Stacjonarne i online!

Warsztatowe szkolenia z automatyzacji marketingu połączone z konsultacjami   

Szkolenie Marketing Automation 

Aż 3 warianty do wyboru

  • Chcesz wdrożyć Marketing Automation?
  • Chcesz wybrać optymalny system do automatyzacji marketingu? 
  • Chcesz dopasować funkcjonalności MA do realnych potrzeb firmy?
  • Chcesz tworzyć strategię, wyznaczać KPI i budować lejki sprzedażowe?
  • Chcesz zaplanować strategię z wykorzystaniem automatyzacji? 
  • Chcesz skutecznie pozyskiwać i monetyzować Leady Sprzedażowe?
  • Chcesz wyposażyć pracowników w konkretne umiejętności?
  • Szkolenie Marketing Automation łączy kurs z konsultacją.  
  • Szkolenie pozwoli Ci uniknąć kosztownej metody prób i błędów.
  • Uczestnicy zdobędą narzędziową wiedzę w zakresie automatyzacji. 
  • Praktyczne warsztaty pozwolą opanować temat klik po kliku. 
  • Trener przedstawi każde zagadnienie w formie symulacji. 
  • Twoja firma zwiększy niezależność od zewnętrznej agencji.
  • Zdobyta wiedza przełoży się na świadome decyzje i oszczędności. 

Bez abstrakcyjnych case atudiesBranżowe przykłady

Bazujemy na branżowych przykładach Marketing Automation – bez straty czasu na zbędną teorię. 

Kluczowe wskaźniki efektywnościStrategia krok po kroku

Uczestnicy dowiedzą się, jak wyznaczać konkretne cele, tworzyć plany i budować lejki sprzedażowe. 

Klik po klikuWdrożenie i obsługa

Uczestnicy nauczą się dobierać funkcjonalności, wdrażać automatyzację i obsługiwać kampanie.  

Praktyczne warsztatySymulacje

Uczestnicy nauczą się konfigurować ustawienia, ustawiać scoring i samodzielnie obsługiwać narzędzia MA.

Szkolenie Marketing Automation - oferta  

Który wariant wybierasz?

Nasz trener przeprowadzi szkolenie Marketing Automation w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy kurs w dowolnym mieście, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne: od rezerwacji sali, po catering. 
Wariant nr 1

3 programy do wyboru

  • Szkolenie Marketing Automation Basic  
  • Kurs E-Mail Marketing 
  • Kurs Lead Generation 
Wariant nr 2

Ułóż program jak z puzzli

  • Komponujesz kurs z dostępnych modułów
  • Opcjonalnie proponujesz inne zagadnienia
  • Dopasowujemy przykłady i ćwiczenia
Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

  • Analizujemy firmową automatyzację
  • Prezentujemy wnioski i rekomendacje
  • Dopasowujemy program i ćwiczenia

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

3 programy do wyboru 

Strategia + wdrożenie automatyzacji marketingu 

Szkolenie Marketing Automation Basic

Nasze podstawowe szkolenie Marketing Automation to kurs dedykowany właścicielom firm i sklepów internetowych, managerom i specjalistom marketingu, którzy mają zamiar wdrożyć automatyzację marketingu w swojej firmie.

Proponowany program:

  • Strategia Marketing Automation: jak wyznaczyć cele i priorytety?
  • Jak zdefiniować kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)?
  • Przegląd funkcjonalności automatyzacji marketingu: jak dopasować je do realnych potrzeb? 
  • Jaki wybrać system do automatyzacji marketingu: co jest ważne i co wziąć pod uwagę? 
  • Jak zbudować lejek sprzedażowy: zasady, przykłady + warsztaty.  
  • Customer Journey - ścieżka zakupowa Klienta.
  • Planowanie kampanii od A do Z: przykłady + pakiet rekomendacji.
  • Jak wdrożyć Marketing Automation: przewodnik krok po kroku. 
  • Jak testować efektywność kampanii: dobre praktyki optymalizacyjne. 
W Państwa siedzibie lub na zewnątrz
Możliwość szkolenia online
Do 8 osób
1 lub 2 dni szkoleniowe
Termin: do ustalenia
Cena: do ustalenia
  • Szkolenie + konsultacja
  • Możliwość modyfikacji programu
  • Branżowe przykłady
  • Symulacje klik po kliku 
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty dla uczestników
W Państwa siedzibie lub na zewnątrz
Możliwość szkolenia online
Do 8 osób
1 dzień szkoleniowy
Termin: do ustalenia
Cena: do ustalenia
  • Szkolenie + konsultacja 
  • Możliwość modyfikacji programu
  • Branżowe przykłady
  • Symulacja kampanii z ćwiczeniami
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty dla uczestników

Warsztatowe szkolenie z automatyzacji newsletterów 

Kurs Email Marketing 

Dedykowany Kurs E-mail Marketing to warsztatowe szkolenie połączone z konsultacją w zakresie tworzenia baz mailingowych, automatyzacji newsletterów oraz analizy skuteczności mailingu. Zdobyta wiedza pozwoli od ręki tworzyć skuteczniejsze kampanie mailingowe, wprowadzić pro-sprzedażowy follow-up oraz zintegrować e-mail marketing z Social Media.    

