Blog - Arena Szkoleń
Blog

Centrum wiedzy Areny Szkoleń

Dlaczego copywriting jest ważny? Co to znaczy „dobre teksty na stronę” oraz jakie błędy najczęściej popełniają firmy w swoich tekstach? Na te wszystkie pytania odpowie Filip Nocny, trener Copywritingu i coach najpopularniejszego szkolenia w naszym portfolio w 2016 roku na temat Copywritingu i Content Marketingu.

30
sty
  • Agata Pielacha
  • Blog


Sztuka wystąpień publicznych


Umiejętność autoprezentacji oraz wystąpień publicznych to niezaprzeczalnie cechy dobrego Rzecznika Prasowego. To właśnie Rzecznik Prasowy każdym swoim działaniem (świadomym oraz nieświadomym) reprezentuje swoją Firmę lub Organizację w całej sferze komunikacji – począwszy od kontaktów z mediami, poprzez tworzenie pozytywnego wizerunku w otoczeniu konkurencyjnym oraz w społeczeństwie, kończąc na komunikacji w ramach korporacji, oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

15
gru
  • Agata Pielacha
  • Blog


Czy wiesz, że każdego dnia wyszukiwarka Google otrzymuje aż trzy miliardy zapytań? Około 15% z nich, czyli 450 mln (dokładnie tak! AŻ 450 mln) to frazy, które pojawiają się po raz pierwszy. Aby wypełnić tą lukę Google opracował rewolucyjny algortym RankBrain, który działa w ramach silnika Hummingbird od 2013 roku.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Dialog zamiast monologu


Coraz częściej w kontekście działalności firm pojawia się zagadnienie komunikacji korporacyjnej. Komunikacja korporacyjna usprawnia komunikację na linii korporacja – interesariusze - rynki finansowe. W toku swojej ewolucji przeszła długą drogę od monologu do dialogu z najbliższym otoczeniem oraz społecznościami na które ma wpływ. Komunikacja korporacyjna jest absolutnie niezbędna w przypadku firm notowanych na giełdach papierów wartościowych, jako że prawo nakłada na nie obowiązek informowania o wynikach finansowych.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!


Z własnego doświadczenia wiemy jak dużo pracy kosztuje napisanie wartościowego artykułu. W końcu publikujesz artykuł na blogu i czujesz się jak maratonczyk ;-) Znasz to uczucie? A co jeśli powiemy Ci, że moment w którym publikujesz artykuł jest tak naprawdę dopiero początkiem Twojego wyścigu? Pewnie właśnie łapiesz się za głowę myśląc „ale jak to?!”. Niestety sama wartościowa treść oraz właściwa struktura SEO to zdecydowanie za mało.
Chcesz wiedzieć co robić, aby Twój blog był popularny?Wczytaj się w szczegóły!

21
lis

Content premium = podwójnie wartościowa treść

Ilość contentu/treści dostępnego w internecie poraża. Wyszukując jakichkolwiek informacji jesteśmy wprost zalewani informacjami, które są ogólnodostępne i przez to dla niektórych użytkowników – niewystarczające. W czasach eksplozji nowych technologii oraz trendów przemijających z prędkością światła dostęp do wartościowej treści jest wręcz kluczowa. 

16
lis

Content marketing od A do Z - część I


Content marketing lub marketing treści to dostarczanie takiej treści, która jest użyteczna z punktu widzenia Twojego klienta. Treści, która zaspokoi głód wiedzy na dany temat i jest wyczerpująca pod względem merytorycznym. Tworzenie wartościowego contentu (czyli treści) jest kluczowe na etapie budowania witryny internetowej oraz komunikacji z klientem/otoczeniem.
Wczytaj się w szczegóły i poznaj słownik content marketingu.

Dynamiczna, nowoczesna i responsywna strona WWW, zachwycające Corporate Identity, grafika, która przykuwa uwagę, filmy, magnetyczne video promocyjne... Wszystko to możesz mieć za kilkadziesiąt dolarów. Żyjesz w czasach, w których agencje kreatywne tracą rację bytu. Zrób to sam w wielkim stylu. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci Envato Market, Themeforest, Graphicriver i Videohive. Wszystkich tych narzędzi użyjesz oczywiście w kampanii Content Marketing. Przyjemności!

15
wrz
  • Agata Pielacha
  • Blog


Wejdź do gry!
Nachalne przekazy reklamowe, szum informacyjny oraz nudne treści sprawiły, że już dawno uodporniliśmy się na mechanizmy klasycznej reklamy. Content marketing, chodź dostarcza wartościowej wiedzy i edukuje, przestaje być wystarczającym narzędziem w budowaniu zaangażowania odbiorców.
Obecnie praktycznie każda branża boryka się z tzw. „kryzysem deficytu uwagi”. Czy wiesz, jak temu zaradzić?

W obecnych czasach rola rzecznika prasowego to nie tylko reprezentowanie firmy w sytuacjach kryzysowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji, umiejętności copywriterskie oraz zarządzanie kontaktami z mediami to tylko niektóre z umiejętności profesjonalnego rzecznika prasowego. W małych i średnich firmach, jak i w instytucjach to najczęściej osoby o wykształceniu marketingowym przejmują obowiązki związane z PR-em. Jednak czy są do tego odpowiednio przygotowane? Aby pewnie działać, nie tylko w sytuacjach kryzysowych, warto zainwestować w doskonalenie swoich umiejętności. Jak powinien wyglądać program dobrego kursu dla rzeczników prasowych?

Wyszukiwarka

Lista artykułów

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7