Centrum wiedzy Areny Szkoleń
W Internecie można znaleźć wiele specjalistycznych artykułów na temat pozycjonowania stron internetowych, współpracy z algorytmami Google oraz marketingu treści, a jednak pracownicy marketingu nie mają wystarczającej wiedzy lub popełniają błędy. Warto podkreślić, że niektóre z nich mogą spowodować odwrotny skutek, czyli spadek pozycji strony w wyszukiwarce.
Google systematycznie udoskonala i aktualizuje pracę algorytmów odpowiadających za pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Przed kilkoma miesiącami „wleciał” do Internetu Google Humminbird (Koliber), który właśnie robi małą rewolucję SEO. Sprawdź o co chodzi i naucz się współpracować z nowym algorytmem.
Już w ostatnich dwóch latach zasady pozycjonowania uległy zmianom. Jednak rok 2014 potwierdza, że obecnie liczy się przede wszystkim współpraca z algorytmami, wartościowe teksty, profesjonalny Copywriting oraz przemyślany Content Marketing. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ Google to wyszukiwarka treści, a metody IT odchodzą w przeszłość.
Skończyła się epoka nachalnej reklamy. Idealnie dostosowana do grupy docelowej narracja biznesowa, SEO Copywriting, oryginalne i wartościowe teksty na stronę internetową, blogi, Social Media, artykuły i inne elementy marketingu treści odgrywają obecnie jedną z najważniejszych ról w kompleksowej strategii brandingu. W związku z tym umiejętność redakcji wartościowych tekstów pod kątem pozycjonowania i budowania storytellingu staje się niezbędną umiejętnością każdego pracownika działu marketingu. Dlaczego? Jest kilka ważnych powodów, które po prostu musisz znać.
„Jak pisać teksty na strony internetową?” Przed rozpoczęciem redakcji tekstów na WWW większość ludzi zadaje sobie właśnie takie pytanie nie zdając sobie sprawy, że powinno ono brzmieć „Co napisać, aby przekonać Klienta” lub „Jakie teksty WWW przekonują do zakupu”, albo „Które teksty zapewniają wysoką pozycję w Google oraz podobają się Klientom?”. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Profesjonalny Copywriting przede wszystkim musi eksponować korzyści oraz koncentrować się na konkretnych potrzebach.
Szkolenia - copywriting - cena?
Trener - copywritingu - opinie?
Program i oryginalne ćwiczenia?
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń z copywritingu oraz podpowiadamy, w jaki sposób odnieść się do konkretnej stawki, weryfikować umiejętności i kompetencje trenera oraz jak powinien wyglądać dobry program i skuteczne ćwiczenia.
Obok identyfikacji wizualnej, copywriting staje się ważnym kodem identyfikującym, dzięki któremu marka wyróżnia się na tle konkurencji. Zarówno w biznesie, jak i w przestrzeni publicznej zainteresowanie szkoleniami z copywritingu systematycznie wzrasta. Dlaczego? Rośnie świadomość korzyści wynikających z redakcji profesjonalnych tekstów, które obok pozycjonowania i funkcji brandingowej zapewniają, m.in. realny wzrost poziomu sprzedaży. Sprawdź pełną listę korzyści wynikających z profesjonalnych szkoleń z copywritingu...
Analizujemy ceny, programy, metody szkoleniowe oraz sylwetkę idealnego trenera.
Po wpisaniu do wyszukiwarki Google frazy "szkolenia copywriting" na dzień dobry wyświetla się kilkadziesiąt ofert profesjonalnych firm i freelnacerów. W jaki sposób ocenić, które szkolenie z copywritingu przełoży się na konkretne umiejętności Uczestników oraz zapewni wymierne korzyści biznesowe? Co decyduje o kompetencjach trenera copywritingu? Przedstawiamy krótką check listę, która pozwoli szybko zweryfikować ofertę oraz realnie ocenić jej potencjał szkoleniowy. Po pierwsze...
Optymalny program szkolenia powinien zostać zbudowany na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb szkoleniowych Klienta. Aby szkolenie przyniosło maksymalne efekty, program musi uwzględniać specyfikę branży danej firmy lub konkretne aspekty funkcjonowania urzędu w danym obszarze przestrzeni publicznej. Profesjonalny i nowoczesny program szkolenia to scenariusz, który umożliwia skuteczną realizację celów biznesowych w oparciu o dobór odpowiednich metod szkoleniowych, teorii oraz praktycznych ćwiczeń idealnie dostosowanych do profilu zawodowego Uczestników.
Dobór metod szkoleniowych w znacznej mierze decyduje o koncentracji Uczestników oraz tempie i skuteczności przyswajania wiedzy. Wyróżnia się dwa podstawowe kryteria, które determinują selekcję narzędzi. Po pierwsze metody szkoleniowe powinny zostać dopasowane do charakteru grupy docelowej (m.in. profilu zawodowego, wieku oraz poziomu zaawansowania Uczestników). Po drugie muszą zapewniać dywersyfikację kanałów komunikacji. Jak się okazuje indywidualny dobór oraz stosowanie kilku metod połączonych w spójną całość aktywizuje słuchaczy oraz optymalizuje efekty edukacyjne.