Content premium - co to jest?

21 listopada 2016

Content premium, czyli ekskluzywne treści, dostępny są tylko dla wybranych użytkowników dzięki czemu precyzyjnie trafia w potrzeby swojej grupy docelowej.

Aby uzyskać dostęp do specjalistycznej wiedzy, materiałów, wskazówek czy poradników trzeba jednak dać coś od siebie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Wczytaj się w szczegóły!

Content premium – najnowsze wyniki badań 

Najnowsze badania przeprowadzone przez IRCenter pokazują, że zdecydowana większość internautów poszukuje w sieci ekskluzywnych treści. Aż 73% użytkowników jest w stanie odwdzięczyć się za content premium.

Zastanawisz się jak?

·         66% użytkowników poda swój adres e-mail w zamian za dostęp do wybranej treści

·         21% udostępni tą treść w mediach społecznościowych (fb, tweeter)

·         20% zapłaci za dostęp (jednorazowo lub w ramach abonamentu)

Jak widać możliwość dostępu do ekskluzywnej treści to kusząca perspektywa, która daje pierwszeństwo w wyścigu po wiedzę oraz nowinki.

Content premium – co go wyróżnia? 

Content premium to w skrócie wyższy poziom content marketingu dzięki któremu jeszcze precyzyjniej trafisz w potrzeby swojej grupy docelowej.

Czy wiesz co go wyróżnia?

Content premium jest:

·     Unikalny – content premium jest unikalny nie tylko ze względu na treść, która nie jest duplikowana ani kopiowana.  To przekazanie contentu w zupełnie nowy sposób. W contencie premium nie ma miejsca na zwykłe definicje – zastąp je przydatnymi case studies, raportem, analizą lub ciekawą infografiką. Przemów do swoich odbiorów zupełnie nowym językiem.

·     Wartościowy – content premium musi posiadać wartość merytoryczną, która zaspokoi potrzebę oraz głód wiedzy. Wartość edukacyjna, informacyjna, doradcza oraz rozrywkowa sprawia, że stajesz w roli eksperta i mentora.

·         Wiarygodny – w myśl zasady „don’t tell me – show me” pokaż swoim odbiorcom to, co chciałbyś opisać. Chcesz opublikować bardzo ważne wyniki najnowszych badań? Zamiast pisać przydługie elaboraty, przedstaw je za pomocą wykresów, grafik lub nakręć o tym podcast.  Zaangażuj wyobraźnię odbiorców i stwórz content premium, który zapada w pamięć.

·     Angażujący – dzięki wysoko wyspecjalizowanej treści możesz być pewien, że trafi ona do właściwej grupy docelowej, a co za tym idzie – Twój odbiorca chętniej się identyfikuje z tego typu treścią. To z kolei prowadzi do NOR czyli podjęcia przed Twojego czytelnika/klienta najbardziej oczekiwanej decyzji – zakupowej, zapisania się do newslettera, pozostawienia swoich danych kontaktowych itp.

·     Wywołujący interakcję – w przekazie contentu premium pomiędzy nadawcą, a odbiorcą zachodzi interakcja, która praktycznie nie występuje w innych formach przekazu. Nadawca treści staje się doradcą, mentorem i autorytetem, natomiast odbiorca – aktywnie uczestniczy w tym procesie i jest jego integralną częścią.

·         Dystrybuowany – odpowiednia dystrybucja contentu premium sprawia, że przekaz trafi dokładnie tam gdzie powinien. Być może nie do setek tysięcy odbiorców, którzy nie będą potrzebowali tego typu wiedzy, a do pasjonatów, zawodowców oraz ekspertów, którzy ze zdobytej wiedzy będą potrafili zrobić użytek. Dystrybucja oparta o dane behawioralne to precyzyjne narzędzie targetowania – dotarcia do wybranej grupy docelowej.

·         Wartością pozycjonującą – algorytmy googlowskie bardzo precyzyjnie oceniają treść, którą udostępniasz na swojej stronie oraz blogu. W związku z tym – treści przydatne Twoim użytkownikom są po prostu wyżej oceniane przez Google, a co za tym idzie – Twoja pozycja w wynikach wyszukiwania będzie wyższa!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Sprawdź program i zapisz się na najbliższe szkolenie

Z pewnością zainteresuje Cię także:

Obserwuj i korzystaj na FB
       Podziel się artykułem

Najchętniej wybierane artykuły

Inni także przeczytali

Co to jest Evergreen Content i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?
Co to jest Evergreen Content i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?
10 sytuacji, w których konsultacje SEO są niezbędne
10 sytuacji, w których konsultacje SEO są niezbędne
Ton of Voice w strategii komunikacji
Ton of Voice w strategii komunikacji
Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Zmienimy każde pytanie w wyczerpującą odpowiedź oraz ofertę dopasowaną do realnych potrzeb Twoje firmy. Zapraszamy do współpracy z gwarancją konkretnych umiejętności i praktycznej wiedzy!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.