Rekomedacja Erecruiter

Marketing rekrutacyjny 3 w 1: Kurs Copywriting + Kurs SEO + Kurs Content Marketing. Jedyne takie szkolenie dla pracowników HR, komunikacji wewnętrznej i Employer Branding.

Kurs Content Marketing w rekrutacji

  • Twórz skuteczne teksty rekrutacyjne
  • Opanuj podstawy pozycjonowania
  • Planuj kampanie rekrutacyjne
  • Twórz mapy Candidate Journey
  • Łącz Content Premium z grywalizacją
  • Korzystaj ze sprytnych narzędzi
  • Twórz przekonujące reklamy rekrutacyjne, skuteczne oferty pracy, profesjonalne opisy firmy  i treści typu "Kariera", a także angażujące newslettery oraz magnetyczne posty na FB i LinkedIn.
  • Opanuj pozycjonowanie i wzorowo optymalizuj treści rekrutacyjne pod kątem SEO. 
  • Przełącz standardowy Employer Branding i klasyczną rekrutację na angażujący Content Marketing.
  • Kreuj unikalny wizrunek pracodawcy i lokuj go w głowach pożądanych kandydatów na poziomie pierwszego wyboru.
  • Planuj, realizuj i monitoruj kreatywne kampanie rekrutacyjne bez wsparcia zewnętrznych agencji.
  • Kurs Content marketing w HR i Employer Brandig to warsztatowe szkolenie, które obejmuje, techniki, przykłady, wzory, symulacje, narzędzia, dobre praktyki i liczne ćwiczenia.
  • W trakcie kursu stworzysz teksty, koncepcje oraz elementy kampanii, które od ręki wykorzystasz w codziennej pracy.
  • Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twoje nowe kompetecnje zawodowe.
  • Szkolenie Content Marketing w HR i Employer Branding odbywa się cyklicznie w wersji stacjonarnej lub online.
  • Nasz kurs jako jedyne szkolenie z marketingu rekrutacyjnego  zapewnia tak bogaty pakiet umiejętności aż w trzech dziedzinach.  

Szkolenie Content Marketing dla specjalistów HR i Employer Branding

Zyskaj pakiet konkretnych umiejętności  

Dzień I: Kurs Copywritingu w rekrutacji 

  • Na poczatek zapewnisz sobie warsztatowy trening Copywritingu w HR i Employer Brandingu. Opanujesz konkretne techniki redakcyjne, dzięki którym za kazdym razem stworzysz skuteczne teksty rekrutacyjne oraz wizerunkowe!
  • Weźmiemy na warsztat reklamy, zakładkę "Kariera", oferty pracy, newslettery oraz posty rekrutacyjne na FB i LinkedIn.
  • W trakcie warsztatów wykonasz wiele ćwiczeń redacyjnych korzystając z gotowych wzorów i matryc. Co więcej, już w trakcie szkolenia powstanie wiele tekstów, które od wykorzystasz od ręki w ramach bieżących lub planowanych działań promocyjnych i rekrutacyjnych.
  •  Słowem, zdobędziesz nowe umiejętności, dzięki którym zmienisz słowa w skuteczny harpun rekrutacyjny oraz będziesz kreować pożądany wizerunek pracodawcy!    

Dzień II: SEO & Content Marketing w HR  

  • Dowiesz się, jak wzorowo optymalizować treści pod kątem SEO. Wszystko po to, aby skutecznie pozycjonować treści rekrutacyjne w Google oraz lokować firmę oraz oferty pracy na topowych miejscach w wyszukiwarce. 
  • Nauczysz się m.in. współpracować z algotrymami, dobierać słowa kluczowe, tworzyć artkuły SEO i uzupełniać metadane! 
  • Nauczysz się wyznaczać cele kampanii Content Marketing, tworzyć mapę Candidate Journey oraz  planować produkcję Contentu Premium i dobierać kanały dystrybucji treści, a wszystkie te zagadnienia opanujesz w trakcie warsztatowej symulacji!
  • Ponadto przygotujesz plan kampanii CM z pakietem wzorcowych komunikatów i poznasz przydatne narzędzia, które wykorzystasz w codziennej pracy! 

