Kurs Copywritingu
Warsztatowe szkolenie z pisania tekstów
Nasz kurs Copywritingu to szkolenie, które zapewni Ci pakiet umiejętości - od pierwszej litery do ostatniej kropki
Aż 2 dni intensywnego treningu zaawansowanych kompetencji
100% czystej praktyki - nuda i zbędna teoria: wstep wzbroniony
Małe grupy - wykorzystasz każdą minutę kursu
Skorzystasz z gotowych makiet - od ręki zaczniesz tworzyć teksty, które sprzedają więcej i szybciej
Zaczniesz tworzyć nagłówki, które naprawdę konwertują (neurolingwistyczna matryca tworzenia nagłówków)
Szybko zaprojektujesz kreatywne hasła i napiszesz przekonujące reklamy
Połączysz pozycjonowanie (SEO), branding i promocję z efektem sprzedażowym
Wykorzystasz w praktyce język korzyści, presupozycje, implikacje i inne technik neuromarketingu
Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający konkretne kompetencje
Kurs Copywritingu – praktyczna formuła
Na nasz kurs copywritingu zbędna teoria ma wstęp wzbroniony
Zapewniamy:
- przydatne przykłady z małych i dużych firm
- 5 makiet tekstów sprzedażowych
- zestaw narzędzi kreacji skutecznych nagłówków, tekstów i wezwań do działania (Call 2 Action)
- przydatne case studies
- laboratorium kreatywności i pojedynki z trenerem
- ćwiczenia redakcyjne z analizą Twoich tekstów
- metody, techniki i rozwiązania, które wykorzystasz od ręki.
Dlaczego Uczestnicy wybierają nasz Kurs Copywritingu?
- Bardzo wysokie oceny trenera i znakomite opinie
- Świetna atmosfera i doskonała interakcja z prowadzącym
- Małe grupy – do 10 Osób
- Praktyczny charakter i warsztatowa formuła
- Wiele konkretnych przykładów z małego i dużego biznesu
- Ćwiczenia, które zapewniają prawdziwe umiejętności
- Matryce tekstow, które wystarzy wypełnić treścią z notatek
- Analizy tekstów Uczestników z konkretnymi wskazówkami
- Dynamiczne tempo
- Rozwiązania gotowe do natychmiastowego wykorzystania
- Solidne podstawy dot. pozycjonowania i SEO Copywritingu
Komu dedykujemy nasz Kurs Copywritingu?
Zobacz, dlaczego to idealne szkolenie dla Ciebie
Z naszego Kursu Copywritingu korzystają:
- początkujący, średniozaawansowani i doświadczeni copywriterzy
- pracownicy działów marketingu, komunikacji i promocji
- pracownicy agencji kreatywnych
- pracownicy instytucji publicznych
- osoby, które chcą pracować w zawodzie copywritera/marketera
Czego nauczysz się w trakcie Kursu Copywritingu?
Dowiesz się:
- jak tworzyć nazwy firm, produktów i usług
- jak tworzyć magnetyczne slogany i hasła reklamowe
- jak napisać efektowną i efektywną reklamę
- jak napisać przekonującą ofertą handlową
- jak napisać naprawdę skuteczny tekst sprzedazowy
- jak pisać konwersyjne teksty na stronę internetową
- jak pisać pozycjonujące teksty SEO
Po szkoleniu:
- napiszesz dokładnie to, czego oczekują Twoi Klienci
- połączysz kreatywność z neuromarketingiem
- uzyskasz maksymalnie przejrzystą strukturą tekstu
- wykorzystasz psychologię copywritingu, system AIDA, Eyetracking, regułę KISS, język korzyści,
- opanujesz techniki komunikacji Human 2 Human
- zaczniesz stosować zaawansowane struktury perswazyjne
- połączysz informacje z reklamą natywną
- za każdym razem stworzysz konwersyjne Call2Action
Kurs Copywritingu – Twoje osobiste korzyści
- Zyskasz nowe kompetencje zawodowe
- Zdobędziesz konkretne umiejętności w zakresie Copywritingu
- Wzrośnie Twoja wartość na rynku pracy
- Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający konkretne kwalifikacje
- Zapewnisz swojej firmie pakiet korzyści biznesowych
Kurs Copywritingu – korzyści Twojej firmy
- Błyskawiczny zwrot z inwestycji w szkolenie
- Teksty, które zapewniają przewagę nad konkurencją
- Unikalny wizerunek i Branding wpisany w najnowsze trendy
- Większa rozpoznawalność i wiarygodność biznesowa
- Przyjazna komunikacja łącząca promocję z edukacją
- Lepsza interakcja z Klientami
- Znacznie wyższa konwersja tekstów
- Lepsze efekty sprzedażowe i większy zysk
Trener Copywritingu – kto poprowadzi szkolenie?
