Voucher analityki SEO gratis!

Szkolenie z pozycjonowania sklepów internetowych + pisania tekstów, które sprzedają więcej i szybciej

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce

  • Opanuj SEO i monitoruj efekty
  • Ustaw e-sklep w TOP 10 Google
  • Twórz opisy‚ które sprzedają
  • Korzystaj z 20 wzorów reklam
  • Korzystaj z 5 wzorów Newsletterów
  • Zyskaj przewagę nad konkurencją
  • Voucher analityki SEO gratis!

2-dniowy Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce to praktyczne szkolenie, które obejmuje solidne podstawy pozycjonowania sklepów internetowych oraz warsztaty pisania skutecznych tekstów typu "O firmie", przekonujących opisów produktów i kategorii, magnetycznych reklam oraz pro-sprzedażowych newsletterów.

Nasz kurs Copywritingu i SEO bazuje na przykładach, wzorach, ćwiczeniach z analizą oraz pakietach dobrych praktyk.  Słowem, zyskasz konkretne umiejętności i praktyczną wiedzę. Tym samym ustawisz sklep na topowych pozycjach w Google oraz zaczniesz pisać teksty, które będą sprzedawać więcej i szybciej! 

Warsztatowe szkolenie e-commerce

Ustaw firmę w Google i sprzedawaj od A do Z!

Dzień I: Kurs SEO - szkolenie z pozycjonowanie sklepów internetowych krok po kroku 

  • Pierwszy dzień szkolenia to praktyczny kurs SEO. W 7 godzin opanujesz solidne podstawy pozycjonowania sklepów internetowych, aby samodzielnie zapewnić mu wysokie pozycje w Google, zwiekszać zasięg oferty, generować większy ruch i pozyskiwać Klientów.  
  • Dowiesz się, jak uniknąć kosztownych metod prób i błędów oraz jak kontrolować efekty pozycjonowaniazewnętrzną agencję SEO

Dzień II: Kurs Copywritingu - szkolenie z pisania tekstów sprzedażowych

  • Drugi dzień szkolenia to warsztatowy kurs copywritingu w e-commerce. W 7 godzin nauczysz się myśleć jak Klient oraz łączyć przekonujący języki korzyści z eyetrackingiem i neuroperswazją. Ponadto otrzymasz 20 wzorów i formuł copywriterskich
  • Nauczysz się od ręki tworzyć skuteczne opisy produktów, reklamy i newslettery, które zmieniają zainteresowanie w decyzje zakupowe. 
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę, a trener odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Pozycjonowanie sklepu

Dowiesz się, jak krok po kroku ustawić sklep w TOP 10 Google.

Planer słów kluczowych

Nauczysz się analizować i dobierać optymalne wyrażenia kluczowe.

Optymalizacja i teksty SEO

Nauczysz się optymalizować strukturę menu i pisać skuteczne teksty SEO.

Content Marketing

Nauczysz się tworzyć lejek sprzedażowy i magnetyczną treść SEO.

Voucher Semstorm gratis

Otrzymasz 30-dniowy dostęp do programu analityki SEO warty 150 zł. 

Techniki copywritingu

Opanujesz psychologię sprzedaży, Eyetracking, język korzyści i model AIDA.

Opisy produktów

Nauczysz się tworzyć opisy, które skutecznie przekonują do zakupu.  

15 wzorów reklam

Za każdym razem napiszesz skuteczne teksty na banery i reklamy FB.

4 wzory sprzedażowe

Wykorzystasz je do tworzenia skutecznych ofert i newsletterów. 

Ćwiczenia z analizą

Techniki redakcyjne przećwiczysz w ćwiczeniach z analizą trenera. 

100% praktyki

Weźmiesz udział w wasztatach i zyskasz konkretne umiejętności. 

Szkolenie Copywriting & Content Marketing – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia dowiesz się, m.in.:

  • jak Klienci zachowują się w Google,
  • jak współpracować z algorytmem Google (Koliber, Panda, Pingwin);
  • ile kosztuje i ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego;
  • jak samodzielnie wypozycjonować sklep internetowy; 
  • jak wybierać ogólne, produktowe i sezonowe wyrażenia kluczowe;
  • jak optymalizować adresy URL i budować strukturę menu sklepu;
  • jak optymalizować opisy sklepu, kategorii i produktów pod kątem SEO;
  • jak tworzyć artykuły SEO na blogu w sklepie internetowym;
  • jak prawidłowo uzupełniać metadane na zapleczu CMS;
  • jak optymalizować i opisywać zdjęcia pod kątem SEO;
  • jak tworzyć treści typu SEO Pillar Page;
  • jak wykorzystać Content Marketing do pozycjonowania sklepu. 

