Najbliższe w wersji online!

1-dniowy kurs tworzenia reklam na FB - poziom podstawowy

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących

  • Praktyczne warsztaty klik po kliku
  • Konfiguracja kampanii
  • Budżetowanie i tworzenie reklam
  • Analiza efektywności
  • Przykłady + ćwiczenia + symulacja
  • 1-dniowe szkolenie Facebook Ads dla początkujących to podstawowy kurs tworzenia reklam na FB w formie praktycznych warsztatów.
  • Nasze szkolenie z Facebooka opiera się o konkretne przykłady, dobre praktyki, symulacje i ćwiczenia z analizą trenera.
  • Słowem, opanujesz nowe umiejetności klik po kliku otrzymując wskazówki od doświadczonego trenera.
  • Podczas kursu opanujesz solidne podstawy Facebook Ads: od wyznaczania celów, aż po analizę wyników efektywności.
  • Nauczysz się, m.in konfigurować kampanie, wybierać formaty oraz budżetować i tworzyć skuteczne reklamy.
  • A wszystko to w małej grupie, krok po kroku i w spokojnym tempie, które sprzyja przyswajaniu specjalistycznej wiedzy.  
Grupa do 8 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

Przyjazny język

Trener rozwieje Twoje wątpliwości i wyjaśni wszystkie zagadki FB Ads.

100% praktyki

Zasady, przykłady i dobre praktyki zamiast zbędnej teorii i definicji.

Klik po kliku

Właśnie tak trener przedstawi wszystkie zagadnienia.

Symulacja kampanii

Na końcu szkolenia samodzielnie skonfigurujesz kampanię i reklamy.

Konkretne umiejętności

Opanujesz podstawy FB Ads i zyszkasz konkretne umiejętności zawodowe.

Imienny certyfikat

Zdobędziesz certyfikat potwierdzający Twoje kompetencje w zakresie FB Ads.

Trener - praktyk

Ekspert FB Ads, który zrealizował kamapnie o wartości ponad 10 mln zł.

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

W trakcie podstawowego szkolenia Facebook Ads dowiesz się, m.in.:

  • jak zarządzać zasobami firmowymi na fanpage'u i koncie reklamowym;
  • jak wyznaczać cele kampanii reklamowej na FB;
  • jak tworzyć i konfigurować kampanię reklamową;
  • jak wykorzystywać dostępne formaty reklam FB;
  • jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku; 
  • jak ustalać i kontrolować budżety reklamowe na Facebooku;
  • jak targetować potencjalnych Klientów;
  • jak analizować efekty kampanii reklamowych na FB.
0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełnej satysfakcji

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny

0%

Praktyki

Zapewniamy praktyczną i sprawdzoną wiedzę. Zbędnej teorii – dziękujemy

+0

Przeszkolonych osób

Przeszkoliliśmy już ponad 400 specjalistów z wielkich i małych firm

Zobacz, co obejmuje nasz Kurs Facebook Ads dla początkujących 

Podstawowe szkolenie Facebook Ads – program

Część I: Zasady, przykłady, wskazówki 

Zarządzanie zasobami firmowymi na Facebooku 

"Fanpage był założony przez osobę lub agencję, z którą już nie współpracujemy” - brzmi znajomo? W tym panelu dowiesz się, jak przyznawać dostęp do fanpage i konta reklamowego, aby nikt niepożądany nie miał do nich dostępów bez Twojej zgody.

  • Facebook Business Manager - jak zarządzać  fanpagem i kontem reklamowym FB?
  • Jak kontrolować dostępy do zasobów firmowych - komu i z jakim poziomem (administrator / pracownik) przyznać dostępy?
  • Najczęstsze błędy przy zarządzaniu zasobami firmowymi FB.
  • Jak zabezpieczyć dane nt. prowadzonych działań na FB Ads?

Jak działa Facebook Ads?

W tej części dowiesz się, w jaki sposób możesz wykorzystać FB, aby skutecznie reklamować produkty i usługi. Zobaczysz, jak działa sama platforma, jakie dane od nas pobiera i jak profiluje użytkowników. 

  • Jak Facebook widzi Ciebie i Twojego Klienta? 
  • Zachowania użytkowników w środowisku Digital, czyli jakich akcji dokonuje użytkownik, zanim zakupi produkt/usługę?
  • Persona - tworzenie modelowego Klienta. 
  • Jak znaleźć potencjalnych klientów na FB? - tworzenie profilu osoby do której chcemy dotrzeć w oparciu o dane z FB - ćwiczenie.
  • Facebook Ads vs. Google Ads - którą platformę wybrać?

Konfiguracja kampanii reklamowej na Facebooku

W tym panelu dowiesz się, jak poruszać się po Menedżerze Reklam na Facebooku, jak konfigurować reklamy oraz jakie są najważniejsze elementy, na które trzeba zwrócić uwagę. Opanujesz tym samym niezbędne podstawy, które wykorzystasz aby samodzielnie tworzyć skuteczne reklamy na FB. 

  • Jak poruszać się po platformie reklamowej Facebooka, aby tworzyć reklamy?
  • Cele kampanii reklamowych: przejścia na stronę, zakup, zasięg, polubienie profilu, promowanie wydarzenia.
  • Definiowanie idealnej grupy odbiorców - testowanie potencjału z wykorzystaniem funkcjonalności Facebooka.
  • Jak ustalać i kontrolować budżet na FB Ads? Ile może kosztować dotarcie do 10000 osób i jak pilnować, aby nie przekroczyć zaplanowanego budżetu reklamowego?