 

Grupa do 12 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

Copywriting w HR

Nauczy się tworzyć reklamy, newslettery, posty, oferty pracy i treści typu "Kariera"

Ćwiczenia z analizą

Techniki przetestujesz podczas ćwiczeń i otrzymasz wskazówki od trenera.

24 matryce tekstów

Skorzystasz z 20 wzorów mikro-reklam i 4 szablonów newsletterów i postów.

Planer słów kluczowych

Nauczysz się szybko analizować i dobierać optymalne słowa kluczowe.

SEO krok po kroku

Dowiesz się, jak optymalizować stronę www i teksty rekrutacyjne pod kątem SEO.

Link building

Opanujesz podstawy wewnętrznego linkowania oraz pozyskiwania linków.

Monitoring

Zobaczysz, w jaki sposób oceniać i kontrolować efekty pozycjonowania.

Przykłady CM

 Poznasz przykłady kampanii Content Marketing w HR z dużych i małych firm.

Mapy Candidate Journey

Dowiesz się, jak tworzyć mapę podróży poządanych kandydatów.

Symulacja kampanii

Zobacz, jak łączyć produkcję Content Premium z dystrybucją treści.

Pakiet wytycznych

Otrzymasz wskazówki, które pomogą Ci zaplanować skuteczną kampanię.

Kurs Content Marketing w rekrutacji – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia dowiesz się, m.in.:

  • co to jest i jak  definiować Employee Value Proposition (EVP);
  • jak wykorzystać Candidate Experience w tworzeniu tresći;
  • jak zminieć korpo-gadkę w przyjazną komunikację Human 2 Human; 
  • jak współpracować z okiem Kandydatów i wywyołać pragnienie czytania;
  • jak tworzyć notatki i wykorzystać model AIDA w praktyce? 
  • jak tworzyć przekonujące oferty pracy;
  • jak pisać skuteczne i kreatywne reklamy rekrutacyjne;
  • jak tworzyć skuteczne newslettery rekrutacyjne;
  • jak tworzyć magnetyczne posty na FB i LinedIn;
  • jak tworzyć unikalne treści typu "Kariera";
  • jak tworzyć ciekawe teksty w komunikacji wewnętrznej.  

Drugiego dnia dowiesz się, m.in.:

  • dlaczego dział HR / EB może i powinien wspierać marketing w zakresie SEO;
  • na czym polega pozycjonowanie stron internetowych;
  • jak współpracować z algortymami Google;
  • jak dobierać słowa kluczowe;
  • jak optymalizować zakładki typu "Kariera" i "Oferty pracy";
  • jak optymalizować teksty i artykuły blogowe;
  • jak samodzielnie uzupełniać metadane i optymalizować zdjęcia;
  • na czym polega Content Marketing w rekrutacji;
  • jak wykorzystać Storytelling i grywalizację w rekrutacji 
  • jak tworzyć opiniotwórcze treści, które nudują pożżadny wizerunek pracodsawcy oraz przyciągają najlepszych kandydatów;
  • jak planować i realizować kampanie Content Marketing w HR i EB.
0

dni warsztatów

Gwarantujemy Ci praktyczny trening nowych umiejętności HR

0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny 

0%

Praktyki

Stawiamy na przykłady, symulacje, dobra praktyki i ćwiczenia 

Potrójna dawka praktycznej wiedzy

Kurs Content Marketing w rekrutacji – program

Dzień I: Kurs Copywritingu w rekrutacji 

Piweszy dzień to kurs Copywritingu, czyli warsztatowe szkolenie z pisania skutecznych tekstów rekrutacyjnych. 

