Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

W ostatnich latach prowadzenie bloga stało się modnym sposobem na życie. Wielu blogerów wyrosło na prawdziwych ekspertów w swoich dziedzinach, popularnością dorównując postaciom z telewizji czy też radia. Dzieląc się swoimi pasjami, sposobem spędzania wolnego czasu albo ekspercką wiedzą, zostają trendsetterami oraz władcami umysłów i pragnień. 


Znacznie więcej niż 10 grzechów głównych!

Reklama, pozycjonowanie, interakcja z Klientem, komunikacja, informacja, obsługa Klienta i marketing treści to klucz do pewnego sukcesu Twojej firmy. Czy wiesz jak copywriting wpływa na jakość, spójność i efektywność przekazu? Jak budować odpowiednie treści, aby przyciągnąć i trafić do wybranej grupy docelowej oraz wygrać z konkurencją? W jaki sposób teksty pozycjonują strony internetowe, jednocześnie kreując wizerunek firmy?

Poznaj główne grzechy copywriterskiej ignorancji.

Prawdziwa, wzruszająca, zapadająca w pamięć i angażująca. Każdy z nas lubi słuchać i oglądać ciekawych historii, które zaangażują naszą wyobraźnię i na długo pozostaną w naszej pamięci. Opowiadanie to podstawowe narzędzie komunikacji i przekazywania treści w relacjach międzyludzkich. Jako słuchacze stajemy się częścią opowiadanej historii, angażujemy się w nią emocjonalnie i przeżywamy jej kolejne etapy.
Dlaczego więc nie wykorzystać tej bazowej umiejętności w kreowaniu przekazu marketingowego i wizerunkowego?

Co to jest Lead Nurturing?

19 września 2014

Rewolucja automatyzacji marketingu

Na wstępie informujemy, że wg agencji Forrester Research Lead Nurturing zwiększa konwersję nawet o 50%! Aby więcej sprzedawać i zdobyć przewagę nad konkurencją musisz wiedzieć, że po pozyskaniu Leada Sprzedażowego należy skłonić swojego potencjalnego Klienta do podjęcia świadomej decyzji zakupowej. Jak? Należy podjąć wieloetapowe działania sprzedażowe, czyli Lead Nurturing, oraz wykorzystywać system automatycznego marketingu.

Generujesz i generujesz, ale nic z tego nie wynika?

Wiedza dot. Content Marketingu i pozyskiwania Leadów Sprzedażowych powoli, ale systematycznie wzrasta. W związku z tym coraz więcej firm zaczyna stosować w swojej strategii lejki sprzedażowe. Mądra selekcja potencjalnych Klientów i proces ich „dojrzewania” zapewnia przecież znakomite efekty sprzedażowe. Chyba, że popełniamy klasyczne błędy…

Budowa Twojego firmowego lejka sprzedaży

Klasyczny lejek sprzedażowy składa się z 4 etapów, których celem jest pozytywny efekt sprzedażowy. Aby go osiągnąć powinieneś prowadzić swego potencjalnego Klienta od ogółu do szczegółu, a w każdej z 4 faz uzyskać wysoką konwersję. Jak to osiągnąć? Musisz tworzyć wartościowe treści optymalnie dopasowane do poziomu wiedzy oraz charakteru grupy docelowej oraz stworzyć własny model lejka sprzedażowego.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.