Drugiego dnia dowiesz się, m.in.:

  • jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient; 
  • jak definiować motywacje zakupowe i USP sklepu oraz produktów;
  • jak wykorzystać wiedzę na temat User Experience (UX) Klientów; 
  • jak eksponować korzyści wynikające z cech i zalet produktów;
  • jak współpracować z okiem Klienta; 
  • jak napisać tekstu typu "O firmie";
  • jak tworzyć opisy, które przekonują do zakupu produktów;
  • jak pisać krótkie reklamy i skuteczne newslettery;
  • jak wyróżnić sklep internetowy na tle konkurencji;
  • jak ulokować markę w świadomości na odpowiednim poziomie.  
0

dni warsztatów

Intensywny trening promocji w formie praktycznych warsztatów 

0

godzin szkoleniowych

Bez straty czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne case studies

0

3 szkolenia w 1

Nasze szkolenie obejmuje copywriting, SEO i Content Marketing  

0%

Powracających

Tylu uczestników wraca po dodatkowe konsultacje i więcej szkoleń 

 Jak wypozycjonować sklep internetowy i pisać teksty, które sprzedają od A do Z 

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce: program

Dzień I (9:00-15:00)

Kurs SEO w E-Commerce: jak samodzielnie wypozycjonować sklep internetowy 

Dowiesz się, na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego i jak krok po kroku ustawić witrynę w topowych wynikach Google!

Pozycjonowanie sklepu internetowego

  • Czy potrzebujesz agencji SEO? 
  • Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego? 
  • Ile trwa wypozycjonowanie sklepu?
  • Jak pozycjonować sklep internetowy? 
  • Konkretne odpowiedzi i wskazówki.

Współpraca z algorytmem Google Hummingbird

  • Zachowanie Klientów w Google – jak zdominować konkurencję?
  • Najczęściej popełniane błędy w treściach SEO w sklepach internetowych – przegląd + skuteczne antidotum. 
  • Jak tworzyć treści SEO w e-commerce, które doceni Google – pakiet konkretnych wskazówek.

Dobór i analiza słów kluczowych w e-commerce

  • Jak analizować jakość wyrażeń kluczowych?
  • Wyrażenia kluczowe, a user experience Klienta. 
  • Produktowe wyrażenia kluczowe. 
  • Sezonowe wyrażenia kluczowe.
  • Planer słów kluczowych krok po kroku.
  • Długoogonowe wyrażenia kluczowe w sklepie internetowym. 
  • Zasady wyboru optymalnych fraz i szybki kurs klik po kliku.  

Organizacja treści w sklepie internetowym 

  • Jak zaplanować strukturę menu sklepu internetowego zgodnie z zasadami SEO: sprawdzone rozwiązania i przykłady.   

Jak pisać teksty SEO w sklepie internetowym?

  • Współpraca z algorytmem Google Panda – wytyczne dla e-commerce.
  • Jak optymalizować teksty pod kątem wyrażeń kluczowych -zasady?
  • Wzorowa optymalizacja SEO tekstu typu „O nas” - wytyczne i przykład.
  • Wzorowa optymalizacja SEO opisu kategorii – wytyczne i przykład.
  • Wzorowa optymalizacja SEO opisu produktu – wytyczne i przykład.
  • Jak prawidłowo uzupełnić metadane – zasady i przykłady.
  • Jak optymalizować zdjęcia pod kątem SEO – zasady i przykłady.

Podstawy SEO & Content Marketing w e-commerce

  • Jak zbudować lejek sprzedażowy dla sklepu internetowego uwzględniając zasady SEO?
  • Jak planować produkcję treści w sklepie internetowym, aby jak najszybciej osiągnąć przewagę nad konkurencją w Google?
  • Co to jest Pillar Page – jak tworzyć artykuły SEO, które połączą skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego, przyjazną edukację, promocję i sprzedaż – zasady i przykład.
  • Jak tworzyć wartościową treść bez treści - sprytne rozwiązania.
  • Facebook i Instagram, a pozycjonowanie sklepu internetowego.