Filip Nocny - strateg komunikacji, aktywny Copywriter, Content Manager, specjalista SEO i doświadczony trener, który dieli się swoją wiedzą od 2013 roku. Na co dzień dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter. Na co dzień współpracuje z takimi markami jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, Savicki, czy Domator24. Na swoim zawodowym koncie posiada ponad 500 kreatywnych projektów zrealizowanych dla gigantów i mikro-marek, wiele koncepcji Storytellingowych, kilkadziesiąt scenariuszy reklam telewizyjnych oraz ponad 1200 godzin szkoleniowych.
Ponad 200 Uczestników oceniło trenera na 4,94/5
Uczestnicy doceniają: bardzo wysoki poziom wiedzy, przystepny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy, zaangażowanie trenera, praktyczne ćwiczenia oraz przyjemną atmoferę kursu.
Kurs Copywritingu – program
DZIEŃ PIERWSZY
Psychologia Copywritingu
Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient
- Jak wykorzystać fakt, że Klient nie chce kupić
- Metoda Core Complex (BDF) – zasady, przykład i szybkie ćwiczenie
- Zestaw pytań i odpowiedzi, które same piszą skuteczne teksty sprzedażowe
UX (User Experience)
- dobór optymalnej stylistyki w Copywritingu: jak wyróżnić się na tle konkurencji
- jak odzwierciedlić osobowość biznesową firmy i wpisać się w oczekiwania Klienta
- pisać przez „Ty”, czy przez „Państwo”: personalizacja w Copywritingu – dobre praktyki i wyniki badań
USP (Unique Selling Proposition)
- jak definiować i wykorzystywać USP (ang. Unikalne Cechy Sprzedaży) - 8 skutecznych metod
- przykład, szybkie ćwiczenie (pojedynek z trenerem)
Copywriting Human 2 Human
- Co to jest komunikacja Human 2 Human / Copywriting H2H - przykłady
- Jak zmienić pustosłowie i "watę marketingową" w przyjazną treść promocyjną
- Don’t tell me – Show me: jak zmieniać suche informacje w sugestywne teksty
Struktura tekstów – architektura Copywritingu
Eyetracking
- Co to jest Eyetracking
- Jak koncentrować gałkę oczną Odbiorcy i prowadzić ją zgodnie z Najbardziej Oczekiwaną Reakcją
- Diagram (zasada) Gutenberga: – przykłady i ćwiczenie
- Optymalny układ grafiki i tekstów na stronie internetowej i materiałach reklamowych
- Badanie użyteczności treści: narzędzia do badania zachowania oka Odbiorcy na stronie internetowej oraz materiałach reklamowych
KISS (reguła Keep It Simple Stupid)
- Jak współpracować z gałką oczną Odbiorcy
- Jak uzyskać maksymalną przejrzystość treści
- Jak odchudzić tekst z niepotrzebnych wyrazów
- Jak nadać większą dynamikę tekstom
- Zasada trójjedności – zasady i przykłady
- Jak pisać o skomplikowanych rzeczach w prosty sposób
- Konkretne zasady redakcyjne – przegląd
- Ćwiczenie redakcyjne
Model/system AIDA (optymalna konstrukcja tekstu)
- Syetem AIDA: modelowa reakcja Klienta na tekst
- Budowanie tekstu w oparciu o system AIDA – przykłady
- Ćwiczenie redakcyjne z analizą
Język korzyści w Copywritingu
- Co to jest i na czym polega język korzyści
- Konkretne przykłady z dużego i małego biznesu
- Jak zmienić język cech i zalet w przekonujący język korzyści
- Jak pisać teksty językiem korzyści – szybkie ćwiczenie
Neuromarketing w Copywritingu
- Sprawdzone struktury perswazyjne: gotowe do natychmiastowego wykorzystania
- Jak mózg reaguje na słowa – eksperyment i przykłady
- Język zmysłów: predykaty sensoryczne
- Jak uzasadniać wysoką cenę i budować wiarygodność marki
- Model Miltona (cytaty, implikatury, supozycje, presupozcje) – zasady, przykłady i ćwiczenia
- Subtelne techniki NLP – szybki przegląd dobrych metod
- Konwersyjne struktury Call 2 Action – konwersyjne wezwanie do działania - przykłady
Jak napisać tekst sprzedażowy?