Proponowany program:

  • Automatyzacja e-mail marketingu - rozwiązania dopasowane do realnych potrzeb.
  • Budowanie bazy mailingowej - zasady i dobre praktyki. 
  • Segmentacja bazy z uwzględnieniem aktualnych Klientów i kategorii leadów sprzedażowych. 
  • Jak zbudować lejek sprzedażowy w mailingu?
  • Personalizacja placeholderów w newsletterach: jak wykorzystać dane leadów sprzedażowych? 
  • Scoring i follow-up w sprzedaży i budowaniu relacji: jak przygotować i ustawić? 
  • Testy AB w e-mail marketingu - jak testować tytuły i treść, godziny wysyłki oraz layout?
  • Mierzenie skuteczności e-mail marketingu: CTR, OR i inne wskaźniki efektywności. 
  • Dobre paktyki w tworzeniu treści: eyetracking i teksty do newletterów. 
  • Polityka prywatności, RODO, anulowanie subskrypcji - zasady i dobre praktyki.

Szkolenie z generowania leadów sprzedażowych 

Kurs Lead Generation

1-dniowy kurs Lead Generation to warsztatowe szkolenie połączone z konsultacją i symulacją kampanii. Uczestnicy opanują narzędziową wiedzę, dzięki której wdrożą lub usprawnią proces tworzenia lejków sprzedażowych, pozyskiwania wartościowych Leadów Sprzedażowych oraz sprzedaży z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.

Proponowany program:

  • Rodzaje i segmentacja leadów sprzedażowych. 
  • Customer Journey i lejek sprzedażowy - jak zbudować i wykorzystać w praktyce?  
  • Content Marketing + Lead Nurturing Vs. Nachalna reklama.
  • Jak generować wartościowe leady sprzedażowe i jak dobrać kanały Lead Generation? 
  • Lead Nurturing w lejku sprzedażowym na przykładzie e-mail marketingu oraz automatyzacji działań typu follow-up: jak prowadzić lead od zainteresowania, po zakup i upselling? 
  • Jak przygotować stronę internetową / Landing Page do pozyskiwania leadów: dobre praktyki.
  • Jak segmentować leady sprzedażowe - dostępne narzędzia i rozwiązania.   
  • Jak przygotować stronę www/ Landing Page do pozyskiwania leadów: dobre praktyki. 
  • Mierzenie efektywności Lead Generation i optymalizacja konwersji na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego.
W Państwa siedzibie lub na zewnątrz
Możliwość szkolenia online
Do 8 osób
1 dzień szkoleniowy
Termin: do ustalenia
Cena: do ustalenia
  • Szkolenie + konsulacja 
  • Możliwość modyfikacji programu
  • Branżowe przykłady
  • Ćwiczenia z analizą
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty dla uczestników

Wariant nr 2

Ułóż pogram jak z puzzli

Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż firmowy kurs Marketing Automation z konkretnych lekcji.

Każda z lekcji obejmuje zasady, wskazówki, symulacje oraz elementy consultingu z pakietem rekomendacji.

Przy poszczególnych lekcjach znajdziesz informację, ile każda z nich potrwa!  

Ok. 1hStrategia Marketing Automation

Jak stworzyć strategię Marketing Automation: wyznaczanie mierzalnych celów biznesowych i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).

Ok. 45'Funkcjonalności Marketing Automation

Rekomendacje dot. dopasowania funkcjonalności Marketing Automation do kątem potrzeb i możliwości obsługi. 

Ok. 45'Wybór systemu Marketing Automation

Przegląd systemów Marketing Automation - niezależne doradztwo i rekomendacje dot. wyboru optymalnego opragromowania. 

Ok. 1hJak zbudować lejek sprzedażowy?

Co to jest i jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy B2B lub B2C:  Customer Journey, pozyskiwanie leadów i ich pielęgnacja. 

Ok. 1hPlanowanie kampanii Marketing Automation

Jak planować kampanię, uwzględniając konkretne cele, wybrane funkcjonalności automatyzacji, budżet, możliwości pracowników oraz lejek sprzedażowy?  

Ok. 3-4hAutomatyzacja w Content Marketing

Jak planować produkcję wartościowej treści i jak dobrać kanały jej dystrybucji. Jak pozyskiwać i obsługiwać leady sprzedażowe, korzystając z wybranych funkcjonalności MA? 

Ok. 1,5 hLead Magnet - pozyskiwanie i obsługa

Jak skutecznie generować leady sprzedażowe w B2B  / B2C? Co to jest lead nurturing i jak segmentować pozyskane leady oraz nimi zarządzać? 

Ok. 3hAutomatyzacja w e-mail marketingu

Jaki wybrać program do e-mail marketingu? Jak stworzyć lejek sprzedażowy, ustawić personalizację, scoring oraz uruchomić skuteczny follow-up?  

Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. Marketing Automation? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie Marketing Automation w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy kurs w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne.

Co bardzo ważne, nasz trener to niezależny ekspert, który nie reklamuje, ani nie forsuje konkretnych programów do automatyzacji marketingu!      

Wariant nr 3

Audyt Marketing Automation + szkolenie 

  • Zaczniemy od analizy działań w ramach Marketing Automation.
  • Opracujemy pakiet wniosków i konkretnych rekomendacji. 
  • Stworzymy dedykowany program z branżowymi przykładami.
  • Trener przeprowadzi warsztatowe szkolenie Marketing Automation.
  • Podczas symulacji uczestnicy będą korzystać ze wskazówek z audytu.
  • Już w trakcie szkolenia powstaną plany i scenariusze MA.
  • Na życzenie zapewnimy konsultacje poszkoleniowe.
  • W szkoleniu może uczestniczyć do 8 osób.
  • Szkolenie zrealizujemy w siedzibie Twojej firmy lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

Szkolenie Marketing Automation dla firm

Przekonaj się, że warto

Dlaczego Arena Szkoleń?

  • Czas wykorzystany od A do Z
  • Zbędna teoria – wstęp wzbroniony
  • Warsztatowy charakter szkolenia
  • Branżowe i firmowe przykłady
  • Trener - doświadczony MA manager  

Czego nauczą się uczestnicy?

  • Wyznaczać cele i definiować KPI 
  • Tworzyć plany Marketing Automation 
  • Budować lejki sprzedażowe 
  • Samodzielnie wdrażać automatyzację 
  • Obsługiwać narzędzia i optymalizować kampanie 

Co zyska Twoja firma?

  • Szybki zwrot z inwestycji
  • Konkretne umiejętności pracowników
  • Niezależność od zewnętrznych agencji
  • Oszczędności na outsourcingu 
  • Skuteczniejszy marketing 
0%

Praktycznej wiedzy

Stawiamy na przykłady i symulacje - bez zbędnej teorii

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy deklarują pełną satysfakcję 

+0

Dużych i małych firm

Wybrało nasze warsztatowe szkolenia Marketing Automation 

+0

Przeszkolonych osób

Tylu managerów i specjalistów wzięło udział w naszym szkoleniu 

Szkolenia Marketing Automation dla wielkich i małych firm 

Kto zamawia nasze szkolenia?

Duże i małe firmy
Sklepy internetowe
Działy marketingu
Działy Obsługi Klienta

Trener Marketing Automation

Michał

Nasz trener Marketing Automation to doświadczony praktyk, który na co dzień realziuje kampanie dla wielkich i małych firm zarządzając projektami personalizacji i automatyzacji promocji oraz sprzedaży. 

Od 10 lat specjalizuje się w zagadnieniach Digital Performance Marketing, a od 5 lat prowadzi szkolenia Marketing Automation na każdym poziomie zaawansowania. 

Szkolenia Michała łączą konkretne zasady z symulacjami w wersji krok po kroku, a uczestnicy cenią go przede wszystkim za specjalistyczną wiedzę oraz praktyczne podejście.

 

Jakie warianty szkoleń oferujecie?

Szkolenia Marketing Automation oferujemy aż w trzech wariantach:

  1. 3 gotowe programy szkolenia do wyboru (dopasowujemy przykłady i ćwiczenia).
  2. Program ułożony z modułów (komponujesz szkolenie jak z puzzli).
  3. Audyt + szkolenie (analiza firmowej automatyzacji marketingu + dedykowane szkolenie). 

Czy organizujecie szkolenia Marketing Automation online?

Jak najbardziej - na życzenie zorganizujemy szkolenie Marketing Automation w wersji online (via Skype, Zoom, Gogle Hangout, MS Teams lub inny komunikator). 

Ile kosztuje szkolenie zamknięte?

Każde szkolenie Marketing Automation ma inną cenę w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.

Czy szkolenie może odbyć się w siedzibie mojej firmy?

Tak. Większość naszych szkoleń zamkniętych odbywa się właśnie w siedzibie firmy zamawiającego.

Czy można zorganizować szkolenie w dowolnym mieście?

Tak. Nasze szkolenia z automatyzacji marketingu organizujemy w całej Polsce, a na życzenie przejmujemy wszystkie obowiązki organizacyjne. 

Czy można nagrywać szkolenie?

Nagrywanie szkolenia niestety nie jest możliwe.

Ile czasu trwa przesłanie oferty?

Ofertę otrzymasz nawet w 24h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. 

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj nas o szkolenie Marketing Automation dla swojej firmy. Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.