Szkolenie AdWords i Remarketing - Arena Szkoleń


Szkolenie AdWords i Remarketing

Kampanie reklamowe w Internecie

1-dniowy kurs praktycznych umiejętności

Budżetuj | Planuj | Realizuj | Kontroluj

Proponujemy Ci warsztatowy kurs, który wyposaży Cię w konkretne umiejętności budżetowania, planowania, realizacji i kontrolowania efektywności kampanii reklamowych On-line. Trener podczas szkolenia prowadzi symulacje kampanii, aby wytłumaczyć cały proces zarządzania i optymalizacji w wersji krok po kroku.

Szkolenie AdWords i Remarketing = E-Narzędzia + Budżetowanie + Wybór fraz SEO, + Reklamy AdWords + Remarketing (w tym projektowanie banerów) + Analiza efektywności.

W tym równaniu nie ma niewiadomych. Nasz program uwzględnia wszystko, co niezbędne, aby zapewnić Ci maksymalnie praktyczną wiedzę oraz pakiet gotowych rozwiązań do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy.

Sprawdź szczegóły i program


Kurs Adwords i Remarketing - umiejętności

Podczas szkolenia nauczysz się:

  • skutecznie wykorzystywać narzędzia AdWords
  • precyzyjnie planować kampanie Remarketingowe i Adwords
  • konfigurować i na bieżąco modyfikować ustawienia kampanii
  • efektywnie wydawać pieniądze na reklamę On-line
  • monitorować skuteczność własnych kampanii
  • unikać standardowych błędów podczas zawierania umów
  • kontrolować efektywność działań zewnętrznych agencji

Szkolenie AdWords i Remarketing – korzyści

Dzięki szkoleniu Twoja firma:

  • zdobędzie przewagę nad konkurencją
  • dotrze do Klientów zainteresowanych konkretną ofertą
  • zwiększy sprzedaż i rozpoznawalność w sieci
  • zanotuje większy ruch na stronie WWW
  • zaoszczędzi na działaniach zewnętrznych agencji reklamowych

Kurs AdWords i Remarketing – program

Moduł 1: E-narzędzia

  • Google AdWords: typy reklam: tekstowe, graficzne, video - działanie i przegląd funkcji
  • Widoczność w Google: wyniki organiczne i płatne - różnice, wady, zalety
  • Lokalizacja reklamy: sieć wyszukiwania VS. sieć reklamowa – Case Studies

Moduł 2: Budżetowanie

  • Selekcje fraz SEO: pakiet wskazówek
  • Koszty kampanii: szacowanie kosztów kampanii AdWords i Remarketing w perspektywie krótko i długookresowej – symulacja
  • Konfiguracja płatności: optymalne typy rozliczeń
  • Wskaźnik ROI: szacowanie tempa zwrotu oraz przychodów z inwestycji w reklamę: Case Studies

Moduł 3: AdWords – przykładowa kampania

  • Planowanie: wybór optymalnych fraz i kolejność działań - konkretne przykłady
  • Konfiguracja: język, miejsce, czas i inne zmienne
  • Nawigacja w koncie Google: karta zarządzania kampanią
  • Modyfikacje: bieżąca optymalizacja konwersji - przykłady

Moduł 4: Remarketing – przykładowa kampania

  • Podążanie reklamy za Klientem: zasady konfiguracji krok po kroku
  • Banery: projektowanie grafiki i model Gutenberga – dobre i złe przykłady
  • Nawigacja w koncie Google: karta zarządzania kampanią
  • Modyfikacje: bieżąca optymalizacja konwersji - przykłady

Moduł 5: Efektywność kampanii reklamowych

  • Analiza efektywności: jak skutecznie monitorować skuteczność kampanii reklamowych – pakiet wskazówek i gotowych rozwiązań
  • Konsultacja: Seria pytań i odpowiedzi: konsultacje z Trenerem

Zarządzaj kampaniami reklamowymi On-line

Wybierz kompleksowe szkolenie Adwords i Re-marketing w wersji krok po kroku

Serdecznie zapraszamy po praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Do ustalenia
? PLN netto
Do ustalenia

Agenda

  • Dni szkoleniowe: 1
  • Godziny: 9:00-16:00

CENA OBEJMUJE:

  • 8 godzin szkoleniowych
  • 1 apetyczny lunch
  • energetyczne przerwy kawowe
  • przydatne materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Korzysci

  • Konkretne umiejętności
  • Przydatna wiedza
  • Przewaga nad konkurencją
  • Oszczędności na outsourcingu
  • Samowystarczalność biznesowa
  • Wyższa sprzedaż On-line
  • Więcej Klientów
  • Lepsze miejsce w Google
  • Wysoki wskaźnik ROI

Metody

  • Symulacje planowania i budżetowania
  • Symulacje kampanii AdWords
  • Symulacje kampanii Remarketing
  • Symulacje controllingu efektywności
  • Pakiet dobrych praktyk
  • Przydatne Case Studies
  • Konkretne przykłady
  • Szybkie konsultacje 1:1
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Testy kompetencji

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7