Stacjonarnie!

Potrójna dawka praktycznej wiedzy i warsztatowy trening kompetencji

Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing

  • 3 warsztatowe kursy w 2 dni
  • Zmieniaj słowa w harpun sprzedażowy
  • Korzystaj z 24 sprawdzonych wzorów
  • Opanuj solidne podstawy SEO
  • Pozycjonuj z efektem TOP 5 Google
  • Buduj lejki sprzedażowe
  • Pozyskuj wartościowe Leady
  • Planuj i realizuj skuteczne kampanie

2-dniowy Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing obejmuje hiper-praktyczne szkolenie z pisania kreatywnych i pro-sprzedażowych tekstów marketingowych, podstawy pozycjonowania stron internetowych z pakietem sprawdzonych rozwiązań oraz narzędziowe warsztaty budowania lejków, pozyskiwania Leadów i planowania kreatywnych kampanii marketingu treści. Wybierając nasz kurs w grupie do 12 osób zyskasz potrójną dawkę specjalistycznej wiedzy, którą od ręki wykorzystasz w codziennej pracy.    

Nasze szkolenie to intensywny trening konkretnych umiejętności, dzięki którym od ręki stworzysz skutecznie teksty, zapewnisz firmowej stronie wysokie pozycje w Google oraz przełączysz standardową promocję na angażujący Content Marketing. Jak to możliwe? Nasz trener wyposaży Cię w skuteczne techniki, gotowe formuły copywriterskie, dobre praktyki SEO i CM oraz niezbędne narzędzia. Co więcej, wykonasz wiele ćwiczeń i weźmiesz udział w warsztatowych symulacjach. 

Warszawa
14-15 stycznia 2025
9:00-16:00
1490.00 zł netto
Wolne : 8/10
Warszawa
11-12 marca 2025
9:00-16:00
1490.00 zł netto
Wolne : 9/10
Warszawa
13-14 maja 2025
9:00-16:00
1490.00 zł netto
Wolne : 9/10

Warsztatowy kurs copywritingu, SEO i Content Marketingu

Zyskaj pakiet konkretnych umiejętności  

Dzień I: Kurs copywritingu

  • Pierwszy dzień to intensywny kurs copywritingu. W trakcie warsztatowych ćwiczeń nauczysz się myśleć jak Klient oraz zmieniać notatki w skuteczne teksty, korzystając z 10 gotowych wzorów oraz formuł copywriterskich.
  • Opanujesz m.in. język korzyści, eyetracking, model AIDA & AICA, struktury perswazji oraz zasady komunikacji H2H. Dzięki temu za każdym razem stworzysz  reklamy, newslettery, oferty, teksty www i kreatywne hasła promocyjne, które zmieniają zainteresowanie w decyzje zakupowe.

Dzień II: Kurs SEO + Content Marketing

  • Kurs SEO dostarczy Ci praktycznej wiedzy, jak dobierać wyrażenia kluczowe oraz w jaki sposób optymalizować stronę i teksty pod kątem pozycjonowania. Ponadto opanujesz podstawy Link Building.
  • W części Content Marketingowej nauczysz się tworzyć lejek sprzedażowy oraz łączyć produkcję treści z jej dystrybucją w skuteczną całość. Weźmiesz także udział w symulacji pzykładowej kampanii i poznasz narzędzia,  które wykorzystasz w codziennej pracy.
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

Techniki copywritingu

Opanujesz, m.in. copy-psychologię, język korzyści, zasady KISS i model AIDA.

Ćwiczenia z analizą

Techniki przetestujesz podczas ćwiczeń i otrzymasz wskazówki od trenera.

24 matryce tekstów

Skorzystasz z 20 wzorów mikro-reklam i 4 szablonów sprzedażowych.

Planer słów kluczowych

Nauczysz się szybko analizować i dobierać optymalne wyrażenia kluczowe.

SEO krok po kroku

Dowiesz się, jak optymalizować stronę www oraz teksty pod kątem SEO.

Link building

Opanujesz podstawy wewnętrznego linkowania oraz pozyskiwania linków.

Monitoring

Zobaczysz, w jaki sposób oceniać i kontrolować efekty pozycjonowania.