Psychologia Copywritingu w rekrutacji 

  • Jak dobierać stylistykę do profilu firmy i oczekiwań kandydatów?
  • Na czym polega komunikacja Human 2 Human (H2H) w rekrutacji? 
  • Jakich informacji o firmie naprawdę oczekuje kandydat? 
  • Jak definiować racjonalne potrzeby i emocjonalne pragnienia związane ze zmianą pracy?  
  • Jak uniknąć korpo-gadki i zmienić frazesy w przekonujące teksty? 
  • Co to jest i jak definiować Employee Value Proposition (EVP)?
  • Jak tworzyć mikro-strategię tekstu? 
  • Zasady, przykłady, dobre praktyki oraz ćwiczenia 

Język korzyści w rekrutacji

  • Na czym polega racjonalny i emocjonalny język korzyści?
  • Dlaczego kandydaci reagują na korzyści i je zapamiętują? 
  • Jak uniknąć pustej korpo-gadki i frazesów w rekrutacji? 
  • Jak prezentować wartości firmy? 
  • Jak prezentować benefity? 
  • Jak prezentować onboarding? 
  • jak prezentować informacje w komunikacji wewnętrznej? 
  • Zasady, przykłady, dobre praktyki + ćwiczenia ustne i redakcyjne

Eyetracking - współpraca z okiem kandydatów 

  • Jak tworzyć przejrzyste teksty rekrutacyjne, które wywołują przyjemne pragnienie czytania? 
  • Jak  wkomponować tekst, grafiki i zdjęcia w sekwencyjną pracę oka i umysłu - model AIDA wpisany w diagram Gutenberga
  • Konkretne zasady współpracy z okiem kandydatów (techniki fiksacyjne) - pakiet sprawdzonych rozwiązań 
  • Power Writiting, zasada 3 x 1 oraz potęga wypunktowań 
  • Zasady, przykłady i ćwiczenia 

Reklamy rekrutacyjne 

  • 10 wzorów gotowych reklam 
  • Tworzymy reklamy rekrutacyjne: ćwiczenia z analizą trenera

Teksty "O firmie" oraz "Kariera"

  • Warsztaty: tworzymy modelowy tekst "O firmie" oraz "Kariera" korzystając z języka korzyści, zasad Eyetrackingu oraz modelu AIDA. 

Oferty pracy 

  • 5 najczęściej popełnianych błędów w ofertach pracy
  • Idealnych schemat układu oferty pracy
  • Zwiększanie atrakcyjności oferty za pomocą treści  
  • Ćwiczenia z analizą

Newslettery rekrutacyjne i wewnętrzne 

  • 4 wzory newsletterów (rekrutacja i komunikacja wewnętrzna)
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera

Posty rekrutacyjne na FB i LinkedIn

  • Jak tworzyć angażujące i opiniotwórcze posty rekrutacyjne na Facebooku i LinkedIn, które kreują pożądany wizerunek, zdobywają lajki, generują komentarze oraz zachęcają do składania aplikacji?
  • Przykłady i ćwiczenia z analizą trenera  

Dzień II: Kurs SEO i Content Marketing w HR i Employer Branding  

Podstawy pozycjonowania stron internetowych oraz planowanie kampanii rekrutacyjnych za pomocą Content Marketingu.

Podstawy pozycjonowania dla rekruterów 

  • Co to jest SEO i na czym polega pozycjonowanie stron? 
  • Jak dzielimy wyniki w wyszukiwarce?
  • W jaki sposób dział rekrutacji / EB może bardzo skutecznie wspierać marketing lub zewnętrzną agencję w zakresie pozycjonowania?
  • Czy pozycjonowanie jest trudne i jak się za to zabrać?  
  • Zasady naturalnego i bezpiecznego pozycjonowania. 

