Szkolenie Copywriting & Content Marketing
Kurs pozycjonowania (SEO) + Kurs Marketingu Treści + Kurs pisania tekstów
3 intensywne szkolenia w jednym: Copywriting/Webwriting, pozycjonowanie stron internetowych oraz Content Marketing: 2 dni, aż 9 modułów, gotowe matryce skutecznych tekstów, sprawdzone rozwiązania oraz pakiet konkretnych umiejętności.
Sprzedawaj więcej: zmieniaj potrzeby Klienta w notatki i korzystaj z 3 gotowych matryc - od ręki pisz skuteczne teksty, które sprzedają więcej i szybciej.
Twórz magnetyczne nagłówki, kreatywne hasła reklamowe i profesjonalne teksty WWW.
Samodzielnie pozycjonuj strony internetowe i ustaw swoją firmę na wysokich pozycjach w Google.
Planuj, bdżetuj, realizuj i monitoruj efekty kampanii Content Marketing
Skutecznie pozyskuj Leady Sprzedażowe
Zapewnij firmie przewagę i oszczędzaj na działaniach zewnętrznych agencji
Zapewniamy Ci aż 9 modułów i pakiet konkretnych umiejętności!
Szkolenie odbędzie się w ścisłym centrum Warszawy. Szczegóły dotyczące miesjca szkolenia otrzymasz w agendzie szkolenia do dokonaniu rezerwacji miejsca.
Co obejmuje szkolenie?
Kurs "Copywriting & Content Marketing" to intensywne 2-dniowe szkolenie w formie praktycznych warsztatów, które gwarantują praktyczną wiedzę gotową do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy.
Dzień I szkolenia obejmuje:
- kurs SEO (pozycjonowanie), w tym, m.in.: zasady współpracy z algorytmami Google, wskazówki dot. współpracy z agencjami, selekcję i wertyfikację wyrażeń kluczowych w AdWords, optymalizację struktury menu, zasady tworzenia tekstów SEO, optymalizację metadanych na zapleczu strony WWW oraz budowę zaplecza linków (Link Building i katalogowanie). Trener przedstawi zestaw najczęściecj popełnianych błędów. W trakcie szkolenia otrzymasz pakiet konkretnych wskazówek dot. pozycjonowania oraz rekomendowanych zmian na Twojej firtmowej stronie internetowej.
- Kurs Content Marketingu, w tym m.in.: zasady planowania kampanii, metody tworzenia Content Premium, dystrybucji treści oraz monitoringu efektwyności w oparciu o system automatyzacji. W trakcie szkolenie trener przedstawi przykłady, jak tworzyć "Content bez Contentu" (Repurposing Content) oraz trendy dot. reklamy natywnej.
Dzień II szkolenia obejmuje:
- kurs Copywritingu, w tym, m.in.: psychologię i narzędzia profesjonalnego Copywritingu, dzięki którym już w trakcie szkoleniach stworzysz kreatywne hasła reklamowe, skuteczne teksty sprzedażowe oraz fragment treści na WWW w stylistyce Human 2 Human (Copywriting H2H). Poznasz, m.in. techniki języka korzyści, struktury perswazyjne oraz reguły tworzenia przejrzystych treści (KISS), które współpracują z gałką oczną odbiorcy. Wszystkie zagadnienia trener przedstawi w formie przydatnych przykładów oraz rozwiązań wykorzystanych w dużych i małych firmach.
Szkolenie Copywriting & Content Marketing - Trener
Filip Nocny - strateg komunikacji, Content Marketing Manager, Copywriter i doświadczony trener - na co dzień dyrektor kreatywny agencji contentowej. Na swoim zawodowym koncie posiada ponad 300 kreatywnych projektów zrealizowanych dla czołowych marek w Polsce, wiele koncepcji Storytellingowych oraz kilkanaście scenariuszy reklam telewizyjnych. Jako trener Filip Nocny szkoli pracowników działów marketingu i komunikacji, a swoje szkolenie realizuje w wersji kursów warsztatowych nastawionych na praktykę i ćwiczenia. Na swoim zawodowym koncie posiada ponad 1200 godzin szkoleniowych przeprowadzonych dla korporacji, MŚP oraz instytucji publicznych.
