Strategia + Planowanie firmowych kampanii online + Konsultacja z ekspertem 

Szkolenie Marketing Internetowy w Praktyce  

Aż 3 warianty do wyboru 

  • Chcesz wyznaczyć konkretne cele i KPI?
  • Chcesz stworzyć strategię i zaplanować zakupy mediów i reklam?
  • Chcesz dopasować marketing internetowy do realnych potrzeb?  
  • Chcesz świadomie wybierać optymalne formaty reklam i narzędzia?
  • Chcesz, by uczestnicy opanowali podstawy SEO i Google Ads?
  • Chesz mądrze inwestować w remarketing i reklamy displayowe?
  • Chcesz wybrać narzędzia do mailingu i wdrożyć automatyzację?  
  • Chcesz planować, budżetować i realizować skuteczne kampanie?
  • Nasze szkolenie z e-marketingu łączy warsztatowy kurs z konsultacją.
  • Podczas szkolenia trener pokaże, jak uporządować firmową promocję. 
  • Szkolenie pozwoli uzyskać wyższy zwrot z każdej złotówki zainwestowanej w marketing internetowy.  
  • Symulacje na firmowych przykładach pozwolą od razu wykorzystać nową wiedzę w praktyce.
  • Zdobyta wiedza umożliwi lepszą kontrolę zewnętrznych agencji marketingowych.
  • Trener to ekspert marketingu i doświadczony praktyk, który dopasuje tempo do preferencji uczestników.    

Bez abstrakcyjnych case studiesFirmowe przykłady

Dopasowany program i symulacje na firmowych przykładch gwarantują najwyższą efektywność szkolenia. 

Krok po kroku + zrozumiały język100% praktyki

Trener omówi i wyjaśni wszystkie zagadnienia w zrozumiały sposób w tempie preferowanym przez uczestników.

Porządek -+ strategia + planySzkolenie + konsultacja

Nasz kurs to szkolenie z marketingu internetowego połączone z konsultacją i pakietem konkretnych rekomendacji. 

Samodzielność w marketinguNarzędziowa wiedza

Uczestnicy opanują podstawy SEO, Google Ads, Remarketingu, aby planować skuteczniejsze kampanie.

Kurs marketing intenetowy

Który wariant wybierasz?

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym mieście, przejmując obowiązki organizacyjne. 
Wariant nr 1

Gotowy program szkolenia

Wybierasz gotowy program 2-dniowego szkolenia z marketingu internetowego. Trener omówi większość zagadnień na przykładach z Twojej firmy i branży. 

Skomponujesz szkolenie z e-marketingu z wybranych modułów. Każdy z nich obejmie konkretne zasady, firmowe przykłady oraz praktyczne rekomendacje. 

Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

Trener wykona audyt wybranych/wskazanych działań marketingowych. W pakiecie  przeprowadzi szkolenie w oparciu o dedykowany program oraz wnioski z audytu. 

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

Gotowy program szkolenia 

2-dniowe szkolenie w formie praktycznych warsztatów 

 Szkolenie Marketing Internetowy – proponowany program

Dzień I 

  • Co chcemy osiągnąć: wyznaczenie realnych celów strategicznych.
  • Jak wyznaczyć kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) - wskazówki. 
  • Marketing w Google i Social Media: przegląd możliwości i narzędzi.
  • Dział marketingu, czy zewnętrzna agencja - plan działań dopasowany do zasobów firmy i naszych umiejętności.
  • Budżetowanie w marketingu internetowym: relacja zakładanych wydatków do oczekiwanych zysków - symulacja na firmowym przykładzie.
  • Idziemy na zakupy - dobre praktyki przy podejmowaniu decyzji zakupowych. 

Kurs SEO - pozycjonowanie firmowej strony   

  • Zachowanie Klientów w Google.
  • Wyniki organiczne, a Google Ads.
  • Współpraca z Google: jak działają algorytm Panda/Pingwin/Koliber.
  • Analiza i dobór słów kluczowych (planer słów kluczowych).
  • Współpraca z agencją SEO: dobre i złe modele rozliczeń, kruczki w umowie i kontrolowanie efektwyności w wersji zrób to sam.
  • Pozycjonowanie strony własnymi siłami - od czego zacząć? 
  • Podstawowa optymalizacja strony pod kątem SEO.
  • Znaczenie treści dla pozycjonowania - optymalizacja tekstów i blog.
  • Link Building: pozyskiwanie linków: zestaw dobrych praktyk.