Dzień II (9:00-15:00)

Kurs copywritingu w e-commerce: jak pisać teksty, które sprzedają

Nauczysz się myśleć jak Klient, wyróżniać markę na tle konkurencji i od ręki tworzyć opisy produktów, reklamy i newslettery, które sprzedają od A do Z!

Psychologia sprzedaży w e-commerce 

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient - sztuka notatek. 
  • Jak stworzyć Buyer Personę?  
  • Motywacje pozytywne i negatywne Klienta.
  • Mikro-strategia przekonującego tekstu. 
  • USP - jak zdefiniować unikalne cechy sprzedażowe?
  • Warsztatowe ćwiczenia w małych grupach z analizą trenera.

Język korzyści w opisach sklepu i produktów  

  • Jak prezentować "kompleksową ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb", aby wywołać pragnienie zakupu?
  • Jak prezentować cechy i zalety produktu przez pryzmat korzyści? 
  • Jak tworzyć krótkie opisy, w których Klient zobaczy siebie?
  • Zasady, przykłady, ćwiczenia ustne i pisemne z analizą trenera.

Eyetracking w e-commerce

  • Jak współpracować z okiem Klienta w sklepie internetowym? 
  • Jak worzyć przejrzystą i intuicyjną strukturę treści?
  • Model AIDA wpisany w diagram Gutenberga.
  • Zestaw praktycznych wskazówek dot. układu treści w zakładkach produktowych, brandingowych (typu "O firmie") i artykułach blogowych.
  • Jak tworzyć magnetyczne nagłówki - 6 sprawdzonych technik - zasady, przykłady i szybkie ćwiczenie redakcyjne.  

Jak tworzyć skuteczne reklamy na banery, albo na Facebooka: 15 sprawdzonych wzorów 

  • 5 technik neuroperswazji: zasady i przykłady. 
  • Laboratorium kreatywności: jak rozhulać tekst słowem.  
  • 15 niezawodnych wzorów, które wystarczy wypełnić treścią.
  • Przykłady + ćwiczenia z analizą trenera. 
  • Wzory przydadzą Ci się w codziennej pracy!

Jak tworzyć teksty sprzedażowe i skuteczne newslettery: 4 gotowe wzory 

  • 4 gotowe wzory i sprawdzone formuły copywriterskie. 
  • Jak zmienić dobry tekst w świetny?
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera. 

Szkolenie Copywriting w E - Commerce – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Unikalny wizerunek 
  • Skuteczniejsze opisy produktów
  • Skuteczniejsze reklamy i newslettery
  • Wyższe pozycje w Google 
  • Więcej leadów i Klientów 
  • Szybsze decyzje zakupowe i większe zyski 
  • Mniejsze wydatki na outsourcing
  • Lepsza kontrola nad agencjami SEO
  • Praktyczna wiedza gotowa do wykorzystania
  • Konkretne umiejętności w zakresie SEO  
  • Konkretne umiejętności w zakresie copywritingu 
  • Gotowe rozwiązania i dobre praktyki SEO 
  • 20 wzorów skutecznych tekstów   
  • Błyskawiczny feedback od trenera 
  • Nowe kompetencje zawodowe 
  • Wyższa wartość na rynku pracy
  • Imienny certyfikat
  • Nasze szkolenie łączy kurs SEO i copywritingu  
  • Warsztatowy charaker i 100% przydatnej wiedzy 
  • Przykłady z dużych i małych e-sklepów 
  • Wskazówki dot. pozycjonowania sklepów
  • 20 sprawdzonych wzorów copywriterskich 
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera 
  • Nasz trener to doświadczony praktyk    
  • Świetne opinie uczestników 

Kurs SEO & Copywriting w E - Commerce – dla kogo?

Kto wybiera nasz kurs?

Właściciele e-sklepów

Początkujący i doświadczeni właściciele, którzy chcą ograniczyć koszty promocji i jednocześnie zwiększyć sprzedaż

Marketerzy e-commerce

Specjaliści i managerowie, kórzy chcą skuteczniej pisać, pozycjonować oraz promować sklep internetowy 

Freelancerzy

Specjaliści, którzy chcą łączyć copywriting, SEO i Content Marketing w skuteczną promocję e-commerce

Zmieniający zawód

Osoby, które planują przekwalifikowanie zawodowe i chcą opanować skuteczną promocję w e-commerce

Szkolenie SEO & Copywriting w E-Commerce - Warszawa

Co zapewniamy w ramach szkoleń stacjonarnych?

