Marketing treści od A do Z

Content Marketing

Znajdziesz tu sporo przydatnych wskazówek, dot. budowania lejków, pozyskiwania Leadów, kreacji magnetycznych treści, automatyzacji oraz dystrybucji contentu. Kliknij 


Z własnego doświadczenia wiemy jak dużo pracy kosztuje napisanie wartościowego artykułu. W końcu publikujesz artykuł na blogu i czujesz się jak maratonczyk ;-) Znasz to uczucie? A co jeśli powiemy Ci, że moment w którym publikujesz artykuł jest tak naprawdę dopiero początkiem Twojego wyścigu? Pewnie właśnie łapiesz się za głowę myśląc „ale jak to?!”. Niestety sama wartościowa treść oraz właściwa struktura SEO to zdecydowanie za mało.
Chcesz wiedzieć co robić, aby Twój blog był popularny?Wczytaj się w szczegóły!

Content Premium - co to jest?

21 listopada 2016

Content premium = podwójnie wartościowa treść

Ilość contentu/treści dostępnego w internecie poraża. Wyszukując jakichkolwiek informacji jesteśmy wprost zalewani informacjami, które są ogólnodostępne i przez to dla niektórych użytkowników – niewystarczające. W czasach eksplozji nowych technologii oraz trendów przemijających z prędkością światła dostęp do wartościowej treści jest wręcz kluczowa. 

Co to jest Content Marketing?

16 listopada 2016

Content marketing od A do Z - część I


Content marketing lub marketing treści to dostarczanie takiej treści, która jest użyteczna z punktu widzenia Twojego klienta. Treści, która zaspokoi głód wiedzy na dany temat i jest wyczerpująca pod względem merytorycznym. Tworzenie wartościowego contentu (czyli treści) jest kluczowe na etapie budowania witryny internetowej oraz komunikacji z klientem/otoczeniem.
Wczytaj się w szczegóły i poznaj słownik content marketingu.

Grywalizacja

15 września 2016


Wejdź do gry!
Nachalne przekazy reklamowe, szum informacyjny oraz nudne treści sprawiły, że już dawno uodporniliśmy się na mechanizmy klasycznej reklamy. Content marketing, chodź dostarcza wartościowej wiedzy i edukuje, przestaje być wystarczającym narzędziem w budowaniu zaangażowania odbiorców.
Obecnie praktycznie każda branża boryka się z tzw. „kryzysem deficytu uwagi”. Czy wiesz, jak temu zaradzić?

Co to jest Lead Nurturing?

19 września 2014

Rewolucja automatyzacji marketingu

Na wstępie informujemy, że wg agencji Forrester Research Lead Nurturing zwiększa konwersję nawet o 50%! Aby więcej sprzedawać i zdobyć przewagę nad konkurencją musisz wiedzieć, że po pozyskaniu Leada Sprzedażowego należy skłonić swojego potencjalnego Klienta do podjęcia świadomej decyzji zakupowej. Jak? Należy podjąć wieloetapowe działania sprzedażowe, czyli Lead Nurturing, oraz wykorzystywać system automatycznego marketingu.

Generujesz i generujesz, ale nic z tego nie wynika?

Wiedza dot. Content Marketingu i pozyskiwania Leadów Sprzedażowych powoli, ale systematycznie wzrasta. W związku z tym coraz więcej firm zaczyna stosować w swojej strategii lejki sprzedażowe. Mądra selekcja potencjalnych Klientów i proces ich „dojrzewania” zapewnia przecież znakomite efekty sprzedażowe. Chyba, że popełniamy klasyczne błędy…

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.