Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

Co to jest? Jak działa? Na czym to polega? Jak jest zbudowany?

Z ogólnych statystyk wynika, że tylko co 6 użytkownik strony internetowej decyduje się na zakup. Pozostali Internauci surfują po witrynie wyłącznie, aby zdobyć informacje lub porównać ofertę. Stosowanie lejka sprzedaży pozwoli Ci zweryfikować prawdziwe potrzeby potencjalnego Klienta, przyspieszyć oraz przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Jak pozyskiwać potencjalnych Klientów?

W języku marketingowym lead sprzedażowy to potencjalny Klient, który wykazał się zainteresowaniem konkretnym produktem lub usługą. W jaki sposób? Na przykład poprzez pozostawienie adresu mailowego lub innych danych kontaktowych. Oczywiście pozostawienie „namiarów” nie jest równoznaczne z zakupem lub rezerwacją, ale otwiera możliwości prowadzenia kolejnych działań marketingowych (lead nurturing) dopasowanych do preferencji potencjalnego Klienta.

Dowiedz się, czym jest prawdziwy marketing treści

Temat Content Marketingu jest systematycznie eksploatowany w Internecie przez prawdziwych ekspertów oraz amatorów. Ilość często sprzecznych ze sobą danych powoduje, charakterystyczny dla zagadnień związanych z promocją, pozycjonowaniem i PR, chaos informacyjny. Jak wiadomo powielane mity z czasem zyskują rangę „prawdy”, która nie zapewnia pożądanych rezultatów, a czasem frustrację i efekty odwrotne do zamierzonych. Sprawdź swoją wiedzę i dowiedz się, na czym tak naprawdę polega prawdziwy Content Marketing.

Content Marketing w Polsce

30 sierpnia 2014

Świadomość polskich firm

Wg statystyk amerykańskiej HUB SPOT ACADEMY w sektorze B2B ponad 40% Klientów czyta artykuły merytoryczne przed podjęciem decyzji zakupowej, a prowadzenie firmowego bloga zwiększa liczbę pozyskiwanych leadów sprzedażowych o ponad 65%/miesiąc. Dane robią wrażenie! Tymczasem świadomość znaczenia Content Marketingu oraz SEO Copywritingu w większości polskich firm jest wciąż na dość niskim poziomie. Najwyższa pora zacząć edukację, ponieważ kto nie inwestuje w wartościowe treści jest skazany na niskie pozycje w Google oraz przegrywa z konkurencją w pojedynku na USP, wiarygodność biznesową i wizerunek.

10 wpadek SEO

W Internecie można znaleźć wiele specjalistycznych artykułów na temat pozycjonowania stron internetowych, współpracy z algorytmami Google oraz marketingu treści, a jednak pracownicy marketingu nie mają wystarczającej wiedzy lub popełniają błędy. Warto podkreślić, że niektóre z nich mogą spowodować odwrotny skutek, czyli spadek pozycji strony w wyszukiwarce.

Wpływ Kolibra na pozycjonowanie SEO

Google systematycznie udoskonala i aktualizuje pracę algorytmów odpowiadających za pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Przed kilkoma miesiącami „wleciał” do Internetu Google Humminbird (Koliber), który właśnie robi małą rewolucję SEO. Sprawdź o co chodzi i naucz się współpracować z nowym algorytmem.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.