Szkolenie copywriting = konkretne korzyści
Szkolenia z Copywritingu dla świadomych
Jeszcze kilka lat temu administracja publiczna oraz firmy mniej chętnie inwestowały w szkolenia z copywritingu, jednak wzrastają świadomość w zakresie polityki brandingowej sprawia, że pracownicy działów marketingu coraz częściej uwzględniają copywriting na liście swoich potrzeb szkoleniowych.
- Szkolenia z copywritingu bezpośrednio przekładają się na:
- wyższy poziom sprzedaży,
- unikalny wizerunek,
- wzrost zainteresowania ze strony mediów,
- modernizację polityki informacyjnej,
- budowanie wartościowej społeczności konsumenckiej,
- pozycjonowanie, czyli wyższą pozycję w wyszukiwarce Google,
- oszczędności związane z outsourcingiem usług copywriterskich na zewnątrz.
Wyższy poziom sprzedaży
- Teksty na www i e-commerce, reklamy ATL, materiały POS, e-marketing i Social Media przekładają się na wzrost sprzedaży gdy strategia komunikacji/copywritingu oparta o identyfikację realnych potrzeb klientów (badania focusowe, metoda Core Complex) oraz profesjonalne zasady copywritingu.
- Dokonanie rewolucji w firmowym copywritingu pomaga skutecznie koncentrować uwagę potencjalnych klientów na konkretnych korzyściach oraz USP (Unique Selling Proposition), które bardzo często są niewidoczne w gąszczu zbędnej i bezbarwnej narracji.
- Tymczasem wyeksponowanie kluczowych elementów daje natychmiastowe rezultaty w postaci większej ilości telefonów, zapytań ofertowych oraz decyzji zakupowych.
Unikalny wizerunek
- Jeśli firma jest przeźroczysta, a jej przekaz promocyjny wtapia się w tło setek konkurencyjnych ofert, to szanse na przebicie się na rynku dzięki korzystnym cenom, profesjonalizmowi, szybkiemu serwisowi oraz "wartościom dodanym" są ograniczone.
- Oczywiście istnieją branże, gdzie tylko i wyłącznie liczby i twarde argumenty decydują o decyzji zakupowej, nie mniej jednak w znacznej mierze to właśnie "opakowanie" jest jednym z kluczowych elementów całej oferty.
- Aby pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i stworzyć unikalny kod identyfikacyjny należy stworzyć narrację, która:
- po pierwsze: będzie idealnie sprofilowana do oczekiwań grupy docelowej,
- po drugie: złamie dotychczasowy schemat przekazu w konkretnej branży, jednak bez stosowania tzw. eksperymentu przerywania,
- po trzecie: odzwierciedli prawdziwą "osobowość" firmy,
- po czwarte: będzie spójna na każdym poziomie dystrybucji treści promocyjnych, informacyjnych i sprzedażowych,
- po piąte: będzie na tyle charakterystyczna, że potencjalny klient zacznie kojarzyć przekaz, konkretne sformułowania oraz przede wszystkim - własne korzyści.
Szkolenia z copywritingu = wzrost zainteresowania mediów
-
Szkolenie z copywritingu daje pracownikom marketingu narzędzia, dzięki którym teksty informacje prasowe i artykuły przyciągają uwagę dziennikarzy oraz spełniają kryteria profesjonalnych materiałów PR.
- Stworzenie dobrej bazy mailingowej i dystrybucja oryginalnych aktualności branżowych i świeżych newsów daje szybkie efekty, ponieważ pomagamy w pracy dziennikarzom, którzy nie muszą przeprowadzać researchu i otrzymują tekst gotowy do implementacji na łamach czasopisma lub portalu. Wszyscy są zadowoleni:
- - firma, ponieważ buduje swój wizerunek i dodatkowe źródło promocji,
- - dziennikarz, ponieważ ma mniej pracy,
- - czytelnik/klient, ponieważ dowiedział się czegoś interesującego.
Szkolenie copywriting = modernizacja polityki informacyjnej
- Cel jest jeden - tworzenie tekstów informacyjnych, redagowanych przyjaznym językiem przez pryzmat korzyści - na poziomie merytorycznym sprofilowanym do realnych potrzeb odbiorcy.
- Szkolenie z copywritingu pomaga Uczestnikom pisać dokładnie to, co chcą usłyszeć ich klienci. W związku z tym dobre szkolenie powinno uwzględniać tematykę związaną z ustaleniem zasad Content Strategy (CS) oraz User Experience (UX).
- Dopiero w drugiej kolejności trener powinien przekazywać wiedzę dot. budowy pięter narracji opartej o system AIDA, regułę KISS, NOR, 5W i NLP.
Szkolenie z copywritingu - tworzenie społeczności konsumenckiej
- Wbrew pozorom nie tylko teksty na Facebooku budują społeczność konsumencką wokół marki. Nie mniej jednak działania w zakresie Social Media należą w tym względnie do działań kluczowych.
- Spójny copywriting pro konsumencki na poziomie FB i WWW ma na celu przyzwyczajenie odbiorcy do faktu, że nasza firma nie tylko sprzedaje usługę lub produkt, lecz także dostarcza wartościowych i przydatnych informacji, monitoruje dla nas rynek, udziela wskazówek i praktycznych porad, itp.
- Copywriting konsumencki na poziomie strony internetowej nie tylko buduje wokół witryny i brandu pozytywny wizerunek, ale także zapewnia wyższy wskaźnik klikalności, który przekłada się na wyższą pozycję w wyszukiwarce Google.
Szkolenie z copywritingu - SEO i pozycjonowanie
- Copywriting SEO, czyli naturalne pozycjonowanie pozwala firmom zaoszczędzić sporo pieniędzy na pozycjonowaniu IT, które wiąże się ze stałymi opłatami.
- Szkolenie z copywritingu nie może abstrahować od pozycjonowania, ponieważ dopiero połączenie wiedzy w dziedzinie psychologii, technik redakcyjnych oraz optymalizacji tekstu pod kątem SEO (także na poziomie CMS) przynosi pożądane efekty.
- W związku profesjonalne teksty na www powinny spełniać dwie zasadnicze warunki:
- - po pierwsze: podobać się potencjalnym klientom i przekonywać ich do decyzji zakupowej,
- - po drugie: podobać się algorytmowi Google, który w nagrodę za dobre teksty i wartościowy long tail przydzieli stronie wysoką pozycję w wyszukiwarce.
Sprawdź nasze szkolenia
Wybierz optymalny program: