Szkolenie: Marketing Internetowy w praktyce
2-dniowy kurs E-marketingu
Aż 10 modułów praktycznej wiedzy
Planuj i realizuj kampanie On-line
Nasz warsztatowy kurs to 16h intensywnego treningu konkretnych umiejętności, dzięki którym będziesz samodzielnie planować, realizować i analizować efekty kampanii promocyjnych w Internecie oraz skutecznie monitorować działania zewnętrznych agencji.
Szkolenie „Marketing Internetowy w praktyce” = Zakupy E-mediów + SEO + SEM + PPC + Pozycjonowanie organiczne + Display + AdWords & Re-marketing + Współpraca z agencjami + Monitoring efektywności.
W tym równaniu nie ma niewiadomych! Zapewniamy Ci wszystko czego potrzebujesz, aby skutecznie promować swoją firmę On-line i uzyskiwać wysoki zwrot inwestycji (ROI).
Sprawdź szczegóły i program
Praktyczna formuła
Nasze szkolenie to:
- dynamiczna prezentacja
- planowanie kampanii: Case Studies
- konfigurowanie ustawień kampanii krok po kroku
- konkretne przykłady
- szybkie konsultacje z trenerem
Twoje umiejętności
Podczas szkolenia nauczysz się, m.in.:
- optymalnie wykorzystywać specjalistyczne narzędzia e-marketingu
- szacować koszty zakupów E-mediów i prawidłowo oceniać ich potencjał
- planować kampanie w wersji krok po kroku
- samodzielnie realizować działania (m.in. SEM, SEO, Display, AdWords, Re-marketing, E-mailing)
- oceniać skuteczność kampanii i na bieżąco konfigurować jej ustawienia
- minimalizować ryzyko niekorzystnych kontraktów z agencjami IT
- kontrolować tempo i efekty podjętych działań pozycjonerskich (SEO)
- zwiększać konwersję mailingu
Biznesowe korzyści
Dzięki szkoleniu Twoja firma:
- zapewni sobie wyższą pozycję w Google
- zwiększy efektywność promocji On-line
- wygra z konkurencją bez dodatkowych nakładów
- ograniczy koszty związane z outsourcingiem
- optymalnie wykorzysta niskokosztowe możliwości
- odnotuje większe przychody z reklam internetowych
Szkolenie Marketing Internetowy – program
Moduł 1: Zakupy Mediów Internetowych
- Marketing w wyszukiwarkach: przegląd narzędzi
- Budżetowanie: relacje wydatków do oczekiwanych zysków: symulacja
- Idziemy na zakupy: przemyślana selekcja – Case Studies
- Planowanie kampanii: działania krok po kroku
Moduł 2: SEO w praktyce
- Współpraca z Google: jak działają algorytm Panda/Pingwin/Koliber
- Dobór fraz SEO: jak selekcjonować wyrażenia kluczowe w AdWords
- Ile to kosztuje: szybka i precyzyjna wycena fraz SEO
- Modele rozliczeń: dobre i złe warianty – przegląd
- Link Biulding: zestaw dobrych praktyk
- Pozycjonowanie organiczne: przegląd narzędzi Content Marketing i SEO Copywriting
- Obowiązki: codzienne działania pozycjonera – pakiet wskazówek
- Współpraca z agencją IT: kruczki w umowach i monitoring efektywności
Moduł 3: PPC w praktyce
- Możliwości: PPC jako skuteczna alternatywa dla SEO
- PPC w Google: kampania z punktu widzenia wyszukiwarki
- Planowanie: kampanie PPC krok po kroku
- Dobre praktyki: zestaw sprawdzonych rozwiązań
- Case Studies: konkretne przykłady
Moduł 4: Display w praktyce
- Display w wersji Google: pakiet wskazówek
- Banery: model Gutenberga + dobre i złe przykłady
- Re-marketing: planowanie, realizacja kampanii, analiza skuteczności
Moduł 5: E-mail marketing w praktyce
- 2 warianty: Mailing „lojalnościowy” VS. mailing „inicjujący”
- Konwersja: jak w 3 sekundy przekonać Klienta do kliku
- Eyetracking: pakiet przydatnych narzędzi
- Problemy prawne: jak ich unikać i czego pilnować
- Case studies: konkretne przykłady
Moduł 6: Współpraca z agencjami IT
- Dobry wybór: jak szybko weryfikować profesjonalizm agencji
- Umowa pod lupą: na co nigdy się nie godzić – konkretne wskazówki
- Korzyści: jak zapewnić firmie korzyści bez ryzyka
Moduł 7: Pomiar efektywności e-marketingu
- Google Analytics: przegląd funkcji i narzędzi
- Wnioski: modyfikacje kampanii w trakcie realizacji
- Szybkie konsultacje z trenerem
Szkolenie marketing internetowy Poznań/Warszawa? Arena Szkoleń!
Weź kurs na konkretne umiejętności i praktyczną wiedzę
Zapraszamy