Formaty reklam na Facebooku 

W tym krótkim module poznasz cechy, zalety i wady poszczególnych formatów reklam na Facebooku. 

  • Dostępne formaty reklamowe na FB - cechy i możliwości promocyjne banera, wideo, karuzeli i slideshow.

Część II: Tworzenie reklam + warsztaty 

Tworzenie reklam na Facebooku 

Zobaczysz, jak krok po kroku tworzyć reklamy na Facebooku i przejdziesz z trenerem ścieżkę komunikacji z potencjalnym Klientem. 

  • Na co zwracać uwagę przy tworzeniu reklam na FB? Zestaw dobrych praktyk, które pomogą Ci tworzyć skuteczne  reklamy.
  • Ścieżka komunikacji z punktu widzenia Klienta - od reklamy, po konwersję.
  • Budżetowanie reklam na FB - zasady i przydatne wskazówki.  
  • Remarketing -  jak trafić do potencjalnych Klietnów, którzy znają naszą markę lub oglądali produkty na www?
  • Piksel FB - jak z techniczej strony wygląda remarketing?

Analiza skuteczności kampanii Facebook Ads 

Każda kampania powinna mieć mierzalny cel, dlatego w tej części szkolenia dowiesz się, jak mierzyć skuteczność reklam na FB i jak oceniać, która kampania się sprawdza najlepiej. 

  • CPC, CTR, CPM - czyli podstawowe mierniki, które pomogą ocenić, która kampania reklamowa na FB przyciąga większą uwagę Klientów.
  • Konwersje - jak mierzyć pożądane przez nas działania użytkownika, takie jak zakup, zapisanie się do newslettera, czy dodanie produktu do koszyka. 

Warsztaty Facebook Ads w parach 

W tej części przejdziesz praktyczny trening tworzenia reklam. Wraz z drugą osobą stworzysz mały team Facebook Ads i:

  • opracujesz i stworzysz  grupy odbiorców;
  • wybierzesz konkretny cel reklamowy;
  • określisz budżet; 
  • skonfigurujesz i stworzysz pierwsze reklamy.

 W trakcie tej części, trener będzie aktywnie pomagał w konfiguracji kampanii i reklamy na udostępnionym koncie reklamowym.

Podstawowe Szkolenie Facebook Ads – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Specjalista Facebook Ads w zespole 
  • Skuteczniejsze reklamy na Facebooku 
  • Wyższa opłacalność promocji 
  • Mniejsze wydatki na agencję Social Media
  • Umiejętności w zakresie Facebook Ads 
  • Rozwój i nowe kompetencje zawodowe
  • Wiedza poszukiwana na rynku pracy
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • 100% satysfakcji
  • Mała grupa: maksymalnie 10 osób
  • Warsztatowy charakter szkolenia 
  • Przykłady i dobre praktyki FB Ads 
  • Symulacje klik po kliku 
  • Ćwiczenia z analizą trenera 

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących – dla kogo?

Kto wybiera nasz kurs

Właściciele firm

którzy chcą samodzielnie tworzyć reklamy na FB i zredukować koszty outsourcingu.

Managerowie

którzy chcą skuteczniej wspierać swe działy i efektywniej współpracować z agencjami. 

Specjaliści marketingu

którzy chcą opanować solidne podstawy Facebook Ads. 

Osoby zmieniające zawód

które planują wykorzystać wiedzę dot. reklam na FB w przyszłej pracy. 

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących Warszawa

Co zapewniamy?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Facebook Ads

Ada

  • Specjalistka w zakresie płatnych kampanii w Social Mediach takich jak Facebook czy LinkedIn.
  • W świecie płatnych kampanii na stałe pojawiła się w 2019 r. I od tego czasu animyśli z niego uciekać.
  • Od zawsze fanka liczb i konkretów z nich wynikających. W ten sam sposóbpodchodzi do swoich szkoleń.
  • Ważne jest dla niej przede wszystkim praktyczne zastosowanie.

Sposób przekazywania wiedzy:

  • Praktycznie – sama jest praktykiem i tę metodę preferuje.
  • Dopasowanie – przed szkoleniem musi dobrze poznać odbiorców, aby dać im rozwiązania na ich potrzeby.
  • Krok po kroku – dbając o każdy szczegół, od podstaw po zaawansowane aspekty.
  • Na przykładach – opierając się na doświadczeniu i swoich case study..
  • Strategicznie – w czasie spotkania tworzona jest strategia gotowa do wykorzystania w Twojej firmie.
 

Wariant nr 1 

3 gotowe programy

Kurs Facebook Ads dla początkujących – FAQ

Zmień pytanie w odpowiedź

Jak zapisać się na szkolenie Facebook Ads dla początkujących?

Wystarczy, że wypełnisz formularz, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia na wskazany adres mailowy prześlemy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Jak najbardziej tak. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który pojawi się po kliknięciu w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.

W jakich miastach odbywa się szkolenie Facebook Ads dla początkujących?

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących odbywa się cyklicznie w Warszawie, a sporadycznie w Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. 

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena szkolenia obejmuje 1-dniowy kurs, lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Tak. Własny laptop jest niezbędny.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Czy zgłaszając 2 lub więcej uczestników otrzymam rabat?

Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o szkolenie Facebook Ads dla początkujących?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.