Ponad 400 Uczestników szkoleń oceniło trenera na 4,91/5
Uczestnicy podkreślają bardzo wysoki poziom wiedzy, przystępny spośób przekazywania specjalistcyznej wiedzy, zaangażowanie i swietny kontakt z trenerem, a także dynamikę i przyjazną atmosferę szkolenia.
Sprawdź szczegóły i program
Warsztatowa formuła szkolenia
Intensywny trening twardych kompetencji
Szkolenie ma charakter warsztatowego kursu w postaci dynamicznej prezentacji, przydatnych Case Studies, konkretnych przykładów, symulacji kampanii Content Marketing oraz praktycznych ćwiczeń redakcyjnych, które zapewnią Ci skuteczny trening konkretnych umiejętności.
Szkolenie obejmuje, m.in.:
- eksperymenty w laboratorium kreatywności
- zestaw narzędzi projektowania profesjonalnych tekstów
- skuteczne ćwiczenia redakcyjne z profesjonlaną analizą
- symulację kampanii Content Marketing w wersji krok po kroku
- pakiet narzędzi skutecznego pozycjonowania stron internetowych
- krótki kurs AdWords (selekcja i weryfikacja fraz optymalnych fraz SEO)
- krótki kurs zarządzania treścią w CMS (konkretne przykłady)
- pakiet szybkich konsultacji z trenerem
- zestaw konkretnych przykładów i dobrych praktyk
- analizę stron internetowych Uczestników pod kątem SEO i konwersji tekstów
Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing = umiejętności
Narzędziowa wiedza gotowa do natychmiastowego wykorzystania
Podczas szkolenia nauczysz się, m.in.:
- wykorzystywać narzędzia profesjonalnego Copywritingu
- stosować w praktyce zasady perswazji, psychologii reklamy i NLP
- definiować USP, User Experience i User Friendly
- tworzyć narrację biznesową w wersji Storytelling
- pisać skuteczne teksty reklamowe, prasowe i PR
- projektować efektowne i efektywne slogany
- redagować teksty WWW w wersji SEO Copywriting
- selekcjonować frazy SEO w Google AdWords
- skutecznie pozycjonować strony internetowe
- optymalizować istniejące teksty pod kątem SEO i SEF
- samodzielnie uzupełniać Metadane i zarządzać tekstem w CMS
- tworzyć wartościowe zaplecze SEO (Long Tail strony WWW)
- planować, realizować i monitorować efekty kampanii Content Marketing
- realizować kampanie E-Mail Marketing
- redagować maile handlowe z wysoką konwersją
- wykorzystywać Facebooka jako narzędzie PR i SEO
Copywriting | SEO | Content Marketing - korzyści
Przewaga, którą zmierzysz i policzysz
Szkolenie gwarantuje Ci konkretne umiejętności, a Twojej firmie:
- duże oszczędności na outsourcing'u
- przewagę nad konkurencją
- profesjonalną narrację biznesową
- wyższy poziom sprzedaży
- lepszą pozycję w wyszukiwarce Google
- większy ruch na WWW
- znacznie lepszą konwersję strony internetowej
- promocję i reklamę natywną w wersji Storytelling
- skuteczną komunikację zewnętrzną
- kreowanie/modernizację wizerunku
Szkolenie Copywriting & Content Marketing - program
Program został opracowany na podstawie dokładnych analiz potrzeb szkoleniowych, ankiet oraz indywidualnych konsultacji z pracownikami działów marketingu i komunikacji.
Właśnie dlatego szkolenie obejmuje aż 10 modułów, które składają się w spójną i przemyślaną całość.
