Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!


Z własnego doświadczenia wiemy jak dużo pracy kosztuje napisanie wartościowego artykułu. W końcu publikujesz artykuł na blogu i czujesz się jak maratonczyk ;-) Znasz to uczucie? A co jeśli powiemy Ci, że moment w którym publikujesz artykuł jest tak naprawdę dopiero początkiem Twojego wyścigu? Pewnie właśnie łapiesz się za głowę myśląc „ale jak to?!”. Niestety sama wartościowa treść oraz właściwa struktura SEO to zdecydowanie za mało.
Chcesz wiedzieć co robić, aby Twój blog był popularny?Wczytaj się w szczegóły!

Content premium - co to jest?

21 listopada 2016

Content premium = podwójnie wartościowa treść

Ilość contentu/treści dostępnego w internecie poraża. Wyszukując jakichkolwiek informacji jesteśmy wprost zalewani informacjami, które są ogólnodostępne i przez to dla niektórych użytkowników – niewystarczające. W czasach eksplozji nowych technologii oraz trendów przemijających z prędkością światła dostęp do wartościowej treści jest wręcz kluczowa. 

Co to jest content marketing?

16 listopada 2016

Content marketing od A do Z - część I


Content marketing lub marketing treści to dostarczanie takiej treści, która jest użyteczna z punktu widzenia Twojego klienta. Treści, która zaspokoi głód wiedzy na dany temat i jest wyczerpująca pod względem merytorycznym. Tworzenie wartościowego contentu (czyli treści) jest kluczowe na etapie budowania witryny internetowej oraz komunikacji z klientem/otoczeniem.
Wczytaj się w szczegóły i poznaj słownik content marketingu.

Dynamiczna, nowoczesna i responsywna strona WWW, zachwycające Corporate Identity, grafika, która przykuwa uwagę, filmy, magnetyczne video promocyjne... Wszystko to możesz mieć za kilkadziesiąt dolarów. Żyjesz w czasach, w których agencje kreatywne tracą rację bytu. Zrób to sam w wielkim stylu. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci Envato Market, Themeforest, Graphicriver i Videohive. Wszystkich tych narzędzi użyjesz oczywiście w kampanii Content Marketing. Przyjemności!

Grywalizacja

15 września 2016


Wejdź do gry!
Nachalne przekazy reklamowe, szum informacyjny oraz nudne treści sprawiły, że już dawno uodporniliśmy się na mechanizmy klasycznej reklamy. Content marketing, chodź dostarcza wartościowej wiedzy i edukuje, przestaje być wystarczającym narzędziem w budowaniu zaangażowania odbiorców.
Obecnie praktycznie każda branża boryka się z tzw. „kryzysem deficytu uwagi”. Czy wiesz, jak temu zaradzić?

W obecnych czasach rola rzecznika prasowego to nie tylko reprezentowanie firmy w sytuacjach kryzysowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji, umiejętności copywriterskie oraz zarządzanie kontaktami z mediami to tylko niektóre z umiejętności profesjonalnego rzecznika prasowego. W małych i średnich firmach, jak i w instytucjach to najczęściej osoby o wykształceniu marketingowym przejmują obowiązki związane z PR-em. Jednak czy są do tego odpowiednio przygotowane? Aby pewnie działać, nie tylko w sytuacjach kryzysowych, warto zainwestować w doskonalenie swoich umiejętności. Jak powinien wyglądać program dobrego kursu dla rzeczników prasowych?

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.