Blog - Arena Szkoleń
Blog

Centrum wiedzy Areny Szkoleń

W ostatnich latach prowadzenie bloga stało się modnym sposobem na życie. Wielu blogerów wyrosło na prawdziwych ekspertów w swoich dziedzinach, popularnością dorównując postaciom z telewizji czy też radia. Dzieląc się swoimi pasjami, sposobem spędzania wolnego czasu albo ekspercką wiedzą, zostają trendsetterami oraz władcami umysłów i pragnień. 

11
lip


Znacznie więcej niż 10 grzechów głównych!

Reklama, pozycjonowanie, interakcja z Klientem, komunikacja, informacja, obsługa Klienta i marketing treści to klucz do pewnego sukcesu Twojej firmy. Czy wiesz jak copywriting wpływa na jakość, spójność i efektywność przekazu? Jak budować odpowiednie treści, aby przyciągnąć i trafić do wybranej grupy docelowej oraz wygrać z konkurencją? W jaki sposób teksty pozycjonują strony internetowe, jednocześnie kreując wizerunek firmy?

Poznaj główne grzechy copywriterskiej ignorancji.

Prawdziwa, wzruszająca, zapadająca w pamięć i angażująca. Każdy z nas lubi słuchać i oglądać ciekawych historii, które zaangażują naszą wyobraźnię i na długo pozostaną w naszej pamięci. Opowiadanie to podstawowe narzędzie komunikacji i przekazywania treści w relacjach międzyludzkich. Jako słuchacze stajemy się częścią opowiadanej historii, angażujemy się w nią emocjonalnie i przeżywamy jej kolejne etapy.
Dlaczego więc nie wykorzystać tej bazowej umiejętności w kreowaniu przekazu marketingowego i wizerunkowego?

Rewolucja automatyzacji marketingu

Na wstępie informujemy, że wg agencji Forrester Research Lead Nurturing zwiększa konwersję nawet o 50%! Aby więcej sprzedawać i zdobyć przewagę nad konkurencją musisz wiedzieć, że po pozyskaniu Leada Sprzedażowego należy skłonić swojego potencjalnego Klienta do podjęcia świadomej decyzji zakupowej. Jak? Należy podjąć wieloetapowe działania sprzedażowe, czyli Lead Nurturing, oraz wykorzystywać system automatycznego marketingu.

Generujesz i generujesz, ale nic z tego nie wynika?

Wiedza dot. Content Marketingu i pozyskiwania Leadów Sprzedażowych powoli, ale systematycznie wzrasta. W związku z tym coraz więcej firm zaczyna stosować w swojej strategii lejki sprzedażowe. Mądra selekcja potencjalnych Klientów i proces ich „dojrzewania” zapewnia przecież znakomite efekty sprzedażowe. Chyba, że popełniamy klasyczne błędy…

Budowa Twojego firmowego lejka sprzedaży

Klasyczny lejek sprzedażowy składa się z 4 etapów, których celem jest pozytywny efekt sprzedażowy. Aby go osiągnąć powinieneś prowadzić swego potencjalnego Klienta od ogółu do szczegółu, a w każdej z 4 faz uzyskać wysoką konwersję. Jak to osiągnąć? Musisz tworzyć wartościowe treści optymalnie dopasowane do poziomu wiedzy oraz charakteru grupy docelowej oraz stworzyć własny model lejka sprzedażowego.

Co to jest? Jak działa? Na czym to polega? Jak jest zbudowany?

Z ogólnych statystyk wynika, że tylko co 6 użytkownik strony internetowej decyduje się na zakup. Pozostali Internauci surfują po witrynie wyłącznie, aby zdobyć informacje lub porównać ofertę. Stosowanie lejka sprzedaży pozwoli Ci zweryfikować prawdziwe potrzeby potencjalnego Klienta, przyspieszyć oraz przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Jak pozyskiwać potencjalnych Klientów?

W języku marketingowym lead sprzedażowy to potencjalny Klient, który wykazał się zainteresowaniem konkretnym produktem lub usługą. W jaki sposób? Na przykład poprzez pozostawienie adresu mailowego lub innych danych kontaktowych. Oczywiście pozostawienie „namiarów” nie jest równoznaczne z zakupem lub rezerwacją, ale otwiera możliwości prowadzenia kolejnych działań marketingowych (lead nurturing) dopasowanych do preferencji potencjalnego Klienta.

Dowiedz się, czym jest prawdziwy marketing treści

Temat Content Marketingu jest systematycznie eksploatowany w Internecie przez prawdziwych ekspertów oraz amatorów. Ilość często sprzecznych ze sobą danych powoduje, charakterystyczny dla zagadnień związanych z promocją, pozycjonowaniem i PR, chaos informacyjny. Jak wiadomo powielane mity z czasem zyskują rangę „prawdy”, która nie zapewnia pożądanych rezultatów, a czasem frustrację i efekty odwrotne do zamierzonych. Sprawdź swoją wiedzę i dowiedz się, na czym tak naprawdę polega prawdziwy Content Marketing.

Świadomość polskich firm

Wg statystyk amerykańskiej HUB SPOT ACADEMY w sektorze B2B ponad 40% Klientów czyta artykuły merytoryczne przed podjęciem decyzji zakupowej, a prowadzenie firmowego bloga zwiększa liczbę pozyskiwanych leadów sprzedażowych o ponad 65%/miesiąc. Dane robią wrażenie! Tymczasem świadomość znaczenia Content Marketingu oraz SEO Copywritingu w większości polskich firm jest wciąż na dość niskim poziomie. Najwyższa pora zacząć edukację, ponieważ kto nie inwestuje w wartościowe treści jest skazany na niskie pozycje w Google oraz przegrywa z konkurencją w pojedynku na USP, wiarygodność biznesową i wizerunek.

Wyszukiwarka

Lista artykułów

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7