- Dzień pierwszy to warsztatowy kurs Copywritingu i Webwritingu
- Dzień drugi to praktyczny kurs pozycjonowania stron internetowych (SEO) oraz Content Marketing.
Szczegółowy program
DZIEŃ PIERWSZY
Moduł 1: Podstawy pozycjonowania stron internetowych: SEO Copywriting i Link Building
- White Hat SEO: zasady samodzielnego, bezpiecznego i skutecznego pozycjonowania stron internetowych 2018.
- Black Hat SEO: co to jest i czego unikać w pozycjonowaniu, aby nie narazić się na kary od Google.
- Współpraca z agencją SEO: na co uważać, na co się nie godzić, czego wymagać, jak samodzielnie weryfikować efekty pozycjonowania.
- Panda/Pingwin/Koliber: jak skutecznie współpracować z algorytmami Google.
- Słowa i wyrażenia kluczowe (frazy SEO): skąd je pozyskiwać i jak je oceniać: krótki kurs Google AdWords z przykładami.
- Długogonowe wyrażenia kluczowe (Frazy Long Tail SEO): ich znaczenie, skąd je pozyskiwać i jak używać.
- Podstawowa optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania: najczęściej popełniane błędy i konkretne wytyczne.
- Zaplecze SEO i Content Marketing: jak budować wartościowe zaplecze strony internetowej i wykorzystać je w Content Marketingu
- SEO Copywriting: jak pisać teksty SEO - jak i gdzie używać wyrażeń kluczowych w tekstach WWW i artykułach blogowych.
- CMS i Metadane: Title, Description, Key Word: co to jest i jak je prawidłowo uzupełniać w panelu administracyjnym, aby zadbać o pozycjonowanie.
- Podstawy Link Building: jak tworzyć linki wewnętrzne i zdobywać linki zewnętrzne - tworzenie skutecznej architektury linków.
- Katalogowanie stron w pozycjonowaniu: co to jest katalogowania, jak wybrać bezpieczne i wartościowe katalogi.
- Social Media i SEO PR: wykorzystanie mediów społecznościowych w celu pozycjonowania strony WWW.
- Narzędzia do pozycjonowania i analizy SEO - przegląd przydatnych i łatwych w obsłudze bardzo przydatnych narzędzi
- Analiza stron WWW Uczestników: konkretne podpowiedzi dot. optymalizacji strony WWW pod kątem pozycjonowania
- Indywidualne wytyczne SEO - Każdy Uczestnik otrzyma wytyczne dot. optymalizacji swojej strony internetowej oraz rekomendowanych działań dot. pozycjonowania
Moduł 2: Content Marketing - kampania krok po kroku
- Content Marketing - szybkie Case Study:łatwy i skuteczny marketing treści w trudnej branży branży B2B.
- Dlaczego Content Marketing stał się taki ważny? Dlaczego Twoja firma musi inwestować w marketing treści.
- Podstawa Content marketingu - trzy elementy kampanii marketingu treści
- Premium Content (Content Stock i Flow) - co to jest, jak tworzyć wartościowy Content bez Contentu - cenne wskazówki i rozwiązania.
- Repurposing Content: na czym polega dywersyfikacja Contentu i jak ją skutecznie osiągać - pakiet dobrych praktyk i przykład.
- Dystrybucja Contentu - Content is King - Dystibution is Queen - dwa warunki uruchomienia kampanii.
- Leady Sprzedażowy - co to jest, do czego służy i jak je pozyskiwać
- Automatyzacja marketingu - co to jest? Jak to działa? Kiedy wdrożyć? Jak zintegrować ze stroną? Konkretne przykłady z kampanii
- Behawioralny marketing - jak profilować kampanię do zachowania i realnych potrzeb potencjalnego Klienta?
- Dane z automatyzacji marketingu - jak zarządzać kampanią oraz aktywnie wspierać dział sprzedaży
- Kampania Content Marketing krok po kroku: konkretny schemat kampanii: od wyznaczenia celów, przez budżetowanie, po monitoring.