Przykłady CM

 Poznasz przykłady kampanii Content Marketing z komentarzem trenera.

Lejek sprzedażowy i leady

Dowiesz się, jak projektować lejek sprzedażowy i pozyskiwać cenne leady.

Symulacja kampanii

Zobacz,, jak łączyć produkcję Content Premium z dystrybucją treści.

Pakiet wytycznych

Otrzymasz wskazówki, które pomogą Ci zaplanować skuteczną kampanię.

Kurs Copywritingu, SEO i Content Marketingu – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia dowiesz się, m.in.:

  • jak określać unikalne cechy sprzedaży (USP),
  • jak wykorzystać motywacje zakupowe Klienta,
  • jak tworzyć notatki korzystając z zestawu niezawodnych pytań,
  • jak projektować tekst zgodnie z modelem AIDA i zasadami eyetracking,
  • jak tworzyć magnetyczne nagłówki i sugestywne wezwania do działania (C2A),
  • jak w praktyce wykorzystać język korzyści i techniki perswazji,
  • jak tworzyć skuteczne teksty, wpisując treść z notatek do gotowych wzorów,
  • jak tworzyć kreatywne hasła reklamowe, 
  • jak sprawić, aby teksty sprzedawały więcej i szybciej. 

Drugiego dnia dowiesz się, m.in.:

  • jak wybierać ogólne i szczegółowe wyrażenia kluczowe,
  • jak współpracować z algorytmem Google Koliber, Panda i Pingwin,
  • jak optymalizować strukturę strony www pod kątem SEO,
  • jak pisać wzorowe teksty SEO i artykuły typu Pillar Page,
  • jak prawidłowo uzupełniać metadane w CMS,
  • jak pozyskiwać linki zewnętrzne,
  • jak analizować efekty pozycjonowania, 
  • jak kontolować zewnętrzne agencję  SEO,
  • jak tworzyć Content Premium i dobierać kanały dystrybucji,
  • jak budować lejek sprzedażowy i pozyskiwać leady, 
  • jak planować kampanie Content Marketingowe.
0

dni warsztatów

Gwarantujemy Ci praktyczny trening zawodowych umiejętności

0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny 

0%

Praktyki

Zbędna teoria i abstrakcyjne case studies - wstęp wzbroniony

Potrójna dawka praktycznej wiedzy

Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing – program

Dzień I: Kurs copywritingu 

Szkolenie z pisania skutecznych tekstów marketingowych, reklamowych i sprzedażowych. 

Język korzyści

  • Na czym polega język korzyści: zasady, przykłady, ćwiczenia ustne.
  • Klątwa wiedzy i pustosłowie w copywritingu: przykład.
  • Konkretyzacja i obrazowanie języka korzyści: ćwiczenie redakcyjne.
  • Racjonalny i emocjonalny język korzyści: ćwiczenie redakcyjne.

Psychologia Copywritingu i sztuka notatek

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient?
  • Buyer Persona i User Experience (UX). 
  • Motywacje pozytywne i negatywne Klienta: tworzenie notatek.
  • USP: jak definiować unikalne cechy sprzedaży + lista kontrolna: ćwiczenie.  
  • Mikro-strategia sprzedaży (planowanie zawartości tekstu): ćwiczenie.

Copywriting i komunikacja H2H

  • Co to jest i na czym polega komunikacja Human 2 Human (H2H)?
  • Copywriting H2H w branży B2C i B2B – przykłady.
  • Przez „Ty”, czy przez „Państwo” – trendy i wyniki badań.
  • Szybkie szkolenie z prostego języka. 
  • Ćwiczenie redakcyjne z analizą trenera.

10 mikro-matryc reklamowych

  • Struktury perswazyjne w copywritingu: przegląd technik i przykłady.
  • Prezentacja 20 technik kreacji krótkich reklam na banery, ulotki i FB.
  • Ćwiczenia z analizą trenera.

Eyetracking w copywritingu 

  • Jak skoncentować oko w 0,2 sekundy, czyli eyetracking w copywritingu.
  • Sakkady i fiksacje.
  • Zasady współpracy z okiem Klienta: pakiet sprawdzonych metod.
  • Przejrzysta struktura tekstu i zasada 3 x 1.
  • Magnetyczny listing: wzmacnianie znaczenia punktorów.
  • Model AIDA wpisany w diagram Gutenberga: zasady, przykład i ćwiczenie.

