Telemarketing i Obsługa Klienta - Arena Szkoleń


Szkolenie: Telemarketing i obsługa klienta

Praktyczne narzędzia tele-sprzedaży

Szkolenie dla Tele-Marketerów i handlowców

Psychologia | Narzędzia telemarketingu| Systemowa obsługa Klienta

Szkolenie „Telemarketing i obsługa Klienta” to warsztatowy kurs dla Pracowników Call Center w formie dynamicznej prezentacji, odsłuchów, symulacji i analiz rozmów handlowych, ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz przydatnych Case Studies.

Wyposażymy Cię w pakiet praktycznych narzędzi, dzięki którym Twoja firma zwiększy sprzedaż oraz wyróżni się na tle konkurencji poziomem obsługi Klienta.


Twoje tele-umiejętności

Dzięki szkoleniu:

  • poznasz swój "profil handlowca" związany z kompetencjami sprzedażowymi
  • szybko przyswoisz sobie skuteczne techniki tele-sprzedaży
  • wyeliminujesz złe tele-nawyki
  • nauczysz się efektywnej obsługi trudnego klienta
  • podniesiesz skuteczność realizacji celów sprzedażowych

Szkolenie: „Telemarketing i obsługa Klienta”: program

Moduł 1: Techniki telemarketingu

  • Treść | Ilość | Jakość: skuteczna komunikacja przez telefon
  • Jak Cię słyszą, tak Cię widzą: tempo, modulacja, dobór argumentów
  • Przekaz pozawerbalny: "mowa ciała" w procesie tele-negocjacyjnym

Moduł 2: Narzędzia tele-sprzedaży

  • Złe nawyki: przegląd błędów i auto-refleksja
  • Dobre przyzwyczajenia: wzorowa postawa wobec Klienta – pakiet wskazówek
  • Język korzyści: aktywny trening i indywidualne ćwiczenia

Moduł 3: Klient pod lupą

  • Bez wahania: jak klient podejmuje decyzje?
  • Diagnostyka osobowości Klienta: 3 sprawdzone metody
  • Aktywne słuchanie: klucz weryfikacji potrzeb Klienta

Moduł 4: Otwarcie tele-sprzedaży

  • Dzień dobry: jak rozpocząć sprzedaż przez telefon?
  • Interakcja: wciągnięcie Klienta do rozmowy i zasady dialogu
  • Tele-prezentacja: techniki skutecznej prezentacji oferty
  • Wielki finał: telefoniczne finalizowanie Sprzedaży
  • Trening: odsłuchy i symulacje rozmów

Moduł 5: Finalizowanie sprzedaży

  • Happy end: profesjonalne zamknięcie sprzedaży
  • Bez efektu: zamykanie bezskutecznych transakcji
  • Do usłyszenia: budowanie długofalowych relacji z klientem
  • Trening: odsłuchy i symulacje rozmów

Moduł 6: Obsługa trudnego klienta

  • Standardy: obsługa na najwyższym poziomie
  • Procedury: zasady postępowania krok po kroku
  • Asertywność: grzeczne zaprzeczanie i argumentacja
  • Trening: odsłuchy i symulacje rozmów

2 warianty szkolenia

Oferujemy:

  • SZKOLENIE OTWARTE - realizowane na podstawie powyższego programu w proponowanych terminach
  • SZKOLENIA ZAMKNIĘTE – organizowane w siedzibie firmy. Program precyzyjnie dopasowany do konkretnych potrzeb oraz profilu biznesowego Twojej firmy. Ćwiczenia dostosowane do charakteru grupy docelowej oraz specyfiki branży.

Audyt Zewnętrzny

Na życzenie przeprowadzimy w Twojej firmie 2-dniowy profesjonalny audyt efektywności pracy telemarketerów. Zaawansowana analiza informacji oraz ćwiczenia korygujące pracę handlowców zapewnią maksymalne efekty szkoleniowe.


Zarezerwuj szkolenie już teraz

lub skontaktuj się z nami, aby zapytać o szkolenie wewnętrzne

Zapraszamy po konkretne umiejętności

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
W siedzibie Twojej firmy
? PLN netto
Do ustalenia

Agenda

  • Dni szkoleniowe: do ustalenia
  • Godziny: 9:00-16:00

CENA OBEJMUJE:

  • 8 godzin szkoleniowych/dzień
  • przydatne materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch i przerwa kawowa - do ustalenia 

Korzysci

  • Konkretne umiejętności
  • Przydatna wiedza
  • Przewaga nad konkurencją
  • Oszczędności na outsourcingu
  • Wyższa sprzedaż
  • Profesjonalna obsługa Klienta

Metody

  • Symulacje rozmów
  • Odsłuchy i analizy
  • Przydatne Case Studies
  • Konkretne przykłady
  • Szybkie konsultacje 1:1
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Testy kompetencji

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7