- Reklama natywna: co to jest i jak ją wykorzystywać w kontekście budowania wizerunku i wiarygodności oraz zwiększania ruchu na stronie WWW
DZIEŃ DRUGI
Moduł 1: JĘZYK KORZYŚCI
- Co to jest język korzyści - zasady i przykady z szybkimi ćwiczeniami.
- Techniki języka korzyści - obrazowanie języka korzyści - przykłady i szybkie ćwiczenia.
- Język korzyści w praktyce - ćwiczenie redakcyjną z analizą (do wykorzystania w codziennej pracy).
Moduł 2: Psychologia Copywritingu
- Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient? Metoda Core Complex (BDF): pakiet sprawdzonych metod i przykłady.
- UX (User Experience): definiowanie optymalnej stylistyki w komunikacji marketingowej.
- UF (User Friendly): optymalna konstrukcja tekstu z punktu widzenia Klienta/Odbiorcy.
- USP: jak wyróżnić firmę/produkt/usługę na tle konkurencji oraz wyeksponować jej uniklaną cechę - gotowe rozwiązania.
- Personalziacja treści: przez "Ty", czy przez "Państwo" - wyniki badań i wskazówki.
- Copywriting H2H: jak zwiększyć interkację i wiarygodność firmy oraz jak wykorzystać tę strategię w dowolnej branży - przykłady.
Moduł 3: Reguła KISS i Eyetracking
- Prostota tekstów - jak pisać profesjonlane teksty zachowując przyjazny i zrozumiały przekaz.
- Przejrzysta struktura tekstu: zasada trójjdeności - przykłady.
- Dynamika i fitness tekstów: szybka elieiminacja "potykaczy" - pakiet sprawdzonych metod i przykłady.
- EYETRACKING - jak zachowuje się gałka oczna Odbiorcy podczas czytania - wyniki badań i rekomendacje.
Moduł 4: MODEL AIDA W PRAKTYCE
- Model AIDA: uniwersalny system i makieta profesjonalnych tekstów - zasady, przykłady i ćwiczenie redakcyjne z analizą.
- Model Gutenberga - układ grafiki i tekstu na materiałach reklamowych - jak współpracować z gałkę oczną - przykład i ćwiczenie.
Moduł 5: Neuromarketing w Copywritingu
- Techniki Neuromarketingu: 5 głównych metod oddziaływania na Odbiorcę.
- Skuteczne struktury perswazyjne: implikatury, supozycje, presupozycje, społeczne dowody słuszności i inne techniki subtelnej perswazji: przykłady + ćwiczenia.
Moduł 6: Pisanie tekstów sprzedażowych - warsztaty
- Tworzenie magnetycznych nagłówków: gotowe rozwiązania - przykłady i szybkie ćwiczenia.
- Tworzenie skutecznych wezwań do działania (Call2Actiion)- przykłady i szybkie ćwiczenia.
- Tworzenie notatek: jak uporzadkować chaos i obrazować argumenty - zestaw 12 niezawodnych pytań.
- 3 niezawodne matryce tekstów sprzedażowych - przykłady i ćwiczenia redakcyjne z analizą.
Moduł 7: Laboratorium kreatywnych tekstów
- Laboratorium kreatywego Copywritingu: skąd czerpać pomysły na kampanię, hasła reklamowe i oryginalne teksty - przykłady
- Tworzenie haseł reklamowych: od inspiracji do hasła - metody, przykłady, ćwiczenie
Moduł 8: Pisanie tekstów na strony WWW - warsztaty
- Piętra narracji: AIDA WWW - układ treści na stronie internetowej
- Teksty na stronę główną lub "O nas" - ćwiczenie z wykorzystaniem poznanych technik Copywritingu.
Szkolenie Copywriting Poznań/Warszawa - cena 1390 PLN netto/os.
Zapraszamy po praktyczną wiedzę oraz konkretne umiejętności!