Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

Content is a King, Distribution is a Queen – większość marketerów doskonale zna to stwierdzenie. Poświęcasz więc dużo czasu na tworzenie odpowiedniego Contentu, następnie dystrybuujesz go zgodnie z wcześniej przygotowanym planem i… czekasz. Co chwilę zastanawiasz się czy mógłbyś zrobić coś więcej – coś co pozwoli Ci realnie pozyskać nowe leady sprzedażowe.

Czy wiesz, że automatyzacja marketingu jest karocą, która zawiezie naszego króla i królową na wymarzony bal?

Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!


… i wyróżnić się na tle konkurencji.


Czy wiesz, że wraz z początkiem kwietnia największa platforma zakupowa w Polsce – Allegro wprowadzi zmiany w wyglądzie opisów produktów? W ostatnim tygodniu marca nasz Trener Copywritingu – Filip Nocny, spotkał się z Partnerami VIP grupy Allegro na szkoleniu z Copywritingu Sprzedażowego.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!


Rozwój internetu = nieograniczone możliwości


Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak paradoksalnie większy wybór produktów oraz usług sprawia, że nie wiesz co wybrać? Światowe koncerny w pogodni za innowacjami i kreowaniem nowych potrzeb wprost zalewają rynki produktami, które dla zwykłego konsumenta są tak do siebie podobne, że wręcz niemożliwe do odróżnienia.

Chcesz wiedzieć więcej? Wczytaj się w szczegóły!


Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego wybierasz produkt lub usługę firmy X, a nie Y? Co sprawia, że jesteś w stanie zapłacić więcej za produkt o identycznych cechach?
Dobre imię marki to jej najcenniejsze aktywa. Dobre opinie Klientów działają skuteczniej niż niejedna kampania reklamowa, a pozytywny wizerunek przekłada się również na wyniki finansowe. Oferując nawet droższe artykuły/usługi możesz wygrać z konkurencją, jeśli ta nie cieszy się dobrą opinią. Negatywny wizerunek firmy może zrujnować nawet najlepszy pomysł na biznes.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Brand Hero

21 lutego 2017

Brand Hero

Wyróżnij się lub zgiń


Wyobraź sobie, że jesteś producentem spinaczy. Twój produkt jest oczywiście unikalny, wyjątkowy, etap projektu dopracowany jest w najmniejszych szczegółach, a zespół doświadczonych ekspertów codziennie dba o najwyższą jakość obsługi. Jednak kiedy Klient ma wybrać spinacze do swojego biura najpewniej będzie kierował się maksymalnie dwoma kryteriami – ceną oraz trwałością materiału z którego zostały one wykonane (o ile oczywiście zależy mu na aspekcie trwałości).
Tą sytuację można odnieść praktycznie do każdej branży i każdego produktu.
Stara, lecz wciąż aktualna zasada w marketingu „Wyróżnij się lub zgiń” nabiera zupełnie nowego znaczenia w kontekście Brand Hero.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.