z agencjami i producentami systemów;
  • unikniesz kosztownych błędów związanych z wyborem systemu Marketing Automation;
  • otrzymasz pakiet przydatnych wskazówek i rekomendacje dla swojego biznesu.

Niezależne szkolenie z automatyzacji marketing

100% przydatnej i warsztatowej wiedzy - bez lokowania produktu

Nasz szkolenie z automatyzacji marketingu nie reklamuje i nie zmierza do sprzedaży żadnego systemu Marketing Automation. To bardzo ważne, ponieważ wiele kursów w znacznej mierze polega na lokowanie produktu i jego sprzedaży, a nie na przekazaniu warsztatowej wiedzy, która pozwala świadomie korzystać z możliwości i dopasować rozwiązania do konkretnych potrzeb.


Podstawowe szkolenie Marketing Automation – dla kogo?

Nasze podstawowe szkolenie z automatyzacji marketingu to kurs dedykowany właścicielom firm i sklepów internetowych, managerom i specjalistom marketingu, którzy mają zamiar wdrożyć marketing automation w swojej firmie.

Zapotrzebowanie na Marketing Automation w Polsce rośnie z dnia na dzień. Właśnie dlatego szkolenie z automatyzacji marketingu dla początkujących to także kurs dla osób, które zamierzają opanować podstawy automatyzacją marketingu, aby znacznie wzmocnić swoją wartość na rynku pracy i rozpocząć karierę jako specjalista Marketing Automation.


Podstawowy kurs automatyzacji marketingu – program

Szkolenia Marketing Automation: poziom podstawowy

Moduł 1. Czym jest marketing automation i korzyści z jego stosowania (1,5h)

  • Co to jest marketing automation - z jakich elementów się składa i jak działa, co odróżnia go od klasycznych rozwiązań
  • W jakim celu wdrażamy automatyzację marketingu
  • Przegląd funkcjonalności + przykłady zastosowań (przykład dla B2C i B2B)
  • Korzyści z wykorzystania marketing automation (przykład dla B2C i B2B)

Moduł 2. Strategia i planowanie działań Marketing Automation (1,5h)

  • Zmiany w podejściu do klienta - budowanie długotrwałych relacji oraz zwiększanie wartości życiowej
  • Co to jest ścieżka klienta i lejek sprzedażowy - przykłady
  • Wyznaczanie celów i planowanie działań marketing automation w oparciu o ścieżkę klienta - (przykład dla B2C i B2B)
  • Planowanie produkcji contentu pod kątem działań marketing automation

Moduł 3. Wdrożenie automatyzacji marketingu krok po kroku – przykłady (3h)

  • Wybór platformy marketing automation - przegląd systemów do automatyzacji oraz kryteria doboru
  • Wyznaczenie celów oraz sposób ich pomiaru - dobór wskaźników KPI
  • Wykorzystanie danych o użytkownikach - segmentacja
  • Planowanie kampanii - wyznaczanie priorytetów
  • Przygotowywanie i uruchamianie poszczególnych działań - segment, logika, kreacja
  • Optymalizacja kampanii - co to są testy A/B oraz przykłady zastosowań

Moduł 4. Błędy w automatyzacji Marketingu Podsumowanie (1h)

  • Najczęściej popełniane błędy oraz jak ich unikać
  • Porady, wskazówki, dobre praktyki

Trener automatyzacji marketingu

Szkolenie prowadzi doświadczony trener automatyzacji marketingu oraz prawdziwy praktyk, który na co dzień obsługuje duże i małe firmy w zakresie Marketing Automation. Naszego eksperta wyróżnia wyjątkowa umiejętność przystępnego przekazywania specjalistycznej wiedzy oraz ponad 100 zrealizowanych projektów wdrożeniowych.

Uczestnicy szkolenia najbardziej doceniają:

  • fachową wiedzę trenera;
  • wyjaśnianie skomplikowanych procesów w bardzo przystępny sposób;
  • konkretne przykłady i symulacje;
  • wyczerpujące odpowiedzi na pytania Uczestników;
  • uśmiech i przyjemną atmosferę kursu.

Cena za 1-dniowe szkolenie Marketing Automation to: 990 PLN netto/Os.

Cena obejmuje praktyczną wiedzę w zakresie automatyzacji marketingu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, lunch oraz energetyczne przerwy kawowe.


Dlaczego szkolenia z automatyzacji jest potrzebne?

Nasze szkolenie z automatyzacji marketingu to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku oraz fakt, że Marketing Automation staje się bezwzględną koniecznością niemal w każdej firmy. Automatyzacja marketingu to to dziedzina, która pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją, znacznie lepsze efekty promocji, Content Marketingu oraz sprzedaży niemal w każdej branży.

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Warszawa
1050 PLN netto
15 listopada 2019

Agenda

  • Dni szkoleniowe: 1
  • Godziny: 9:30-16:30

CENA OBEJMUJE:

  • 8 godzin szkoleniowych (8 x 45 minut)
  • apetyczny lunch
  • energetyczne przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe w postaci przydatnej prezentacji
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7