Marketing rekrutacyjny 3 w 1: Kurs Copywriting + Kurs SEO + Kurs Content Marketing. Jedyne takie szkolenie dla pracowników HR, komunikacji wewnętrznej i Employer Branding.
Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.
Nauczy się tworzyć reklamy, newslettery, posty, oferty pracy i treści typu "Kariera"
Techniki przetestujesz podczas ćwiczeń i otrzymasz wskazówki od trenera.
Skorzystasz z 20 wzorów mikro-reklam i 4 szablonów newsletterów i postów.
Nauczysz się szybko analizować i dobierać optymalne słowa kluczowe.
Dowiesz się, jak optymalizować stronę www i teksty rekrutacyjne pod kątem SEO.
Opanujesz podstawy wewnętrznego linkowania oraz pozyskiwania linków.
Zobaczysz, w jaki sposób oceniać i kontrolować efekty pozycjonowania.
Poznasz przykłady kampanii Content Marketing w HR z dużych i małych firm.
Dowiesz się, jak tworzyć mapę podróży poządanych kandydatów.
Zobacz, jak łączyć produkcję Content Premium z dystrybucją treści.
Otrzymasz wskazówki, które pomogą Ci zaplanować skuteczną kampanię.
Zobacz, czego się nauczysz
Pierwszego dnia dowiesz się, m.in.:
Drugiego dnia dowiesz się, m.in.:
dni warsztatów
Gwarantujemy Ci praktyczny trening nowych umiejętności HR
godzin szkoleniowych
Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy
Pełna satysfakcja
Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny
Praktyki
Stawiamy na przykłady, symulacje, dobra praktyki i ćwiczenia
Potrójna dawka praktycznej wiedzy
Dzień I: Kurs Copywritingu w rekrutacji
Piweszy dzień to kurs Copywritingu, czyli warsztatowe szkolenie z pisania skutecznych tekstów rekrutacyjnych.
Dzień II: Kurs SEO i Content Marketing w HR i Employer Branding
Podstawy pozycjonowania stron internetowych oraz planowanie kampanii rekrutacyjnych za pomocą Content Marketingu.
Zobacz, co zyskasz
Co zyska Twoja firma?
Co zyskasz osobiście?
Co wyróżnia nasze szkolenie?
Kto wybiera nasze szkolenie?
Filip Nocny
Filip Nocny to praktyk, który na co dzień realizuje projekty copywriterskie oraz kampanie SEO i Content Marketing dla korporacji i MŚP. Od 8 lat prowadzi szkolenia w tych obszarach, a w ostatnich trzech latach poszerzył swoją ofertę o szkolenia i kursy w zakresie Employer Branding.
Blisko współpracuje z grupą PRACUJ.PL oraz firmą eRecruiter prowadząc liczne kursy oraz webinaria, a także występując jako prelegent podczas wielu eventów edukacyjnych.
Filip przekazuje specjalistyczną wiedzę warsztatowo - stawia na przykłady, ćwiczenia i symulacje ograniczając teorię do niezbędnego minimum. Opinie uczestników podkreślają, że kursy Filipa są bardzo przydatne i gwarantują konkretne umiejętności zawodowe, które od razu można wykorzystać.
Uczestnicy doceniają Filip Nocnego za profesjonalizm, zaangażowanie, wysoki poziom merytoryczny oraz prezede wszytskim przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy i sympatyczną atmosferę.
Zmień pytanie w odpowiedź
Nasze szkolenie to kurs, który polecamy zarówno początkującym, jak i doświadczonym specjalistom, ponieważ pozwala zdobyć zupełnie nowe umiejętnosci lub znacznie poszerzyć posiadaną wiedzę.
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy na wskazany adres mailowy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje dot. rezerwacji miejsca i uczestnictwa.
Tak. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy dostępny po kliku w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją uczestnictwa.
Szkolenie w obydwu dniach odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00. Kurs obejmuje 16 godzin szkoleniowych, tj. 12 godzin zegarowych + przerwy.
Szkolenie Content Marketing w rekrutacji odbywa się przeważnie w Warszawie, jednak organizujemy je także w Gdańsku i Poznaniu.
Tak. Co pewien czas organizujemy szkolenie w wersji online (MS TEAMS).
Tak. Szkolenie odbywa się regularnie co 2-3 miesiące.
Cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, 2 x lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Laptop nie jest konieczny, choć można wziąć go ze sobą.
Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.
Content Marketing w HR to forma marketingu, która bazuje na systematycznej produkcji wartościowych, angażujących i opiniotwórczych treści rekrutacyjnych i wizerunkowych oraz ich dystrybucji. Treści w Content Marketingu mogą przyjmować rozmaitą formę: od tradycyjnych artykułów blogowych, przez nagrania VIDEO, e-booki, podcasty, aż po grywalizację w rekrutacji oraz działania typu offline. Istotą Content Marketingu w HR i rekrutacji są systematyczne działania w oparciu o konkretny plan oraz optymalizacja kampanii w celu profilowania jej do preferencji kandydatów i kandatek, a takze pracowników firmy.
Employer Branding (ang. budowanie marki pracodawcy) to wszelkie działania informacyjne i promocyjne podejmowane przez firmę lub inną organizacje w celu kreacji wiarygodnego wizerunku pracodawcy. Celem employer brandingu jest budowanie wizerunku firmy, która lokuje się w świadomości kandydatów i obecnych pracowników na poziomie pierwszego wyboru.
Zarówno pracownicy HR, jak i Employer branding często tworzą treści publikowane w Internecie. Ponadto posiadają specjalistyczną wiedzę dot. rekrutacji, onboardingu oraz wielu procesów zachodzących w firmie. Tym samym mogą tworzyć wartościową treść i optymalizowac ją od kątem słów kluczowych. Tym samym mogą w znacznej mierze przyczynić się do skutecznego pozycjonowania firmy w wyszukiwarce Google po hasłach związanych z karierą, pracą, opiniami oraz warunkami zatrudnienia.
Zadzwoń lub napisz i działamy
Szybki kontakt