Reklamy GDN (sieć reklamowa Google)

  • Rodzaje reklam GDN - przegląd i specyfika.
  • Jaki rodzaj reklamy wybrać dla naszej firmy? 
  • Samemu, czy z agencją? Jak podjąć optymalną decyzję?
  • Modele rozliczeń i umowy z agencją.
  • Organizacja pracy firmowego działu marketingu. 

Część II: Optymalizacja i pozycjonowanie 

Google Ads, remarketing i display w praktyce 

  • Podstawy Google Ads - wybór fraz, budżetowanie i konfiguracja.
  • Podstawy remarketingu - jak to zrobić krok po kroku?  
  • Reklamy displayowe - jakie wybrać i jak je przygotować?

Email marketing - newslettery  

  • Najlepsze programy i systemy do mailingu - który wybrać? 
  • Kampania mailingowa krok po kroku. 
  • Jak oceniać skuteczność mailingu? 
  • Testy A-B: co to jest i co testować? 
  • Mailing sprzedażowy - pakiet wskazówek.
  • Skuteczny follow-up: jak go przygotować?

Pomiar efektywności w marketingu internetowym 

  • Google Analytics: przegląd funkcji.
  • Podstawowe parametry analityczne: na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Szybkie konsultacje z trenerem: pytania i odpowiedzi. 

Jak wybrać agencję marketingową?  

  • Jak ocenić wiarygodność i kompetencje agencji?
  • Jak ocenić zaangażowanie i poziom komunikacji?
  • Na co zwrócić uwagę podpisując umowę?   
  • Szybkie konsultacje z trenerem: pytania i odpowiedzi. 

Informacje organizacyjne    

Nasz trener omówi wszystkie zagadnienia na przykładzie Twojej firmy. 

Szkolenie potrwa 2 dni, tj. 2 x 7 godzin z krótkimi przerwami.

Szkolenie daje najlepsze efekty, gdy odbywa się w małej grupie (maksymalnie do 8 osób). 

Nasz trener przeprowadzi kurs w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 2

Ułóż pogram jak z puzzli

Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż kurs marketingu internetowego z konkretnych lekcji.

Wszystkie zagadnienia obejmą konkretne zasady, branżowe przykłady i praktyczne rekomendacje dla Twojej firmy.  

Aby zachować warsztatowy charakter kursu, w szkoleniu może wziąć udział do 8 osób. 

Ok. 2hStrategia marketingu internetowego

Jak wyznaczyć cele, kluczowe wskażniki efektywności (KPI) i jak stworzyć plan konkretnych działań?

Ok. 2hPodstawy pozycjonowania stron (SEO)

Od czego zależy skuteczne SEO? Czy pozycjonować stronę własnymi siłami, czy korzystać z usług  agencji?

Ok. 2hReklamy w sieci Google (GDN)

Rodzaje reklam GDN i dostępne formaty. W które inwestować, biorąc pod uwagę branżę i zachowanie Klientów? 

Ok. 2,5hPodstawy Google Ads i remarketingu

Jak planować, konfigurować i budżetować kampanie: od wyboru słów kluczowych, przez targetowanie, po analizę skuteczności.

Ok. 2hE-mail marketing krok po kroku

Jaki system do mailingu wybrać? Jak przygotować kampanie oraz w jaki sposób mierzyć skuteczność newsletterów?

Ok. 2hPodstawy automatyzacji marketingu

Jakie funkcje automatyzacji wykorzystać w firmie? Jaki system wybrać? Jak wdrożyć automatyzację i nią zarządzać?

Ok. 2h'Lejek sprzedażowy i pozyskiwanie leadów

Jak zbudować lejek sprzedażowy dla naszej firmy oraz w jaki sposób pozyskiwać wartościowe leady -  rekomendacje.

Ok. 2hPodstawy Google Analytics w praktyce

Jak oceniać skuteczność marketingu internetowego? Jakie parametry brać pod uwagę i jak odczytywać dane w GA?

Ok. 2,5hPodstawy e-commerce marketing

Jaką wybrać platformę do e-commerce? Jak ułożyć plan marketingowy? Czy oddać SEO i kampanie reklamowe agencji?

Ok. 2,5hKampanie reklamowe na Facebooku

Jak wyznaczyć cele i jak krok po kroku zaplanować skuteczną kampanię reklamową na poziomie Facebook Business Managera?

Ok. 1,5hBudowa strony internetowej

Wordpress, czy dedykowany CMS? Jak uniknąć błędów, które negatywnie wpłyną na SEO i potencjał sprzedażowy?

Ok. 45'Jak wybrać agencję marketingu?

