Praktyczna wiedza, która zapewnia wyższą konwersję

Strategia komunikacji

Znajdziesz tu przydatne wskazówki, dzięki którym łatwiej przeprowadzisz badania, zdefiniujesz potrzeby odbiorców, wartości i obietnice marki oraz stworzysz unikalny Brand Voice. Kliknij 

Jak mózg odbiera i interpretuje kolory? Co oznaczają poszczególne kolory w reklamie, komunikacji, sprzedaży i Social Mediach? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł i wykorzystaj tę barwną wiedzę w praktyce! 

Brand Hero

21 lutego 2017

Brand Hero

Wyróżnij się lub zgiń


Wyobraź sobie, że jesteś producentem spinaczy. Twój produkt jest oczywiście unikalny, wyjątkowy, etap projektu dopracowany jest w najmniejszych szczegółach, a zespół doświadczonych ekspertów codziennie dba o najwyższą jakość obsługi. Jednak kiedy Klient ma wybrać spinacze do swojego biura najpewniej będzie kierował się maksymalnie dwoma kryteriami – ceną oraz trwałością materiału z którego zostały one wykonane (o ile oczywiście zależy mu na aspekcie trwałości).
Tą sytuację można odnieść praktycznie do każdej branży i każdego produktu.
Stara, lecz wciąż aktualna zasada w marketingu „Wyróżnij się lub zgiń” nabiera zupełnie nowego znaczenia w kontekście Brand Hero.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Czym jest Copywriting Human2Human, czy pasuje do każdej branży oraz co o Copywritingu Human2Human myślą sami Klienci?
Na te wszystkie pytania, w drugiej części naszego wywiadu, odpowie Filip Nocny - jeden z najbardziej cenionych copywriterów oraz trener naszego najpopularniejszego szkolenia „Copywriting i Content Marketing”.

Dialog zamiast monologu


Coraz częściej w kontekście działalności firm pojawia się zagadnienie komunikacji korporacyjnej. Komunikacja korporacyjna usprawnia komunikację na linii korporacja – interesariusze - rynki finansowe. W toku swojej ewolucji przeszła długą drogę od monologu do dialogu z najbliższym otoczeniem oraz społecznościami na które ma wpływ. Komunikacja korporacyjna jest absolutnie niezbędna w przypadku firm notowanych na giełdach papierów wartościowych, jako że prawo nakłada na nie obowiązek informowania o wynikach finansowych.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.