Najbliższe w wersji online!

Strategia planowania kampanii + komunikacja na Facebooku

Szkolenie Facebook Marketing

  • Planowanie kampanii krok po kroku
  • Budżetowanie + targetowanie
  • Facebook Analytics w praktyce
  • Identyfikacja wizualna marki na FB
  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Wydarzenia + grupy + facebook LIVE
  • 2-dniowe Szkolenie Facebook Marketing to narzędziowy kurs planowania kampanii oraz nowoczesnej komunikacji na FB.
  • W 16 godzin zdobędziesz praktyczne umiejętności, dzięki którym będziesz realizować konkretne cele, unikając kosztownej metody prób i błędów. 
  • Nasze szkolenie z Facebooka wyróżnia warsztatowy klimat, małe grupy oraz symulacje w wersji klik po kliku.
  • Kurs prowadzi doświadczony trener, który na co dzień tworzy i realizuje strategie Social Media dla wielkich i małych firm!
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

Na kontach reklamowych

Będziesz ćwiczył bezpośrednio na firmowym koncie reklamowym FB.

100% praktyki

Przykłady i dobre praktyki zamiast abstrakcyjnych case studies. 

Klik po kliku

Właśnie tak trener przedstawi wszystkie zagadnienia.

Warsztatowy trening

W małej grupie samodzielnie zaplanujesz strategię reklamową. 

Pakiet umiejętności

Uporządkujesz i poszerzysz swoją wiedzę w zakresie Facebook Marketing.  

Imienny certyfikat

Zdobędziesz certyfikat potwierdzający Twoje nowe kompetencje.

Trener - praktyk

 Nasz trener na co dzień realizuje kampanie dla wielkich i małych firm.

Szkolenie Facebook Marketing – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Podczas szkolenia Facebook Marketing dowiesz się, m.in.:

  • jak krok po kroku planować kampanię na Facebooku;
  • jak definiować BIG IDEA i wyznaczać cele marketingowe na FB;
  • jak budżetować planowane działania;
  • jak mierzyć efekty kampanii;
  • jak tworzyć model odbiorcy treści na Facebooku;
  • jak dokonywać trafnych analiz i wykorzystywać je w komunikacji;
  • jak budować społeczność i angażować fanów;
  • jak tworzyć grupy, wydarzenia i wykorzystać Facebook LIVE.  
0

osób na szkoleniu

Weźmiesz udział w warsztatowym treningu w małej grupie 

0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny

+0

Przeszkolonych osób

Przeszkoliliśmy już +350 pracowników wielkich i małych firm

Zobacz, co obejmuje nasz kurs marketingu na FB 

Szkolenie Facebook Marketing – program

Dzień I: Marketing na Facebooku  

Planowanie kampanii na FB 

Planowanie kampanii na Facebooku wymaga przemyślanej strategii i danych. Bez nich kampania będzie skazana na kosztowne ryzyko prób i błędów.  

  • Profil marki na Facebooku - określenie tożsamości firmy i jej pozycji względem konkurencji.
  • BIG IDEA - powód obecności na Facebooku i misja w Social Media.  
  • Wyzaczanie krótko- i długo- termiownych celów kampanii (KPI).
  • Określenie metod mierzenia efektywności kampanii.

Harmonogram i budżetowanie kampanii na FB

  • Darmowe i płatne formy marketingu na FB.  
  • Jak definiować odbiorcę?
  • Jak krok po kroku stworzyć plan kampanii i harmonogram działań  dopasowanych do konkretnych celów marketingowych? 
  • Budżetowanie kampanii na Facebooku - zasady i pakiet działań, które pozwolą osiągnąć krótko- i długo- terminowe cele strategiczne. 

Analiza danych i komunikacja

Ta część szkolenia to przewodnik analityczny, który pozwoli Ci systematycznie optymalizować strategię marketingu na Facebooku.

  • Jakich narzędzi używać do analizy wyników?
  • Google Analytics - dlaczego warto zaprzyjaźnić się z tym narzędziem?
  • Audience Insights - jak poznać lepiej potencjalnego fana i klienta?
  • Ads Reporting - dlaczego nazewnictwo kampanii jest ważne i w jaki sposób dostosować raporty, żeby móc je wykorzystać w komunikacji?

Planowanie kampanii - warsztaty marketingu na  Facebooku

Weźmiesz udział w praktycznym treningu planowania kampanii marketingowej, aby sprawdzić nową wiedzę w praktyce!

Dzień II: Komunikacja na Facebooku 

Modelowy odbiorca i targetowanie na Facebooku

Definiowanie potrzeb i oczekiwań  grupy docelowej, aby jak najlepiej dopasować działania do preferencji modelowego fana, obecnego oraz potencjalnego klienta.

  • Kim jest nasz modelowy odbiorca treści na Facebooku?
  • Jak zbierać informacje o Klientach: Pixel Facebooka?
  • Google Tag Manager: instalacja i konfiguracja. 
  • Targetowanie postów i reklam na Facebooku: zasady krok po kroku.  

Identyfikacja wizualna marki na Facebooku 

Jak Cię widzą, tak... Cię oceniają, polecają i lajkują! Dlatego w tym panelu dowiesz się, jak dbać o spójność wizerunku i rozpoznawalność na Facebooku. 