- Jak pisać teksty sprzedażowe - 6 gotowych matryc
- Zasady, techniki, przykłady
- Ćwiczenie redakcyjne z analizą trenera
Jak napisać reklamę?
- Jak automatycznie tworzyć skuteczne nagłówki - matryca i przykłady
- Zasady, techniki, przykłady
- Ćwiczenie redakcyjne z analizą trenera
DZIEŃ DRUGI
Kurs Copywritingu - warsztaty Webwritingu
Symulacja kampanii z Copywriterem w roli głównej
Laboratorium kreatywnego Copywritera
- skąd i jak czerpać kreatywne pomysły
- jak inspirować się kreatywnością innych
- przykłady i ćwiczenie
Jak stworzyć dobrą nazwę?
- Naming – tworzenie nazw dla firm, produktu i usług
- Zasady i przykłady
- Ćwiczenie z udziałem trenera – przekazanie praw autorskich dla nazw opracowanych dla Uczestników
Jak stworzyć dobry slogan i hasło reklamowe?
- Tworzenie sloganów firmowych i produktowych haseł reklamowych - zasady i przykłady
- Ćwiczenie z udziałem trenera – przekazanie praw autorskich dla nazw opracowanych dla Uczestników
Pozycjonowanie stron internetowych - SEO Copywriting
- White Hat SEO - zasady pozycjonowania stron internetowych 2018
- Zakazane techniki pozycjonowania - kontrolowanie agencji - przydatne wskazówki
- Wyrażenia kluczowe - wybór podstawowych i szczgółowych fraz SEO - szybki kurs i dobre praktyki
- Koliber i Panda - jak współpracować z algorytmami Google
- Optymalziacja struktury strony WWW pod kątem pozycjonowania - przykłady, porady, szybka analiza stron Uczestników
- Optymalziacja tekstów pod kątem pozycjonowania - przykłady i porady
- Metadane - co to jest i jak je prawidłowo uzupełniać
- SEO Copywriting i treści zapleczowe - co to jest, jak je tworzyć: narzędzia, techniki, cele
- Analityka - jak monitorować efektywność SEO Copywritingu
Jak pisać teksty na stronę internetową - warsztaty
- Jak współpracować z programistą i grafikiem – customizacja treści na stronie internetowej
- Praca z szablonem Wordpress
- Tworzenie makiety układu tekstów na stronie internetowej - intuicyjność, przejrzystość, konwersja - zasady i przykłady
- Tworzymy stronę główną ze slajderem – ćwiczenie z analizą trenera
- Tworzymy stronę „O nas” – ćwiczenie z analizą trenera
- Tworzymy Landing Page w formie tekstu ofertowego – ćwiczenie z analizą trenera
Teksty na FB i do ulotki
- Jak kierować ruch z Facebooka i ulotki na stronę internetową lub sprzedawać od razu
- Przykłady i ćwiczenie
Kurs Copywritingu – Warszawa
Udział w dwudniowym szkoleniu: 1390 PLN netto/Os
W przypadku rezerwacji 2 miejsc: 1190 PLN netto/Os.
Dlaczego Kurs Copywriting to nie możliwość tylko konieczność?
Lista konkretnych argumentów
- Szkolenie z pisania tekstów to jeden z priortetów managerów oraz pracowników działu marketingu, komunikacji i PR
- Ponad 75% Internautów chce poznawać firmy, produkty i usługi poprzez wartościową treść
- Wartościowe teksty SEO to fundament skutecznego pozycjonowania
- Teksty są i zawsze będą podstawą marketingu – po mimo szybkiego rozwoju e-technologii
- Obecne trendy w promocji, czyli Content Marketing i reklama natywna sprawia, że to teksty są jednym z najważniejszych narzędzi, które decydują o wizerunku, wiarygodności, skutecznej promocji oraz sprzedaży
- Zapotrzebowanie na profesjonalnych copywriterów systematycznie się zwiększa