Wygodna sala
Wygodna sala

Wygodna sala

Lunch
Lunch

Lunch

Przerwy kawowe
Przerwy kawowe

Przerwy kawowe

Przydatne materiały
Przydatne materiały

Przydatne materiały

Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Imienny certyfikat

Trener Copywritingu

Filip Nocny

Filip Nocny – to ceniony strateg komunikacji, copywriter, SEO Content Manager i trener, który na co dzień realizuje kampanie oraz prowadzi szkolenia dla takich firm jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, czy DHL. Posiada cenne doświadczenie współpracy z branżą e-commerce, w tym z takimi markami jak Allegro, Domator24, SAVICKI, Denley, czy Diablo Chairs.

Od 7 lat dzieli się specjalistyczną wiedzą jako trener copywritingu i SEO, prowadząc szkolenia i kursy dla uczestników na każdym poziomie zaawansowania. Nie przepada za abstrakcynymi case studies, pustosłowiem i zbędną teorią. Stawia na konkrety, przykłady, wzory i ćwiczenia z analizą. Zawsze uśmiechnięty i pełen pozytwnej energii. 

Uczestnicy kursu SEO & Copywriting w E-Commerce doceniają naszego trenera za wysoki poziom merytoryczny, przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy, praktyczne podejście, przydatne wskazówki, sympatyczną atmosferę i świetną interakcję. 

+2000 Uczestników oceniło naszego trenera copywritingu na 4,8/5
 
„Jakie szkolenie z pisania tekstów polecacie?” 

Szkolenie SEO & Copywriting w E-Commerce – opinie 

Najlepszą reklamą Szkolenia SEO Copywriting w E-Commerce i wizytówką trenera są rekomendacje  uczestników! 

Filip to świetny specjalista SEO i doskonały copywriter, który świetnie rozumie mechanizmy e-commerce i łączy pozycjonowanie z kreatywnością na bardzo wysokim poziomie. 

Tomasz Osman

SAVICKI

Filip sprawia, że skomplikowana wiedza dotycząca pozycjonowania sklepów internetowych i tworzenie tekstów nagle staje się prosta. Szkolenie szybko przełożyło się ne efekty.

Katarzyna Baraniak

FIT 360

Zaprosiliśmy Filipa do przeprowadzenia szkolenia z copywritingu produktowego [...] i pragnę rekomedować go jako prawdziwego profesjonalistę oraz partnera godnego polecenia.

Michał Jankowski

OBI POLSKA

Zmień pytanie w konkretną odpowiedź

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce – FAQ

Czy Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce jest dla początkujących, czy zaawansowanych?

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce to z jednej strony szkolenie dla specjalistów, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoję wiedzę w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych oraz nauczyć się szybciej pisać skuteczne teksty.  

Z drugiej strony nasz kurs rekomendujemy osobom początkującym - właścicielom sklepów i pracownikom marketingu, którzy rozpoczynają pracę w branży e-commerce. 

Czy każdy może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce to szkolenie otwarte – biorą w nim udział właściciele i pracownicy sklepów, jak i osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej lub nie są jeszcze związane z branżę e-commerce. 

Czy laptop będzie potrzebny?

Oczywiście możesz go zabrać – jednak nie jest bezwzgędnie potrzebny. 

W jakich miastach odbywa się szkolenie?

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce odbywa się przeważnie w Warszawie, choć coraz częściej realizujemy je także w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce Copywritingu przeważnie odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00 (w obydwu dniach). 

Jak zapisać się na szkolenie?

Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zamów szkolenie”, a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz formularz do podpisu, fakturę pro-forma oraz szczegółowe informacje.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w Kursie SEO & Copywriting w E-Commerce.

W jakim miejscu odbędzie się szkolenie? Co z parkingiem?

Szczegółowe informacje dot. miejsca szkolenia oraz parkingu otrzymasz w szczegółowej agendzie 7 dni przed terminem szkolenia.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! 
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.