Content premium - co to jest? - Arena Szkoleń
Blog

Centrum wiedzy Areny Szkoleń

Content premium = podwójnie wartościowa treść

Ilość contentu/treści dostępnego w internecie poraża. Wyszukując jakichkolwiek informacji jesteśmy wprost zalewani informacjami, które są ogólnodostępne i przez to dla niektórych użytkowników – niewystarczające. W czasach eksplozji nowych technologii oraz trendów przemijających z prędkością światła dostęp do wartościowej treści jest wręcz kluczowa. 

Content premium, czyli ekskluzywne treści, dostępny są tylko dla wybranych użytkowników dzięki czemu precyzyjnie trafia w potrzeby swojej grupy docelowej.

Aby uzyskać dostęp do specjalistycznej wiedzy, materiałów, wskazówek czy poradników trzeba jednak dać coś od siebie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Wczytaj się w szczegóły!

Content premium – najnowsze wyniki badań 

Najnowsze badania przeprowadzone przez IRCenter pokazują, że zdecydowana większość internautów poszukuje w sieci ekskluzywnych treści. Aż 73% użytkowników jest w stanie odwdzięczyć się za content premium.

Zastanawisz się jak?

·         66% użytkowników poda swój adres e-mail w zamian za dostęp do wybranej treści

·         21% udostępni tą treść w mediach społecznościowych (fb, tweeter)

·         20% zapłaci za dostęp (jednorazowo lub w ramach abonamentu)

Jak widać możliwość dostępu do ekskluzywnej treści to kusząca perspektywa, która daje pierwszeństwo w wyścigu po wiedzę oraz nowinki.

Content premium – co go wyróżnia? 

Content premium to w skrócie wyższy poziom content marketingu dzięki któremu jeszcze precyzyjniej trafisz w potrzeby swojej grupy docelowej.

Czy wiesz co go wyróżnia?

Content premium jest:

·     Unikalny – content premium jest unikalny nie tylko ze względu na treść, która nie jest duplikowana ani kopiowana.  To przekazanie contentu w zupełnie nowy sposób. W contencie premium nie ma miejsca na zwykłe definicje – zastąp je przydatnymi case studies, raportem, analizą lub ciekawą infografiką. Przemów do swoich odbiorów zupełnie nowym językiem.

·     Wartościowy – content premium musi posiadać wartość merytoryczną, która zaspokoi potrzebę oraz głód wiedzy. Wartość edukacyjna, informacyjna, doradcza oraz rozrywkowa sprawia, że stajesz w roli eksperta i mentora.

·         Wiarygodny – w myśl zasady „don’t tell me – show me” pokaż swoim odbiorcom to, co chciałbyś opisać. Chcesz opublikować bardzo ważne wyniki najnowszych badań? Zamiast pisać przydługie elaboraty, przedstaw je za pomocą wykresów, grafik lub nakręć o tym podcast.  Zaangażuj wyobraźnię odbiorców i stwórz content premium, który zapada w pamięć.

·     Angażujący – dzięki wysoko wyspecjalizowanej treści możesz być pewien, że trafi ona do właściwej grupy docelowej, a co za tym idzie – Twój odbiorca chętniej się identyfikuje z tego typu treścią. To z kolei prowadzi do NOR czyli podjęcia przed Twojego czytelnika/klienta najbardziej oczekiwanej decyzji – zakupowej, zapisania się do newslettera, pozostawienia swoich danych kontaktowych itp.

·     Wywołujący interakcję – w przekazie contentu premium pomiędzy nadawcą, a odbiorcą zachodzi interakcja, która praktycznie nie występuje w innych formach przekazu. Nadawca treści staje się doradcą, mentorem i autorytetem, natomiast odbiorca – aktywnie uczestniczy w tym procesie i jest jego integralną częścią.

·         Dystrybuowany – odpowiednia dystrybucja contentu premium sprawia, że przekaz trafi dokładnie tam gdzie powinien. Być może nie do setek tysięcy odbiorców, którzy nie będą potrzebowali tego typu wiedzy, a do pasjonatów, zawodowców oraz ekspertów, którzy ze zdobytej wiedzy będą potrafili zrobić użytek. Dystrybucja oparta o dane behawioralne to precyzyjne narzędzie targetowania – dotarcia do wybranej grupy docelowej.

·         Wartością pozycjonującą – algorytmy googlowskie bardzo precyzyjnie oceniają treść, którą udostępniasz na swojej stronie oraz blogu. W związku z tym – treści przydatne Twoim użytkownikom są po prostu wyżej oceniane przez Google, a co za tym idzie – Twoja pozycja w wynikach wyszukiwania będzie wyższa!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Sprawdź program i zapisz się na najbliższe szkolenie

Z pewnością zainteresuje Cię także:

Wyszukiwarka

Lista artykułów

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7