Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!


Czym jest Content Marketing, czy klasyczna reklama wciąż jest efektywna oraz czego potrzebuje każda firma, aby uruchomić skuteczną kampanię Content Marketingową?
Na te wszystkie pytania, w trzeciej części naszego wywiadu, odpowie Filip Nocny – jeden z najbardziej cenionych Copywriterów oraz trener najpopularniejszego szkolenia w naszym portfolio „Copywriting & Content Marketing”.

Czym jest Copywriting Human2Human, czy pasuje do każdej branży oraz co o Copywritingu Human2Human myślą sami Klienci?
Na te wszystkie pytania, w drugiej części naszego wywiadu, odpowie Filip Nocny - jeden z najbardziej cenionych copywriterów oraz trener naszego najpopularniejszego szkolenia „Copywriting i Content Marketing”.

Autoprezentacja

30 stycznia 2017


Sztuka wystąpień publicznych


Umiejętność autoprezentacji oraz wystąpień publicznych to niezaprzeczalnie cechy dobrego Rzecznika Prasowego. To właśnie Rzecznik Prasowy każdym swoim działaniem (świadomym oraz nieświadomym) reprezentuje swoją Firmę lub Organizację w całej sferze komunikacji – począwszy od kontaktów z mediami, poprzez tworzenie pozytywnego wizerunku w otoczeniu konkurencyjnym oraz w społeczeństwie, kończąc na komunikacji w ramach korporacji, oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

RankBrain - co to jest?

15 grudnia 2016


Czy wiesz, że każdego dnia wyszukiwarka Google otrzymuje aż trzy miliardy zapytań? Około 15% z nich, czyli 450 mln (dokładnie tak! AŻ 450 mln) to frazy, które pojawiają się po raz pierwszy. Aby wypełnić tą lukę Google opracował rewolucyjny algortym RankBrain, który działa w ramach silnika Hummingbird od 2013 roku.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Dialog zamiast monologu


Coraz częściej w kontekście działalności firm pojawia się zagadnienie komunikacji korporacyjnej. Komunikacja korporacyjna usprawnia komunikację na linii korporacja – interesariusze - rynki finansowe. W toku swojej ewolucji przeszła długą drogę od monologu do dialogu z najbliższym otoczeniem oraz społecznościami na które ma wpływ. Komunikacja korporacyjna jest absolutnie niezbędna w przypadku firm notowanych na giełdach papierów wartościowych, jako że prawo nakłada na nie obowiązek informowania o wynikach finansowych.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.