Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

Optymalny program szkolenia powinien zostać zbudowany na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb szkoleniowych Klienta. Aby szkolenie przyniosło maksymalne efekty, program musi uwzględniać specyfikę branży danej firmy lub konkretne aspekty funkcjonowania urzędu w danym obszarze przestrzeni publicznej. Profesjonalny i nowoczesny program szkolenia to scenariusz, który umożliwia skuteczną realizację celów biznesowych w oparciu o dobór odpowiednich metod szkoleniowych, teorii oraz praktycznych ćwiczeń idealnie dostosowanych do profilu zawodowego Uczestników.

Dobór metod szkoleniowych w znacznej mierze decyduje o koncentracji Uczestników oraz tempie i skuteczności przyswajania wiedzy. Wyróżnia się dwa podstawowe kryteria, które determinują selekcję narzędzi. Po pierwsze metody szkoleniowe powinny zostać dopasowane do charakteru grupy docelowej (m.in. profilu zawodowego, wieku oraz poziomu zaawansowania Uczestników). Po drugie muszą zapewniać dywersyfikację kanałów komunikacji. Jak się okazuje indywidualny dobór oraz stosowanie kilku metod połączonych w spójną całość aktywizuje słuchaczy oraz optymalizuje efekty edukacyjne.     

Model CAF (Common Assessment Framework - Powszechny Model Oceny) to system dedykowany jednostkom administracji publicznej, który pozwala urzędom systematycznie modernizować swoją pracę oraz standardy zarządzania. Opracowany przez ekspertów Model CAF umożliwia instytucjom wszystkich szczebli precyzyjnie diagnozować problemy, konkretyzować cele, wyznaczać kierunek rozwoju oraz określać potrzeby szkoleniowe.

Precyzyjna analiza potrzeb szkoleniowych to klucz, którym można otworzyć drzwi do realnych oszczędności, optymalizacji codziennej pracy oraz pożądanych korzyści biznesowych zapewniających rozwój. Aby szkolenie przełożyło się na konkretne efekty, jego program powinien odzwierciedlać wnioski wynikające z wewnętrznego badania potrzeb szkoleniowych oraz indywidualnych konsultacji. Tylko w ten sposób uda się "wyposażyć" Uczestników w maksymalnie praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności.

Które szkolenia wybrać?

Dwa pytanie jedna odpowiedź - szkolenia zapewniające najwięcej korzyści. Firmy i instytucje publiczne wydają pieniądze coraz rozsądniej, oglądając każdą złotówkę z dwóch stron. Wybierane szkolenia mają rozwiązywać realne problemy, zapewniać oszczędności na outsourcingu oraz gwarantować rozwój i samowystarczalność biznesową.

Przedsiębiorstwa i urzędy mają różne cele, które łączy wspólny mianownik w postaci obiektywnych mechanizmów rynkowych. Jak wynika z raportów oraz statystyk potrzeby szkoleniowe instytucji publicznych związane są przede wszystkim z koniecznością optymalizacji pracy i kompetencji zawodowych pracowników, ograniczania kosztów związanych z usługami firm zewnętrznych oraz kompleksowej modernizacji wizerunku. Modelowy system planowanego rozwoju obejmuje rzetelną i precyzyjną analizę potrzeb szkoleniowych, a następnie wybór firmy, która zapewni program opracowany na podstawie indywidualnych konsultacji. Kropką nad "i" jest systematyczną weryfikacja efektów.  

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.