Marketing treści od A do Z

Content Marketing

Znajdziesz tu sporo przydatnych wskazówek, dot. budowania lejków, pozyskiwania Leadów, kreacji magnetycznych treści, automatyzacji oraz dystrybucji contentu. Kliknij 

 Video to obecnie najpopularniejsza forma przekazu marketingowego. W dobie kiedy jesteśmy wprost zalewani nowymi treściami nasz mózg przestaje reagować na tzw. szum informacyjny. Jako odbiorcy nie mamy już ochoty czytać artykułów ani wyników badań. Skłanianie się do formy video jest więc naturalnym etapem rozwoju marketingu. 

Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Content is a King, Distribution is a Queen – większość marketerów doskonale zna to stwierdzenie. Poświęcasz więc dużo czasu na tworzenie odpowiedniego Contentu, następnie dystrybuujesz go zgodnie z wcześniej przygotowanym planem i… czekasz. Co chwilę zastanawiasz się czy mógłbyś zrobić coś więcej – coś co pozwoli Ci realnie pozyskać nowe leady sprzedażowe.

Czy wiesz, że automatyzacja marketingu jest karocą, która zawiezie naszego króla i królową na wymarzony bal?

Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!


Rozwój internetu = nieograniczone możliwości


Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak paradoksalnie większy wybór produktów oraz usług sprawia, że nie wiesz co wybrać? Światowe koncerny w pogodni za innowacjami i kreowaniem nowych potrzeb wprost zalewają rynki produktami, które dla zwykłego konsumenta są tak do siebie podobne, że wręcz niemożliwe do odróżnienia.

Chcesz wiedzieć więcej? Wczytaj się w szczegóły!

Brand Hero

21 lutego 2017

Brand Hero

Wyróżnij się lub zgiń


Wyobraź sobie, że jesteś producentem spinaczy. Twój produkt jest oczywiście unikalny, wyjątkowy, etap projektu dopracowany jest w najmniejszych szczegółach, a zespół doświadczonych ekspertów codziennie dba o najwyższą jakość obsługi. Jednak kiedy Klient ma wybrać spinacze do swojego biura najpewniej będzie kierował się maksymalnie dwoma kryteriami – ceną oraz trwałością materiału z którego zostały one wykonane (o ile oczywiście zależy mu na aspekcie trwałości).
Tą sytuację można odnieść praktycznie do każdej branży i każdego produktu.
Stara, lecz wciąż aktualna zasada w marketingu „Wyróżnij się lub zgiń” nabiera zupełnie nowego znaczenia w kontekście Brand Hero.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!


Czym jest Content Marketing, czy klasyczna reklama wciąż jest efektywna oraz czego potrzebuje każda firma, aby uruchomić skuteczną kampanię Content Marketingową?
Na te wszystkie pytania, w trzeciej części naszego wywiadu, odpowie Filip Nocny – jeden z najbardziej cenionych Copywriterów oraz trener najpopularniejszego szkolenia w naszym portfolio „Copywriting & Content Marketing”.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.