Centrum wiedzy Areny Szkoleń
Dlaczego copywriting jest ważny? Co to znaczy „dobre teksty na stronę” oraz jakie błędy najczęściej popełniają firmy w swoich tekstach? Na te wszystkie pytania odpowie Filip Nocny, trener Copywritingu i coach najpopularniejszego szkolenia w naszym portfolio w 2016 roku na temat Copywritingu i Content Marketingu.
Sztuka wystąpień publicznych
Umiejętność autoprezentacji oraz wystąpień publicznych to niezaprzeczalnie cechy dobrego Rzecznika Prasowego. To właśnie Rzecznik Prasowy każdym swoim działaniem (świadomym oraz nieświadomym) reprezentuje swoją Firmę lub Organizację w całej sferze komunikacji – począwszy od kontaktów z mediami, poprzez tworzenie pozytywnego wizerunku w otoczeniu konkurencyjnym oraz w społeczeństwie, kończąc na komunikacji w ramach korporacji, oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
Czy wiesz, że każdego dnia wyszukiwarka Google otrzymuje aż trzy miliardy zapytań? Około 15% z nich, czyli 450 mln (dokładnie tak! AŻ 450 mln) to frazy, które pojawiają się po raz pierwszy. Aby wypełnić tą lukę Google opracował rewolucyjny algortym RankBrain, który działa w ramach silnika Hummingbird od 2013 roku.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!
Dialog zamiast monologu
Coraz częściej w kontekście działalności firm pojawia się zagadnienie komunikacji korporacyjnej. Komunikacja korporacyjna usprawnia komunikację na linii korporacja – interesariusze - rynki finansowe. W toku swojej ewolucji przeszła długą drogę od monologu do dialogu z najbliższym otoczeniem oraz społecznościami na które ma wpływ. Komunikacja korporacyjna jest absolutnie niezbędna w przypadku firm notowanych na giełdach papierów wartościowych, jako że prawo nakłada na nie obowiązek informowania o wynikach finansowych.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!
Z własnego doświadczenia wiemy jak dużo pracy kosztuje napisanie wartościowego artykułu. W końcu publikujesz artykuł na blogu i czujesz się jak maratonczyk ;-) Znasz to uczucie? A co jeśli powiemy Ci, że moment w którym publikujesz artykuł jest tak naprawdę dopiero początkiem Twojego wyścigu? Pewnie właśnie łapiesz się za głowę myśląc „ale jak to?!”. Niestety sama wartościowa treść oraz właściwa struktura SEO to zdecydowanie za mało.
Chcesz wiedzieć co robić, aby Twój blog był popularny?Wczytaj się w szczegóły!
Content premium = podwójnie wartościowa treść
Ilość contentu/treści dostępnego w internecie poraża. Wyszukując jakichkolwiek informacji jesteśmy wprost zalewani informacjami, które są ogólnodostępne i przez to dla niektórych użytkowników – niewystarczające. W czasach eksplozji nowych technologii oraz trendów przemijających z prędkością światła dostęp do wartościowej treści jest wręcz kluczowa.
Content marketing od A do Z - część I
Content marketing lub marketing treści to dostarczanie takiej treści, która jest użyteczna z punktu widzenia Twojego klienta. Treści, która zaspokoi głód wiedzy na dany temat i jest wyczerpująca pod względem merytorycznym. Tworzenie wartościowego contentu (czyli treści) jest kluczowe na etapie budowania witryny internetowej oraz komunikacji z klientem/otoczeniem.
Wczytaj się w szczegóły i poznaj słownik content marketingu.
Dynamiczna, nowoczesna i responsywna strona WWW, zachwycające Corporate Identity, grafika, która przykuwa uwagę, filmy, magnetyczne video promocyjne... Wszystko to możesz mieć za kilkadziesiąt dolarów. Żyjesz w czasach, w których agencje kreatywne tracą rację bytu. Zrób to sam w wielkim stylu. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci Envato Market, Themeforest, Graphicriver i Videohive. Wszystkich tych narzędzi użyjesz oczywiście w kampanii Content Marketing. Przyjemności!
Wejdź do gry!
Nachalne przekazy reklamowe, szum informacyjny oraz nudne treści sprawiły, że już dawno uodporniliśmy się na mechanizmy klasycznej reklamy. Content marketing, chodź dostarcza wartościowej wiedzy i edukuje, przestaje być wystarczającym narzędziem w budowaniu zaangażowania odbiorców.
Obecnie praktycznie każda branża boryka się z tzw. „kryzysem deficytu uwagi”. Czy wiesz, jak temu zaradzić?
W obecnych czasach rola rzecznika prasowego to nie tylko reprezentowanie firmy w sytuacjach kryzysowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji, umiejętności copywriterskie oraz zarządzanie kontaktami z mediami to tylko niektóre z umiejętności profesjonalnego rzecznika prasowego. W małych i średnich firmach, jak i w instytucjach to najczęściej osoby o wykształceniu marketingowym przejmują obowiązki związane z PR-em. Jednak czy są do tego odpowiednio przygotowane? Aby pewnie działać, nie tylko w sytuacjach kryzysowych, warto zainwestować w doskonalenie swoich umiejętności. Jak powinien wyglądać program dobrego kursu dla rzeczników prasowych?