Model AIDA w praktyce

  • Model AIDA: uniwersalny system i makieta profesjonalnych tekstów.
  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki, treść zasadniczą i wezwania do działania.
  • Przykład ulotki i tekstu www opartych o model AIDA.
  • Ćwiczenie redakcyjne z analizą (na podstawie wcześniejszych notatek).

4 wzory skutecznych tekstów sprzedażowych

  • 4 sprawdzone formuły copywriterskie.
  • Jak tworzyć pro-sprzedażowe newslettery i teksty promocyjne.
  • Co zrobić, aby zmienić dobry tekst w świetny? 
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera.

Dzień II: Kurs SEO i Content Marketing 

Podstawy pozycjonowania stron internetowych, SEO Copywriting i link building oraz planowanie kampanii Content Marketingowych.

Podstawy pozycjonowania stron internetowych

  • Jak dzielimy wyniki w wyszukiwarce?
  • Jak oceniamy poziom trudności pozycjonowania?
  • Czy nasza firma potrzebuje agencji SEO?
  • Ile trwa pozycjonowanie strony?
  • White Hat SEO – rekomendowane metody pozycjonowania
  • Black Hat SEO – zakazane metody pozycjonowania
  • SEO trendy 2023
  • Współpraca z agencją SEO: czego unikać i na co uważać?
  • Jak sprawdzić responsywność, tj. poziom dopasowania strony internetowej do urządzeń mobilnych?

Wyrażenia kluczowe (frazy SEO)

  • Rodzaje  wyrażeń kluczowych.
  • Analiza i dobór słów kluczowych w planerze Google Ads: przewodnik krok po kroku + przykłady
  • Współpraca z algorytmem Google Hummingbird (Koliber).
  • Lejek sprzedażowy a lejek SEO - co to jest i jak go zbudować? 
  • Długoogonowe wyrażenia kluczowe: czym są fraz typu Long Tail i skąd je pozyskiwać?   

Podstawowa optymalizacja strony pod kątem SEO

  • Optymalizacja struktury menu pod kątem SEO: przykłady i dobre praktyki.
  • Optymalizacja adresów URL pod kątem pozycjonowania
  • Szybka analiza stron uczestników.

SEO copywriting – jak pisać teksty pozycjonujące  

  • Zasady współpracy z algorytmem Google Panda.
  • Jak pisać teksty SEO: gdzie używać słów kluczowych?
  • Wzorowa optymalizacja nagłówków i treści pod kątem SEO. 
  • Najczęściej popełniane błędy w tekstach SEO.
  • Optymalizacja tekstu „O nas” i tekstu ofertowego: przykład.
  • Jak planować kalendarz artykułów blogowych?
  • Artykuł blogowy typu Pillar Page – dobre praktyki.
  • Metadane: jak prawidłowo uzupełnić metadane w CMS. 
  • Optymalizacja zdjęć i grafik pod kątem SEO: zasady.

Podstawy Link Building – zasady linkowania SEO

  • Zasady współpracy z algorytmem Google Pingwin.
  • Linki "do follow" i "no follow" – różnice.
  • Struktura linków wewnętrznych.
  • 5 sposobów na pozyskiwanie wartościowych linków.
  • Znaczenie Social Media w pozycjonowaniu stron www.

Analiza SEO

  • Jak sprawdzić skuteczność i efekty pozycjonowania strony? 