Słowa kluczowe w rekrutacji 

  • Rodzaje słów kluczowych w rekrutacji 
  • Analiza i dobór słów kluczowych krok po kroku
  • Współpraca z algorytmem Google Hummingbird (Koliber)
  • Długoogonowe wyrażenia kluczowe (frazy Long Tail) 

Wzorowa optymalizacja zakładek "Praca" i "Kariera" pod kątem SEO

  • Optymalizacja stron "praca" i "Kariera" pod kątem SEO
  • Optymalizacja adresów URL pod kątem słów kluczowych  
  • Szybka analiza stron uczestników.

SEO copywriting w HR i EB   

  • Zasady współpracy z algorytmem Google Panda
  • Jak pisać teksty rekrutacyjne: gdzie używać słów kluczowych?
  • Optymalizacja tekstu „O firmie" pod kątem SEO
  • Optymalizacja ofert pracy pod kątem SEO
  • Jak pisać rekrutacyjne i opiniotwórcze artykuły blogowe 
  • Jak prawidłowo uzupełnić metadane? 
  • Jak prawidłowo opisywać zdjęcia pod kątem SEO 

Analiza SEO

  • Jak szybko i w prosty sposób sprawdzić skuteczność i efekty pozycjonowania? 

Content Marketing w rekrutacji 

  • Na czym polega i z czego składa się Content Marketing?
  • Dlaczego Content Marketing to idealne rozwiązanie dla HR i EB?
  • Content Marketing w HR i Employer Branding - przykłady 
  • Co to jest Content Premium, Content Stock, Flow i Evergreen? 
  • Płatne i bezpłatne kanały dystrybucji treści (online i offline) 
  • Jak tworzyć wartościową i angażującą treść bez treści?
  • Mapa podróży modelowego kandydata (Candidate Journey)
  • Lejek Contentowy krok po kroku

Content Marketing w rekrutacji - symulacja kampanii

  • Jak planuje się kampanię CM w rekrutacji?
  • Przykład kampanii z analizą trenera
  • Planujemy rekrutacyjną kampanię Content Marketing – warsztaty 

Szkolenie Content Marketing w rekrutacji – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Skuteczniejszy marketing rekrutacyjny 
  • Skuteczniejsze teksty rekrutacyjne 
  • Jeszcze lepszy wizerunek pracodawcy 
  • Wyższa pozycja w Google 
  • Więcej pożądanych kandydatów 
  • Mniejsze wydatki na outsourcing
  • Umiejętności w zakresie copywritingu
  • Umiejętności w zakresie pozycjonowania (SEO)
  • Umiejętności w zakresie Content Marketingu
  • Unikalne kompetencje zawodowe 
  • Realny rozwój
  • Imienny certyfikat 
  • Warsztatowy charakter 
  • Mała grupa: maksymalnie 12 osób
  • Liczne przykłady z dużych i małych firm
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą  
  • Dobre praktyki SEO i symulacja kampanii CM
  • Trener to doświadczony praktyk

Kurs Content Marketing w rekrutacji – dla kogo?

Kto wybiera nasze szkolenie?

Pracownicy działu HR

Specjaliści i managerowie działu HR

Pracownicy działu EB

Specjaliści i managerowie działu Employer Branding 

Rekruterzy i doradcy

Rekruterzy i doradcy zawodowi ze świata NGO oraz administracji publicznej 

Pracownicy agencji

Osoby, które realizują działania marketingowe dla działów HR i EB

Szkolenie Content Marketing w rekrutacji - Warszawa

Co zapewniamy? 

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Copywritingu, SEO i Content Marketingu 

Filip Nocny

Filip Nocny to praktyk, który na co dzień realizuje projekty copywriterskie oraz kampanie SEO i Content Marketing dla korporacji i MŚP. Od 8 lat prowadzi szkolenia w tych obszarach, a w ostatnich trzech latach poszerzył swoją ofertę o szkolenia i kursy w zakresie Employer Branding. 

Blisko współpracuje z grupą PRACUJ.PL oraz firmą eRecruiter prowadząc liczne kursy oraz webinaria, a także występując jako prelegent podczas wielu eventów edukacyjnych. 

