Szkolenie Inbound Marketing - Arena Szkoleń


Szkolenie Inbound Marketing

Tworzenie i pozyskiwanie leadów sprzedażowych i marketing treści 

1-dniowy kurs praktycznej wiedzy

Zmieniaj potencjalnych Klientów w efekty sprzedażowe 

Inbound Marketing to najskuteczniejsza alternatywa dla nachalnej reklamy w Internecie. Nasze szkolenie gwarantuje znacznie lepszą pozycję w Google, wyższą konwersję strony WWW, skuteczny targeting Klientów oraz duże oszczędności na klasycznym e-marketingu.

Szkolenie Inbound Marketing = Rewolucja w pozycjonowaniu SEO + tworzenie leadów sprzedażowych + Lead nurturing + Kooperacja B2B (Outreach) + Narzędzia Content Marketing + Techniki Copywritingu (narzędzia, Storytelling, interakcja z Klientem) + Reklama natywna + Optymalizacja konwersji strony WWW/Mailingu/reklam banerowych + kurs Social Media.

W tym równaniu nie ma niewiadomych. Wyposażymy Cię w praktyczną wiedzę oraz pakiet konkretnych narzędzi Inbound Marketing, które wykorzystasz natychmiast w codziennej pracy.

Sprawdź szczegóły i program


Praktyczna formuła

Szkolenie obejmuje:

  • dynamiczną prezentację
  • symulację kampanii Inbound Marketing
  • przydatne Case Studies
  • przykłady z Polski i zagranicy
  • ćwiczenia z elementami consultingu

Twoje umiejętności

Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • pozyskiwać leady sprzedażowe
  • samodzielnie planować i realizować kampanie marketingu treści
  • współpracować z algorytmem Google
  • skutecznie pozycjonować firmową stronę internetową
  • tworzyć narrację biznesową w wersji Storytelling
  • nawiązywać interakcję z Klientami
  • eksponować USP oraz kreować unikalny wizerunek firmy
  • zwiększać konwersję strony WWW, banerów i e-maili
  • rzetelnie oceniać działania zewnętrznych agencji

Korzyści biznesowe

Dzięki szkoleniu Twoja firma:

  • zwiększy zwrot z inwestycji w działania promocyjne (ROI)
  • zaoszczędzi na nachalnej i nieefektywnej reklamie
  • uzyska lepszą pozycję w Google
  • wyróżni się na tle konkurencji
  • zmodernizuje swój wizerunek
  • zwiększy sprzedaż w dłuższej perspektywie czasu

Szkolenie Inbound Marketing – program

Moduł 1: Rewolucja w pozycjonowaniu

  • Priorytet: znaczenie marketingu treści w pozycjonowaniu
  • Pozycja w Google: współpraca z algorytmami Panda, Pingwin, Koliber i Page Trust
  • Techniki SEO: zestaw przydanych narzędzi
  • Optymalizacja tekstów: jak zwiększyć potencjał pozycjonujący istniejących tekstów: przykłady

Moduł 2: Generowanie leadów sprzedażowych

  • Weryfikacja potrzeb i preerencji Klientow - 3 skuteczne metody
  • Lejek sprzedażowy - tworzenie unikalnego lejka
  • Co to jest lead sprzedażowy? Konkretne odpowiedzi
  • Pozyskiwanie leadów On-line i Off-line: pakiet dobrych praktyk
  • Zarządanie leadami: przemyślane zarządzanie bazą potencjalnych Klientów
  • Lead nurturing: pakiet praktycznych rozwiązań
  • Follow-up: przemyślana interakcja z Klientem
  • Monitoring efektywności: analiza skuteczności leadów

Moduł 3: Współpraca B2B (Outreach)

  • Partnerstwo w Google: współpraca z Partnerami (linkowanie, cross-marketing)
  • Kontakt z mediami branżowymi: jak wykorzystać lenistwo dziennikarzy
  • Bilans: korzyści i zagrożenia – zestaw konkretnych wskazówek

Moduł 4: Narzędzia Content Marketing

  • Dywersyfikacja: kreatywny i wartościowy marketing treści – krok po kroku
  • Webwriting i Storytelling: marketing narracyjny i interakcja z Klientem – pakiet dobrych praktyk
  • Blogging i Videoblogi: blog jako niezależna strona WWW i video marketing – efektywne działania krok po kroku
  • Content WWW: wartościowe teksty i zaplecze SEO strony internetowej –przykłady
  • BUZZ: przemyślany marketing szeptany – tajemniczy Klient i otwarta promocja
  • Reklama natywna: konkretne techniki redakcyjne
  • Krótki kurs Social Media: jak rozhulać firmę na Facebooku oraz kierować ruch na WWW

Moduł 5: Techniki Copywritingu

  • Narzędzia: AIDA, KISS, USP, C2A
  • Język korzyści: jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient
  • Ćwiczenia redakcyjne: lekkie, łatwe i przyjemne

Moduł 6: Zwiększanie konwersji

  • Model Gutenberga: jak szybko ocenić projekt graficzny i jak rozmieszczać tekst na banerach, aby zwiększyć ich skuteczność - przykłady
  • Przyciski Call2Action: jak zwiększać konwersję zgodnie z Najbardziej Oczekiwaną Reakcją
  • E-mali Marketing: godziny wysyłki maili, optymalny tytuł, eyetracking, treść i Call2Action – pakiet wskazówek

Postaw na konkretne umiejętności

Zarezerwuj szkolenie już teraz

Zapraszamy

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
W siedzibie Twojej firmy
? PLN netto
Do ustalenia

Agenda

  • Dni szkoleniowe: 1
  • Godziny: 9:00-16:00

CENA OBEJMUJE:

  • 8 godzin szkoleniowych
  • 1 apetyczny lunch
  • energetyczne przerwy kawowe
  • przydatne materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Korzysci

  • Konkretne umiejętności
  • Praktyczna wiedza
  • Przewaga w Internecie
  • Oszczędności na outsourcingu
  • Nowoczesny wizerunek
  • Więcej Klientów
  • Wyższa sprzedaż
  • Wyższe miejsce w Google

Metody

  • Laboratorium kreatywności
  • Symulacje kampanii Inbound Marketing
  • Case Studies pozyskiwania leadów
  • Szybkie konsultacje 1:1
  • Pakiet przykładów
  • Audyt WWW
  • Szybkie konsultacje
  • Ćwiczenia indywidualne

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7