Content Marketing

  • Dlaczego Content Marketing jest taki ważny?
  • Czy Content Marketing jest skuteczny w każdej branży?
  • Lejek sprzedażowy – co to jest i jak go zbudować?
  • Co to jest Cutomer Journey?
  • Jak krok po kroku zaplanować kampanię Content Marketing?
  • Przykład kampanii Content Marketing z analizą trenera, w tym:
  • content premium: stock, flow i evergreen;
  • repurposing Content: jak ponownie wykorzystać tę samą treść;
  • dystrybucja treści w lejku sprzedażowym na przykładzie automatyzacji newslettera. 
  • Jak zaplanować kampanię Content Marketing – warsztaty 

Szkolenie copywriting, SEO, Content Marketing – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Przyjazna komunikacja wizerunkowa
  • Skuteczniejsze teksty i Content Marketing
  • Wyższe pozycje w Google
  • Więcej leadów sprzedażowych
  • Mniejsze wydatki na outsourcing
  • Lepsza kontrola nad agencjami SEO
  • Umiejętności w zakresie copywritingu
  • Umiejętności w zakresie pozycjonowania (SEO)
  • Umiejętności w zakresie Content Marketing
  • Wskazówki od trenera w trakcie ćwiczeń
  • Realny rozwój zawodowy
  • Kompetencje potwierdzone certyfikatem
  • Wyższa wartość na rynku pracy
  • Mała grupa: maksymalnie 12 osób
  • Liczne przykłady z dużych i małych firm
  • 24 makiety copywriterskie
  • Warsztatowe ćwiczenia z analizą
  • Analiza stron www uczestników od kątem SEO
  • Symulacje kampanii Content Marketing
  • Trener to doświadczony praktyk

Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing – dla kogo?

Kto wybiera nasze szkolenie?

Pracownicy marketingu

Początkujący i doświadczeniu pracownicy marketingu, promocji i komunikacji

Pracownicy agencji

Specjaliści agencji reklamowych, Content Marketingowych, SEO i PR

Freelancerzy

Wolni strzelcy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu

Zmieniający zawód

Osoby, które planują przekwalifikowanie lub rozpoczynają pracę w marketingu

Szkolenie Copywriting, SEO i Content Marketing Warszawa

Co zapewniamy? 

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Copywritingu, SEO i Content Marketingu 

Filip Nocny

Filip Nocny to doświadczony trener copywritingu, Content Marketingu i SEO, który na co dzień realizuje kampanie  promocyjne i wizerunkowe dla takich firm jak Pracuj.pl, Santander Bank Polska, czy Domator24.

Filip dynamicznie przekazuje specjalistyczną wiedzę w formie praktycznych warsztatów, stawiając na przykłady, symulacje oraz ćwiczenia z analizą. 

Opinie uczestników podkreślają, że szkolenia Filipa są bardzo przydatne i zapewniają konkretne umiejętności, które od razu można wykorzystać w codziennej pracy.

Samego trenera doceniają za profesjonalizm, zaangazowanie, praktyczne podejście, wysoki poziom merytoryczny, przystępny sposób przekazywania wiedzy i sympatyczną atmosferę w trakcie szkolenia. 

 

Szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing – opinie

„Jakie szkolenie polecacie?”

Najlepszą reklamą naszego kursu są rekomendacje Uczestników!

Szkolenie Copywriting & Content Marketing zostało zrealizowane zgodnie z założeniami programu. Na szczególną pochwałę zasługuje praktyczny wymiar szkolenia: wiele przykładów, case studies oraz audyt stron internetowych uczestników szkolenia.

Michał Bajor

Stigal

Prowadzący Filip Nocny zapewnił ogromną dawkę wiedzy w zakresie copywritingu, Content Marketingu i SEO. Informacje były poparte  przykładami, a każdy uczestnik mógł liczyć na analizę mocnych i słabych stron firmowych serwisów.

Anna Pawliszyn

Comarch

Z przyjemnością rekomenduję szkolenie Copywriting & Content Marketing. Program zawierał  dużo praktycznej wiedzy, a ćwiczenia zrealizowane w ramach warsztatów znalazły zastosowanie w codziennej pracy w firmie. Z przyjemnością polecam.

Patrycja Turyn

Energa

Szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing – FAQ

Zmień pytanie w odpowiedź

Czy szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing jest dla początkujących czy zaawansowanych?

Szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing to kurs dedykowany osobom początkującym, średnio zaawansowanym oraz doświadczonym specjalistom, którzy chcą uporządkować wiedzę lub poszerzyć ją w jednym z trzech obszarów: copywritingu, Content Marketingu lub SEO. 

Jak zapisać się na szkolenie?