Jak ocenić doświadczenie i kompetencje agencji reklamowej? Na co zwrócić uwagę podczas podpisywania umowy?

Informacje organizacyjne    

Chcesz dodać temat lub zaproponować inne zagadnienie związane z marketingiem internetowym? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 3

Audyt + szkolenie Marketing Internetowy 

  • Trener wykona audyt działań marketingowych w wybranych obszarach. 
  • Wraz z wnioskami z audytu otrzymasz pakiet rekomendacji.
  • Stworzymy dedykowany program szkolenia marketingu internetowego. 
  • Trener omówi zasady na przykładzie Twojej firmy i branży.
  • Na życzenie zapewnimy konsultacje poszkoleniowe.
  • W szkoleniu może uczestniczyć do 8 osób.
  • Szkolenie zrealizujemy w siedzibie Twojej firmy lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

Szkolenie Marketing Internetowy - korzyści  

Przekonaj się, że warto

Dlaczego Arena Szkoleń?

  • Dopasowany program
  • Zbędna teoria – wstęp wzbroniony
  • Warsztatowy charakter 
  • Branżowe i firmowe przykłady
  • Szkolenie połączone z konsultacją 
  • Trener - doświadczony manager e-marketingu

Czego nauczą się Uczestnicy?

  • Wyznaczania celów i KPI
  • Tworzenie planów marketingowych 
  • Dobór narzędzi na miarę realnych potrzeb 
  • Świadomy wybór usług i kontrola agencji
  • Praktyczne umiejętności w zakresie e-marketingu
  • Mierzenie efektywności własnych kampanii

Co zyska Twoja firma?

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie 
  • Większa opłacalność e-marketingu
  • Nowe kompetencja zawodowe pracowników
  • Większa samodzielność marketingowa 
  • Większa niezależność od agencji 
  • Niższe wydatki na outsourcing
0%

Praktycznej wiedzy

Uczestnicy od ręki wykorzystają wiedzę w codziennej pracy 

0%

Satysfakcja ze szkolenia

Uczestników deklaruje, że szkolenie pomogło usprawnić firmowy marketing  

+0

Dużych i małych firm

Skorzystało z naszych szkoleń z e-marketingu połączonych z konsultacją 

+0

Przeszkolonych osób

Tylu specjalistów i managerów wzięło udział w naszym szkoleniu z e-marketingu

Kurs dla korporacji i małych firm 

Kto wybiera Szkolenie Marketing Inernetowy w Praktyce

Nasz trener posiada cenne doświadczenie współpracy z małymi firmami oraz międzynarodowymi koncernami.
Właściciele firm
Managerowie marketingu
Specaliści marketingu
Pracownicy e-commerce

Trener E-Marketingu 

Radek 

  • Doświadczony trener digital e-marketingu i certyfikowany specjalista Google Ads, analityk e-commerce oraz ekspert w zakresie planowania i realizacji zintegrowanych kampanii SEO, SEM i PPC. Specjalizuje się także w zakresie Facebook Ads, Bing Ads, DV360, Faebook Ads, Twitter i Linkedin Ads.
  • Na co dzień właściciel międzynarodowej agencji digital marketingu, która obsługuje wielkich i małych Klientów c załego świata. 
  • Jego szkolenia z marketingu internetowego to praktyczne warsztaty w postaci symulacji i Case Studies, które dostarczają Uczestnikom praktycznej wiedzy oraz twarde umiejętności na poziomie planowania, realizacji oraz monitoringu efektywności kampanii promocyjnych online.
  • Na swoim zawodowym koncie posiada udokoumentowane sukcesy agencyjne oraz setki godzin szkoleniowych i  konsultacji.  
 

Jakie warianty szkoleń zamkniętych oferujecie?

Oferujemy aż 3 warianty zamkniętych szkoleń z marketingu internetowego: 

  • Gotowy program szkolenia (dopasowane przykłady i symulacje)
  • Program z modułów (układasz program samodzielnie jak z puzzli) 
  • Audyt + szkolenie. 

Ile kosztuje zamknięte szkolenie?

Każde szkolenie z e-marketingu  ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.

Czy szkolenie może odbyć się w siedzibie mojej firmy?

Tak. Większość naszych szkoleń odbywa się w siedzibie firm, które je zamawiają. 

Czy można zorganizować szkolenie w dowolnym mieście?

Tak. Na życzenie zorganizujemy szkolenie z marketingu internetowego w dowolnym mieście, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne. 

Czy można nagrywać szkolenie?

Niestety nie.

Jak długo trzeba czekać na ofertę?

Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. 

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj o szkolenie SEO dla swojej firmy. 
Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.