Praktyczna wiedza, która zapewnia wyższą konwersję

Strategia komunikacji

Znajdziesz tu przydatne wskazówki, dzięki którym łatwiej przeprowadzisz badania, zdefiniujesz potrzeby odbiorców, wartości i obietnice marki oraz stworzysz unikalny Brand Voice. Kliknij 

Prawdziwa, wzruszająca, zapadająca w pamięć i angażująca. Każdy z nas lubi słuchać i oglądać ciekawych historii, które zaangażują naszą wyobraźnię i na długo pozostaną w naszej pamięci. Opowiadanie to podstawowe narzędzie komunikacji i przekazywania treści w relacjach międzyludzkich. Jako słuchacze stajemy się częścią opowiadanej historii, angażujemy się w nią emocjonalnie i przeżywamy jej kolejne etapy.
Dlaczego więc nie wykorzystać tej bazowej umiejętności w kreowaniu przekazu marketingowego i wizerunkowego?

Generujesz i generujesz, ale nic z tego nie wynika?

Wiedza dot. Content Marketingu i pozyskiwania Leadów Sprzedażowych powoli, ale systematycznie wzrasta. W związku z tym coraz więcej firm zaczyna stosować w swojej strategii lejki sprzedażowe. Mądra selekcja potencjalnych Klientów i proces ich „dojrzewania” zapewnia przecież znakomite efekty sprzedażowe. Chyba, że popełniamy klasyczne błędy…

Budowa Twojego firmowego lejka sprzedaży

Klasyczny lejek sprzedażowy składa się z 4 etapów, których celem jest pozytywny efekt sprzedażowy. Aby go osiągnąć powinieneś prowadzić swego potencjalnego Klienta od ogółu do szczegółu, a w każdej z 4 faz uzyskać wysoką konwersję. Jak to osiągnąć? Musisz tworzyć wartościowe treści optymalnie dopasowane do poziomu wiedzy oraz charakteru grupy docelowej oraz stworzyć własny model lejka sprzedażowego.

Co to jest? Jak działa? Na czym to polega? Jak jest zbudowany?

Z ogólnych statystyk wynika, że tylko co 6 użytkownik strony internetowej decyduje się na zakup. Pozostali Internauci surfują po witrynie wyłącznie, aby zdobyć informacje lub porównać ofertę. Stosowanie lejka sprzedaży pozwoli Ci zweryfikować prawdziwe potrzeby potencjalnego Klienta, przyspieszyć oraz przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Jak pozyskiwać potencjalnych Klientów?

W języku marketingowym lead sprzedażowy to potencjalny Klient, który wykazał się zainteresowaniem konkretnym produktem lub usługą. W jaki sposób? Na przykład poprzez pozostawienie adresu mailowego lub innych danych kontaktowych. Oczywiście pozostawienie „namiarów” nie jest równoznaczne z zakupem lub rezerwacją, ale otwiera możliwości prowadzenia kolejnych działań marketingowych (lead nurturing) dopasowanych do preferencji potencjalnego Klienta.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.