Filip przekazuje specjalistyczną wiedzę warsztatowo - stawia na przykłady,  ćwiczenia i symulacje ograniczając teorię do niezbędnego  minimum. Opinie uczestników podkreślają, że kursy Filipa są bardzo przydatne i gwarantują konkretne umiejętności zawodowe, które od razu można wykorzystać. 

Uczestnicy doceniają Filip Nocnego za profesjonalizm, zaangażowanie, wysoki poziom merytoryczny oraz prezede wszytskim przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy i sympatyczną atmosferę. 

 

Szkolenie Content Marketing w rekrutacji dla specjalistów HR i Employer Branding - FAQ 

Zmień pytanie w odpowiedź

Czy szkolenie Content Marketing w rekrutacji jest dla początkujących czy zaawansowanych?

Nasze szkolenie to kurs, który polecamy zarówno początkującym, jak i doświadczonym specjalistom, ponieważ pozwala zdobyć zupełnie nowe umiejętnosci lub znacznie poszerzyć posiadaną wiedzę.  

Jak zapisać się na szkolenie?

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy na wskazany adres mailowy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje dot. rezerwacji miejsca i uczestnictwa.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy dostępny po kliku w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją uczestnictwa.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie w obydwu dniach odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00. Kurs obejmuje 16 godzin szkoleniowych, tj. 12 godzin zegarowych + przerwy.

W jakim mieście odbywa się szkolenie?

Szkolenie Content Marketing w rekrutacji odbywa się przeważnie w Warszawie, jednak organizujemy je także w Gdańsku i Poznaniu.

Czy szkolenie odbywa się też w wersji online

Tak. Co pewien czas organizujemy szkolenie w wersji online (MS TEAMS).

Czy szkolenie odbywa się cyklicznie?

Tak. Szkolenie odbywa się regularnie co 2-3 miesiące.

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, 2 x lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Laptop nie jest konieczny, choć można wziąć go ze sobą.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Czy w przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników można liczyć na rabat?

Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Content Marketing w HR

Content Marketing w HR to forma marketingu, która bazuje na systematycznej produkcji wartościowych, angażujących i opiniotwórczych treści rekrutacyjnych i wizerunkowych oraz ich dystrybucji. Treści w Content Marketingu mogą przyjmować rozmaitą formę: od tradycyjnych artykułów blogowych, przez nagrania VIDEO, e-booki, podcasty, aż po grywalizację w rekrutacji oraz działania typu offline. Istotą Content Marketingu w HR i rekrutacji są systematyczne działania w oparciu o konkretny plan oraz optymalizacja kampanii w celu profilowania jej do preferencji kandydatów i kandatek, a takze pracowników firmy.   

Employer Branding definicja 

Employer Branding (ang. budowanie marki pracodawcy) to wszelkie działania informacyjne i promocyjne podejmowane przez firmę lub inną organizacje w celu kreacji wiarygodnego wizerunku pracodawcy. Celem employer brandingu jest budowanie wizerunku firmy, która lokuje się w świadomości kandydatów i obecnych pracowników na poziomie pierwszego wyboru. 

Dlaczego pracownicy HR i Employer Branding mogą skutecznie wspierać pozycjonowanie ofert pracy i strony "Kariera"

Zarówno pracownicy HR, jak i Employer branding często tworzą treści publikowane w Internecie. Ponadto posiadają specjalistyczną wiedzę dot. rekrutacji, onboardingu oraz wielu procesów zachodzących w firmie. Tym samym mogą tworzyć wartościową treść i optymalizowac ją od kątem słów kluczowych. Tym samym mogą w znacznej mierze przyczynić się do skutecznego pozycjonowania firmy w wyszukiwarce Google po hasłach związanych z karierą, pracą, opiniami oraz warunkami zatrudnienia. 

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o Kurs Content marketingu w rekrutacji? Szukasz szkolenia dla HR?Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.