Szkolenie Inbound Marketing
Tworzenie i pozyskiwanie leadów sprzedażowych i marketing treści
1-dniowy kurs praktycznej wiedzy
Zmieniaj potencjalnych Klientów w efekty sprzedażowe
Inbound Marketing to najskuteczniejsza alternatywa dla nachalnej reklamy w Internecie. Nasze szkolenie gwarantuje znacznie lepszą pozycję w Google, wyższą konwersję strony WWW, skuteczny targeting Klientów oraz duże oszczędności na klasycznym e-marketingu.
Szkolenie Inbound Marketing = Rewolucja w pozycjonowaniu SEO + tworzenie leadów sprzedażowych + Lead nurturing + Kooperacja B2B (Outreach) + Narzędzia Content Marketing + Techniki Copywritingu (narzędzia, Storytelling, interakcja z Klientem) + Reklama natywna + Optymalizacja konwersji strony WWW/Mailingu/reklam banerowych + kurs Social Media.
W tym równaniu nie ma niewiadomych. Wyposażymy Cię w praktyczną wiedzę oraz pakiet konkretnych narzędzi Inbound Marketing, które wykorzystasz natychmiast w codziennej pracy.
Sprawdź szczegóły i program
Praktyczna formuła
Szkolenie obejmuje:
- dynamiczną prezentację
- symulację kampanii Inbound Marketing
- przydatne Case Studies
- przykłady z Polski i zagranicy
- ćwiczenia z elementami consultingu
Twoje umiejętności
Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- pozyskiwać leady sprzedażowe
- samodzielnie planować i realizować kampanie marketingu treści
- współpracować z algorytmem Google
- skutecznie pozycjonować firmową stronę internetową
- tworzyć narrację biznesową w wersji Storytelling
- nawiązywać interakcję z Klientami
- eksponować USP oraz kreować unikalny wizerunek firmy
- zwiększać konwersję strony WWW, banerów i e-maili
- rzetelnie oceniać działania zewnętrznych agencji
Korzyści biznesowe
Dzięki szkoleniu Twoja firma:
- zwiększy zwrot z inwestycji w działania promocyjne (ROI)
- zaoszczędzi na nachalnej i nieefektywnej reklamie
- uzyska lepszą pozycję w Google
- wyróżni się na tle konkurencji
- zmodernizuje swój wizerunek
- zwiększy sprzedaż w dłuższej perspektywie czasu
Szkolenie Inbound Marketing – program
Moduł 1: Rewolucja w pozycjonowaniu
- Priorytet: znaczenie marketingu treści w pozycjonowaniu
- Pozycja w Google: współpraca z algorytmami Panda, Pingwin, Koliber i Page Trust
- Techniki SEO: zestaw przydanych narzędzi
- Optymalizacja tekstów: jak zwiększyć potencjał pozycjonujący istniejących tekstów: przykłady
Moduł 2: Generowanie leadów sprzedażowych
- Weryfikacja potrzeb i preerencji Klientow - 3 skuteczne metody
- Lejek sprzedażowy - tworzenie unikalnego lejka
- Co to jest lead sprzedażowy? Konkretne odpowiedzi
- Pozyskiwanie leadów On-line i Off-line: pakiet dobrych praktyk
- Zarządanie leadami: przemyślane zarządzanie bazą potencjalnych Klientów
- Lead nurturing: pakiet praktycznych rozwiązań
- Follow-up: przemyślana interakcja z Klientem
- Monitoring efektywności: analiza skuteczności leadów
Moduł 3: Współpraca B2B (Outreach)
- Partnerstwo w Google: współpraca z Partnerami (linkowanie, cross-marketing)
- Kontakt z mediami branżowymi: jak wykorzystać lenistwo dziennikarzy
- Bilans: korzyści i zagrożenia – zestaw konkretnych wskazówek
Moduł 4: Narzędzia Content Marketing
- Dywersyfikacja: kreatywny i wartościowy marketing treści – krok po kroku
- Webwriting i Storytelling: marketing narracyjny i interakcja z Klientem – pakiet dobrych praktyk
- Blogging i Videoblogi: blog jako niezależna strona WWW i video marketing – efektywne działania krok po kroku
- Content WWW: wartościowe teksty i zaplecze SEO strony internetowej –przykłady
- BUZZ: przemyślany marketing szeptany – tajemniczy Klient i otwarta promocja
- Reklama natywna: konkretne techniki redakcyjne
- Krótki kurs Social Media: jak rozhulać firmę na Facebooku oraz kierować ruch na WWW
Moduł 5: Techniki Copywritingu
- Narzędzia: AIDA, KISS, USP, C2A
- Język korzyści: jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient
- Ćwiczenia redakcyjne: lekkie, łatwe i przyjemne
Moduł 6: Zwiększanie konwersji
- Model Gutenberga: jak szybko ocenić projekt graficzny i jak rozmieszczać tekst na banerach, aby zwiększyć ich skuteczność - przykłady
- Przyciski Call2Action: jak zwiększać konwersję zgodnie z Najbardziej Oczekiwaną Reakcją
- E-mali Marketing: godziny wysyłki maili, optymalny tytuł, eyetracking, treść i Call2Action – pakiet wskazówek
Postaw na konkretne umiejętności
Zarezerwuj szkolenie już teraz
Zapraszamy