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy na wskazany adres mailowy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje dot. rezerwacji uczestnictwa.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy dostępny po kliku w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją uczestnictwa.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie w obydwu dniach odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00. Kurs obejmuje 16 godzin szkoleniowych, tj. 12 godzin zegarowych + przerwy.

W jakich miastach odbywa się szkolenie?

Szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing odbywa się przeważnie w Warszawie, jednak organizujemy je także w Gdańsku i Poznaniu.

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, 2 x lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Laptop nie jest konieczny, choć można wziąć go ze sobą.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Czy w przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników można liczyć na rabat?

Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Co to jest Content Marketing? 

Content marketing (marketing treści) to forma strategii i kampanii marketingowych polegających na  pozyskiwaniu i edukacji klientów za pomocą wartościowej treści dopasowanej do odbiorców pod kątem ich preferencji, oczekiwań oraz konkretnych potrzeb.   wartościowych i interesujących treści dopasowanych do ich potrzeb. Samo pojęcie Content jest bardzo szerokie i obejmuje wszytskie typy treści tradycyjnej i internetowej: od artykułów sponorowanych i reklamy natywnej w czasopismach drukowanych, przez nagrania audio i VIDEO, aż po ebooki, newslettery, infografiki, galerie zdjęć, czy inne publikacje webowe. 

Szkolenie Content Marketing 

Nasze szkolenie Content Marketing obejmuje zagadneinia, które pozwolą Ci odpowiedzieć na takie pytania jak:

  • w jaki sposób planować kampanię CM?
  • jak wyznaczać cele w przykładowej kampanii?  
  • jak wyznaczać KPI w Content Marketingu?
  • co to jest lejek sprzedażowy i customer journey?
  • co to jest LEAD sprzedażowy i jak je pozyskiwać?
  • jak tworzyć wartościowy content w lejku sprzedażowym? 
  • jak tworzyć content bez contentu?
  • jak tworzyć angazujące, edukacjne i pro-sprzedażowe treści?

Nasze szkolenie Content Marketing to symulacja kampanii, dzięki czemu zobaczysz konkretny przykład zamiast słuchać suchet teorii. 

Szkolenie SEO Content Marketing 

Nasze szkolenie łączy kurs Content Marketingu, kurs SEO oraz kurs Copywritingu w spójną całość gwarantując potrójną dawkę praktycznej wiedzy.  W dwa dni opanujesz m.in:

  • techniki tworzenia skutecznych tekstów marketingowych;
  • solidne podstawy pozycjonowania stron internetowych;
  • zasady planowania kampanii Content Marketing.

Z czego składa się Content Marketing?

Na Content Marketing składa się:

  • strategia Content Marketing (główne cele i założenia, modele Person, Customer Journey Map, tj. przewodnik po doświadczeniach klienta i prezentacja ścieżki zakupowej, wyznaczenie kluczowych wskaźników efektywności, tj. KPI)
  • Content Premium, czyli wartościowa treść dopasowana do preferencji, oczekiwań oraz potrzeb potencjlanych klientów na danych etapach lejka zakupowego (ang. Sales Funnel).
  • Dystrybujca i promocja treści, czyli kanały, które umożliwiają prezentację contentu w odpowiednim czasie i miejscu do konkretnych typów odbiorców.

 

Kurs Content Marketing Online 

Kurs Content Marketing Online - nasze szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing realizujemy w wersji stacjonarnej (najczęściej w Warszawie) oraz w wersji Webinarium. Dynamiczne tempo, mała grupa, przykłady oraz wiele ćwiczeń gwarantują warsztaowy charakter szkolenia. Kursy organizujemy najczęściej za pośrednictwem MS TEAMS - bez konieczności instalowania tej platformy przez Uczestników. Wystarczy kliknąć w przesłany link i to wszystko!   

 

Content Creator

Podczas szkolenia zdobędziesz, poszerzysz lub uporządkujesz  wiedzę, której potrzebuje każdy profesjonlany Content Creator. Kurs pozwoli Ci także zmienić pracę i przebranżowić się, aby w przyszłości zatrudnić się w dziale marketingu, agencji lub uruchomić własny biznes.   

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.
Termin i cena