  • Jak lokować wizerunek firmy na odpowiednim poziomie w świadomości odbiorców treści na Facebooku?
  • Jak optymalizować firmowy fanpage pod kątem wizualnym - od logo, przez kolorystykę, ikony, belki, guziki C2A, aż po zdjęcia i grafiki wektorowe: wytyczne, wskazówki + przykłady.
  • Jak zachować spójność stylu w dodawanych postach na Facebooku: praktyczne wskazówki.

Budowanie społeczności i angażowanie fanów

"10 pomysłów na angażujące posty na FB"... to stanowczo za mało, aby zbudować wartościową społeczność i angażować fanów! W tej części szkolenia weźmiemy na warsztat fundamenty skutecznej komunikacji na Facebooku.

  • Jak dopasować język komunikacji do preferencji społeczności?
  • Najskuteczniejsze posty na Facebooku: formaty i kreacja.   
  • Real Time Marketing na Facebooku - zasady i przykłady. 
  • Konkursy na FB: od pomysłu, przez konfigurację, po mierzenie efektów.
  • Współpraca z influencerami - dobre praktyki. 

Wydarzenia, grupy i Facebook LIVE

W tej cześci uporządkujemy i poszerzymy Twoją wiedzę dot. wydarzeń, grup  oraz Facebook LIVE, zapewniając Ci pakiet wskazówek, które od ręki wykorzystasz na swoim firmowym fanpage'u.

  • Jak tworzyć wydarzenia na Facebooku, które zainteresują konkretną grupę docelową? Przykłady i konkretne wskazówki.
  • Jak tworzyć zamknięte grupy na Facebooku i różnicować komunikację, aby angażować społeczność oraz monetyzować jej potencjał.    
  • Jak wykorzystać Facebook LIVE w komunikacji? Przykłady + dobre praktyki. 
  • Płatne i darmowe promowanie wydarzeń na FB - pakiet rekomendacji
  • Pytania i odpowiedzi.  

Szkolenie Facebook Marketing – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Profesjonalna strategia na Facebooku  
  • Wyznaczenie i realizacja konkretnych celów 
  • Monetyzacja interakcji i zaangażowania Fanów 
  • Przewaga nad konkurencją 
  • Mniejsze wydatki na agencję Social Media
  • Warsztatowy trening Facebook Marketing 
  • Nowe kompetencje i rozwój zawodowy
  • Jeszcze wyższa wartość na rynku pracy
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • 100% satysfakcji z wyboru szkolenia 
  • Imienny certyfikat
  • Mała grupa: maksymalnie 8 osób
  • Warsztatowy charakter szkolenia 
  • Unikatowy program 
  • Przykłady i dobre praktyki marketingowe
  • Symulacje kampanii klik po kliku 
  • Trener - doświadczony praktyk    

Szkolenie Facebook Marketing – dla kogo?

Kto wybiera nasz kurs?

Właściciele firm
Managerowie i specjaliści
Pracownicy agencji
Freelancerzy

Szkolenie Facebook Marketing Warszawa

Co zapewniamy?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Facebook Ads

Ada

  • Specjalistka w zakresie płatnych kampanii w Social Mediach takich jak Facebook czy LinkedIn.
  • W świecie płatnych kampanii na stałe pojawiła się w 2019 r. I od tego czasu animyśli z niego uciekać.
  • Od zawsze fanka liczb i konkretów z nich wynikających. W ten sam sposóbpodchodzi do swoich szkoleń.
  • Ważne jest dla niej przede wszystkim praktyczne zastosowanie.

Sposób przekazywania wiedzy:

  • Praktycznie – sama jest praktykiem i tę metodę preferuje.
  • Dopasowanie – przed szkoleniem musi dobrze poznać odbiorców, aby dać im rozwiązania na ich potrzeby.
  • Krok po kroku – dbając o każdy szczegół, od podstaw po zaawansowane aspekty.
  • Na przykładach – opierając się na doświadczeniu i swoich case study..
  • Strategicznie – w czasie spotkania tworzona jest strategia gotowa do wykorzystania w Twojej firmie.
 

Wariant nr 1 

3 gotowe programy

Szkolenie Facebook Markeing – FAQ

Zmień pytanie w odpowiedź

Jak zapisać się na szkolenie Facebook Marketing?

1. Po kliknięciu w guzik „Zapisz się” wypełnij formularz zgłoszeniowy.

2. Na wskazany adres mailowy otrzymasz dokumenty i wszystkie niezbędne informacje.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Zasady zapisania się na szkolenie są takie same dla każdego. 

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie Facebook Marketing odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00 (w obydwu dniach).

W jakich miastach odbywa się szkolenie Facebook Marketing?

Szkolenie Facebook Marketing odbywa się cyklicznie w Warszawie.

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena Szkolenia Facebook Marketing obejmuje 2-dniowy kurs, lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Tak. Własny laptop jest niezbędny.

Czy na szkolenie potrzebny będzie dostęp do konta reklamowego na Facebooku?

Tak, ponieważ będziesz wykonywać ćwiczenia bezpośrednio na swoim koncie reklamowym.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o szkolenie Facebook Marketing?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.